دسته‌بندی نشده

ساحل نیکی، صخره عدن – پروژه بازسازی سنت بارتز در صخره مرجانی

نیکی بیچ سنت بارت با Island Nature Experiences (INE)، آژانس محیطی سرزمینی (ATE) و راک ادن – سنت بارتز در پروژه بازسازی مرجانی جدید به نام “ریف عدن”. با استفاده از تکنیک نوآورانه BioRock، این برندها به دمیدن جان تازه ای به صخره های مرجانی جزیره کمک کرده اند.

تکنیک BioRock شامل یک فرآیند سه مرحله ای برای احیای مرجان های موجود و ترویج تکثیر آن است. قطعات مرجانی ابتدا قبل از استفاده از منبع انرژی به آرماتورهای مسی متصل می شوند. سپس، تیم احیا، کانی‌سازی مرجان‌ها را تقویت می‌کند و پیشرفت آن را زیر نظر می‌گیرد و در جاهایی که لازم است تنظیم می‌کند تا اطمینان حاصل شود که صخره‌های مرجانی به رشد و رشد خود ادامه می‌دهند. Eden Rock – St Barths و Nikki Beach Saint Barth برای نصب یک صخره BioRock به مساحت 3336 فوت مربع به یکدیگر پیوسته اند.

نتایج بسیار امیدوارکننده بوده است، با حدود 200 قطعه مرجان که رشد قابل توجهی را تجربه کرده اند. به عنوان یک امتیاز، پروژه احیا از انواع ماهی‌های پر جنب و جوش، از جمله جمعیت رو به رشد بچه‌های گونه‌های مختلف استقبال کرده است، که به عنوان مدرکی بر احیای موفقیت‌آمیز اکوسیستم دریایی محلی عمل می‌کند. بازدیدکنندگان تشویق می شوند تا در این تلاش حفاظتی شرکت کنند و با غواصی در اطراف صخره در اوقات فراغت خود، حیات وحش زیبا را تجربه کنند.

علاوه بر این، مهمانان این شانس را دارند که با استفاده از مرجان ها، شرکت در طرح های کاشت یا حمایت از حفاظت محلی از طریق کمک های مالی، تأثیر مستقیم بگذارند. به عنوان قدردانی، Eden Rock برای کسانی که از طریق کمک های مالی کمک می کنند، گردش های غواصی خصوصی ارائه می دهد و فرصتی را فراهم می کند تا از نزدیک شاهد پروژه بازسازی باشند.

مقالات مرتبط

سامرست در خلیج گریس از تجربیات جدید خود پرده برداری می کند

استراحتگاه پیتر جزیره پس از تحول شش ساله بازگشایی می شود

امانگیری از تجربیات جدید سلامتی خبر داد

الج Chatwal در ایالت نیویورک از اقامتگاه های خانه درختی پرده برداری می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *