دسته‌بندی نشده

مجموعه لوکس برای اولین بار در ترکز و کایکوس

مجموعه لاکچری از امضای آن خبر داده است Salterra، مجموعه لوکس استراحتگاه و اسپا، ترکز و کایکوس، اولین ملک این برند مهمان نوازی در جزایر ترکز و کایکوس است. این ملک جدید که در سواحل بکر جزیره کایکوس جنوبی واقع شده است، قرار است درهای خود را در اوایل سال 2025 به روی مسافران باز کند.

طراحی Salterra با الهام از نمکزارهای طبیعی کایکوس جنوبی – به رهبری Edge of Architecture و طراح سال جوایز Gold Key 2020، مالکوم برگ – فضای باز را به داخل می آورد. این ملک دارای 100 اقامتگاه میهمان خواهد بود که از اتاق‌های کینگ و ملکه کنار اقیانوس گرفته تا سوئیت‌های یک و دو خوابه و سوئیت‌های پنت‌هاوس گاورنر سه خوابه را شامل می‌شود.

اسپا در Salterra دارای هشت اتاق درمان، از جمله دو اتاق درمان زوج خواهد بود. همچنین یک سالن استراحت در فضای باز و یک تجربه آب گرمایی، با سونا، اتاق بخار، دوش های نیروبخش و یک حمام جوان کننده ارائه می دهد. مهمانان همچنین می توانند از جکوزی و استخر اجتماعی استفاده کنند.

Salterra که در بیش از یک مایل ساحل طبیعی در مجاورت پارک ملی گسترده شده است، شش مفهوم غذا و نوشیدنی را ارائه می دهد. مهمانان این فرصت را خواهند داشت که در سیسال، بار لابی ملک، از کوکتل‌های صنایع دستی لذت ببرند، یا برای تجربه‌ای آرام‌تر در کنار ساحل، می‌توانند به کوبو بار و گریل الهام‌گرفته از لاتین بروند و لقمه‌های معمولی و نوشیدنی‌های استوایی سرو کنند. غذاخوری‌های عالی در برین به نمایش گذاشته می‌شود و منوی چشیدن آشپز و فهرست گسترده شراب را ارائه می‌دهد. رگاتا، با تراس فضای باز طبقه دوم، تلفیقی از غذاهای بین‌المللی و محلی را برای صبحانه و شام سرو می‌کند، در حالی که کافه پرجنب‌وجوش فلامینگو اقلامی مانند ژلاتوی خانگی یا اسپرسو را ارائه می‌کند. سفر آشپزی با پیشنهادات خلاقانه در کامیون غذای استراحتگاه، Jack & Jenny’s ادامه خواهد یافت. غذاها از تاریخ کایکوس جنوبی الهام گرفته می شوند.

Salterra مجموعه‌ای از پیشنهادات خانوادگی و ماجراجویانه، از جمله ورزش‌های آبی (غواصی، غواصی، ماهیگیری با هدایت استخوان، کایاک سواری و تماشای نهنگ‌های فصلی) را ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند در جنگل‌های حرا پارو بزنند، با اشعه عقاب غواصی کنند یا یک روز را به کاوش در غارهای خالی از سکنه بگذرانند. از فعالیت‌های خشکی مانند تجربه نمک کایکوس جنوبی گرفته تا تجربه‌های آرام ساحلی مانند یوگا با تخته پارو، این استراحتگاه گزینه‌های زیادی برای یادگیری تجربی، ورزش و ماجراجویی دارد.

Salterra، مجموعه لوکس استراحتگاه و اسپا، ترکز و کایکوس

خوب است بدانید: Salterra متعهد به محافظت از خانه جزیره خود از طریق مشارکت های مختلف است که سفرهای بازسازی را در اولویت قرار می دهند. به عنوان بخشی از تلاش برای حفاظت از صخره‌های مرجانی جزیره، گروه مالکیت سالترا کنسرسیوم صخره‌های مرجانی کایکوس جنوبی را راه‌اندازی کرده است که شامل ایجاد یک نهالستان مرجانی در آب و یک نهالستان مرجانی در زمین در مدرسه مرکز مطالعات میدانی نزدیک است. برای مطالعات منابع دریایی بیش از نیمی از انرژی استراحتگاه از انرژی خورشیدی تامین می‌شود و تمام اتاق‌های مهمان به عنوان بخشی از تلاش برای حذف استفاده از بطری‌های پلاستیکی یکبار مصرف، دارای دستگاه‌های تصفیه آب خواهند بود.

این استراحتگاه همچنین فرصتی منحصر به فرد برای مهمانان فراهم می کند تا فعالانه در بازسازی صخره های مرجانی شرکت کنند. از طریق فعالیت‌های آموزشی، مهمانان می‌توانند به رشد مرجان‌های در خطر انقراض کمک کنند و به طور مستقیم به احیای صخره‌های کایکوس جنوبی کمک کنند.

مقالات مرتبط

سامرست در خلیج گریس از تجربیات جدید خود پرده برداری می کند

آمانیارا پس از تعطیلی فصلی بازگشایی می شود و از Reno رونمایی می کند

Beach Enclave Turks & Caicos اولین خانه‌های ساحلی ساحل شمالی را به نمایش می‌گذارد

کمپینسکی به سمت ساحل خلیج گریس، ترکز و کایکوس می رود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *