دسته‌بندی نشده

ساحل مونت کارلو از رنه بلینو به عنوان مدیر عامل جدید استقبال می کند

رنه بلینو در 15 ژانویه 2024 به گروه Monte-Carlo Société des Bains de Mer پیوست و از دانیل گارسلون به عنوان مدیر عامل شرکت کرد. ساحل مونت کارلو. گارسلون که بیش از 20 سال نماینده “ساحل” بود، پس از یک کار طولانی در این شرکت، مشعل را به یک حرفه ای در صنعت هتل های لوکس معاصر واگذار کرد.

Blino قبل از پیوستن به صنعت هتلداری 15 سال پیش کار خود را در خرده فروشی آغاز کرد. او از پاریس به شرکت می‌پیوندد، جایی که او مدیر عامل هتل مادام رِو، هتلی پنج ستاره با 82 اتاق و به خاطر رستوران دو ستاره میشلن آن به رهبری سرآشپز استفانی لو کوئلک، شهرت داشت. او پیش از این مدیریت Hôtel Barrière les Neiges در Courchevel و Hôtel Barrière Le Gray d’Albion در کن را بر عهده داشت.

بلینو دانش 360 درجه ای از کسب و کار هتل های لوکس دارد و مدیر منابع انسانی، مدیر اقامت، مدیر F&B و مدیر هتل بوده است، عمدتاً برای گروه Shangri-la در پاریس، بانکوک، کوالالامپور، مانیل و هوشی مین.

بلینو با توجه به سابقه و تجربه خود در بخش های لوکس و فوق لوکس، مدیریت ساحل مونت کارلو را بر عهده می گیرد. بخشی از هتل در 5 آوریل 2024 و کل استراحتگاه در 12 آوریل با باشگاه ساحلی مونت کارلو بازگشایی خواهد شد.

نکات برجسته گارسلون در “ساحل” شامل، به ویژه، بازسازی عمیق تاسیسات در سال 2009، که منجر به پنجمین ستاره آن شد، تعهد به توسعه پایدار، توسعه پیشنهاد غذاخوری با السا، و افتتاحیه اخیر مائونا مونت کارلو

مقالات مرتبط

موناکو آخرین پروژه های پایداری را برجسته می کند

Journey2Croatia به اسلوونی و مونته‌نگرو گسترش می‌یابد، برندسازی می‌کند

Domaine Des Etangs فرانسه از تجربیات جدید خود رونمایی کرد

نیکی بیچ گلوبال برند جدید لوسیا را در مارس 2024 راه اندازی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *