تورها

اینترکانتیننتال چیانگ مای هتل مای پینگ، چیانگ مای، تایلند

چیانگ مای با 700 سال سابقه سلطنتی، جایگاه خود را به عنوان پایتخت شمال تایلند به دست آورده است. محیطی عالی برای تولد دوباره هتل امپریال مای پینگ سابق در میان قاره ای چیانگ مای مای پینگ تازه افتتاح شده.

این خلوتگاه مجلل پنج ستاره درست خارج از دیوارهای شهر قدیمی نه تنها گذشته درخشان چیانگ مای را جشن می گیرد، بلکه آن را در DNA خود می بافد. حتی معبد باستانی خود را دارد که در پشت باغ های وسیع خود قرار دارد.

به محض اینکه رسیدم توسط یکی از تیم لابی در حالی که یک گونگ مینیاتوری در دست داشت از من استقبال کرد. «ما صنعتگران گونگ‌سازی چیان مای را جشن می‌گیریم. برو، برای شانس به آن ضربه بزن.» با طنین‌اندازی صداهای گونگ (امیدوارم خوش‌شانس)، از لابی غاری عبور کردم که از یک طرف آن توسط کابینت عظیمی از کف تا سقف که شامل اقلام قابل‌توجهی از صنایع دستی محلی Lanna بود، از چوب لاکی گرفته تا فیلیگرن پیچیده در آن قرار داشت.

این موضوعی بود که همیشه در سرتاسر ملک وجود داشت، از جمله اتاق‌های مهمان که در آن فلزکاری پیچیده به طور گسترده استفاده می‌شود.

برای کی

زوج هایی که به دنبال تجمل هستند در حالی که به بازارهای محلی و جاذبه های اطراف نزدیک هستند.

محل اقامت

اتاق ها به عنوان کلاسیک، پرمیوم و سوئیت طبقه بندی می شوند. اتاق پریمیوم کینگ من در طبقه هشتم فضایی کاملاً زیبا به رنگ کرم و سبز بود، شبیه به سوئیت جونیور در بسیاری از هتل های دیگر. یک کاناپه دو نفره راحت و یک میز و صندلی در پای تخت پادشاهی من نشسته بود. تختی پوشیده از ملحفه‌های ابریشمی و بالش‌های پف‌کرده که با چراغ‌های کنار تخت مدرن بسته شده است. دو پنجره بزرگ به بیرون از چیانگ مای نگاه می‌کردند و بعد از شب، منظره‌ای افسانه‌ای از شهر را نشان می‌دادند که در غلاف چراغ‌های چشمک‌زن پوشیده شده بود.

اتاق ممتاز من برای مزایای Club Intercontinental واجد شرایط است.

امکانات

برخی از اتاق‌ها به مزایای کلاب بین‌المللی دسترسی دارند که از جمله موارد دیگر، دسترسی تمام روز به نوشیدنی‌ها و تنقلات، چای بعد از ظهر، و یک کوکتل عصرانه بین ساعت 5.30 تا 7.30 در سالن کم لابی است. این یک فضای آرامش‌بخش است، فضای استعماری معاصر با صندلی‌های حصیری و نورپردازی فانوس‌شکل تزئین شده است – ادای احترامی به جشنواره سالانه فانوس کاغذی یی پنگ در شهر.

این نوعی پاتوق است که می‌توانید در هر زمانی از شبانه روز، با دسترسی مستقیم به محوطه بیرونی استخر بزرگسالان، مملو از کابین‌ها و صندلی‌های آفتاب‌گیر، و میزهایی برای خوردن و نوشیدن در غروب‌های گرم، به آنجا بروید. استخر دیگری برای کودکان وجود دارد.

استخر

استخر

یک مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز در طبقه دوم وجود دارد که 24/7 باز است و The ii Spa در طبقه 5 خود دارد. ii Spa درمان هایی را ارائه می دهد که نیازهای فردی را برآورده می کند. من به لطف دستان شفابخش پائولا به ماساژ امضایی افتادم. یک جلسه دو ساعته شامل یک حمام گرم پا و یک پتک مینیاتوری – که می‌دانست یک پتک می‌تواند بسیار درمانی باشد!

غذا نوشیدنی

بار بین قاره ای چیانگ مای

کوکتل توسط میکسولوژیست Santoast

سالن کام لابی محل دائمی من شد، برای قهوه، چای بعد از ظهر جذاب، ناهار خوری سبک، و البته آن کوکتل معمولی هر شب.

تحت نظارت متخصص میکسولوژیست کهنه کار سانتواست، او به من اجازه داد تا یکی از نوشیدنی های خاص آنها را بچینم. یک کوکتل فانوس رام – رام 7 ساله هاوانا، گالیانو، آب سیب و لیمو، دارچین، و مقداری ورق طلای عجیب. خوشمزه – لذیذ.

هتل اینترکانتیننتال رستوران گاد لانا

هتل اینترکانتیننتال رستوران گاد لانا

را گاد لانا رستوران غذاخوری تمام روز هتل است. یک آشپزخانه اوپن و یک صبحانه بوفه بزرگ در انتظار ارائه غذاهای آسیایی و غربی است، در حالی که در شب در ارائه غذاخوری های اصیل شمال تایلند تخصص دارد.

با این حال، در مارس 2024، رستوران چینی هونگ و اسکای بار قرار است در 16 افتتاح شودهفتم کف. اسکای بار کوکتل و تاپاس چینی را در پشت بام باز ارائه می دهد، در حالی که Hong’s غذاهای عالی سیچوان، کانتونی و تایوانی را در محیط زیبای یک عمارت بزرگ قدیمی ارائه می دهد.

چقدر

اتاق های ممتاز همانطور که در بالا توضیح داده شد از 15000 THB (حدود 335 پوند در هر شب).

بررسی در دسترس بودن

چه چیزی در این نزدیکی است؟

هتل بین قاره‌ای چیانگ مای مائه پینگ نزدیک شهر قدیمی است و بازار شبانه شلوغ فقط 5 دقیقه پیاده روی دارد. بازارهای شبانه تایلندی در اینجا غیر قابل چشم پوشی هستند. انتخاب سرگیجه‌آوری از کالاها و غرفه‌های غذای خیابانی که با هیاهوی زندگی محلی مخلوط شده است.

هتل می‌تواند گردش‌هایی را برای مهمانان به تجربه‌های محلی، از بالن هوای گرم گرفته تا تورهای فرهنگی ترتیب دهد. و مهمتر از همه، فقط همکاری با فروشندگان تایید شده.

کارگاه استاد ترکیب چای در چای موسمی اولین گردش من بود کنت ریمدال، کارآفرین چای، در کشت چای جنگلی که به طور طبیعی در حال رشد است، به زنجیره ای موفق از چای فروشی ها در سراسر تایلند تبدیل شده است. کشف کرده است آسامیکا چایی که به طور طبیعی در جنگل‌های کوهستانی شمال رشد می‌کرد، فرصتی را دید تا چای وحشی ارگانیک کاملاً پایدار را به بازار عرضه کند. این یک کارگاه سرگرم کننده بود که با ترکیب های مختلف آزمایش می کرد و شما می توانید ترکیب انتخابی خود را با خود به خانه ببرید.

یکی دیگر از سفرهای غیرقابل فراموشی در کوهستان بود پارک نجات فیل ها یک ساعت رانندگی تا هتل. این هتل به طور انحصاری با این پارک 40 هکتاری شریک شده است، زیرا برخلاف بسیاری از پارک‌های فیل‌های کمتر نجیب در منطقه، تمرکز کامل آن بر نجات فیل‌ها از بدرفتاری و کار اجباری است و به آنها پناهگاهی امن برای باقی عمرشان می‌دهد.

در حال حاضر ده فیل در پارک وجود دارد و این یک امتیاز بود که تمام روز با آنها باشم. می توانید به این موجودات زیبا غذا بدهید، با آنها قدم بزنید و حتی آنها را در دریاچه پارک حمام کنید و مسواک بزنید. یک ناهار بسیار خوشمزه نیز به همراه راهنمای شخصی ارائه شد. یک روز واقعا خاطره انگیز

Chaing Mai شهری بسیار قابل پیاده‌روی است و هتل فقط در کنار دیوارهای شهر تاریخی شهر قدیمی واقع شده است. این یک نشانگر جهت گیری آسان برای سرگردانی در جواهرات شهر است. بیش از 300 معبد (وات) در انتظار هستند وات دوی سوتپ، وات چدی لوانگ، وات فرا سینگ و وات سری سوپان (همچنین به عنوان معبد نقره ای شناخته می شود) نکات برجسته برای من.

حکم: پس از یک اقامت عالی، هنگام خروج برای بازگشت به خانه، دوباره به آن گونگ ضربه زدم. خوب شما هرگز نمی دانید، 700 سال خوش شانسی ممکن است به دنبال من باشد.

بین قاره ای Chaing Mai The Mae Ping153 Sridonchai Rd, Chang Khlan, Chiang Mai 50100

T: +66 52 090 998 E: (ایمیل محافظت شده)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *