دسته‌بندی نشده

مجموعه مجموعه شراکت با Therabody را اعلام می کند

مجموعه مجموعه همکاری جدید خود را با Therabody، شرکت فن آوری سلامتی پشت ماساژور ضربی، Theragun.

از آوریل 2024، سه هتل عضو موسس مجموعه ست، هتل کافه رویال در لندن، لوتیتیا در پاریس و کنسرواتوریوم در آمستردام، اولین گروه هتل بین المللی خواهند بود که طیف کاملی از محصولات سلامت و تندرستی Therabody را به مهمانان هتل ارائه می دهد. سوئیت ها، اتاق ها و داخل اسپا آکاشا هر هتل.

Therabody در سال 2009 ایجاد شد، زمانی که بنیانگذار شرکت دکتر جیسون ورسلند دچار یک تصادف ناتوان کننده موتورسیکلت شد. او یک Theragun موقت ساخت تا به سرعت درد عضلانی خود را ماساژ دهد. در سال 2016 اولین Theragun وارد بازار شد و بلافاصله به موفقیت رسید. امروزه، مجموعه Therabody شامل محصولاتی است که برای درمان طیف وسیعی از بیماری‌های جسمی، کاهش استرس و تنش، افزایش ریکاوری پس از تمرین یا آسیب، و بهبود استراحت، تمرکز حواس و خواب طراحی شده‌اند.

موزیک درمانی
(کافه هتل رویال)

از طریق این مشارکت، مجموعه مجموعه راه‌های بیشتری را برای میهمانان خود فراهم می‌کند تا بدن و ذهن خود را پس از یک سفر طولانی، یک روز پرمشغله از جلسات یا صرفاً برای افزایش تناسب اندام یا روتین‌های زیبایی خود تجدید کنند. The Set Collection که ریشه در فلسفه هماهنگ کردن درمان عملی با فناوری پیشرفته دارد، سه درمان آبگرم متمایز را برای صورت و بدن معرفی می‌کند و متعهد به تجربه «لمس بالا، فناوری بالا» است.

به عنوان بخشی از این مشارکت، هر هتلی که در مجموعه The Set Collection تأسیس شده است، یک سوئیت Therabody مجهز به طیف کاملی از خدمات سلامتی خود را ایجاد کرده است. برای مهمانانی که در هر یک از اتاق‌های دیگر هتل اقامت می‌کنند، سه تجربه سلامتی سفارشی وجود دارد. این تجربیات که برای رفع نگرانی های خاص مهمانان پس از یک روز پر از سفر، جلسات و گشت و گذار طراحی شده اند، با هدف به حداکثر رساندن آرامش، تجدید قوا و بهبودی طراحی شده اند.

مقالات مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *