دسته‌بندی نشده

رافلز از استراحتگاه جدیدی که در سال 2027 وارد NEOM می شود، رونمایی می کند

هتل ها و استراحتگاه های رافلز و NEOM از برنامه‌های خود برای معرفی یک استراحتگاه جدید در Trojena، یک مقصد کوهستانی در تمام طول سال که در شمال غربی عربستان سعودی قرار دارد، پرده‌برداری کرده‌اند. Raffles Trojena که قرار است در سال 2027 افتتاح شود، به مهمانان این فرصت را می دهد که زیبایی های منطقه را کشف و کشف کنند.

رافلز که در میان کوه‌های تروجنا قرار دارد، از طراحی بسیار مدرن و حلقه‌ای بهره می‌برد. از هر نقطه نظر، از جمله 105 اتاق مهمان خود، که در اطراف حلقه چیده شده اند، منظره ای از مقصد اطراف را فراهم می کند. Raffles Trojena همچنین بسیاری از نشانه‌های مشخصی را که برند مهمان‌نوازی به آن‌ها معروف است، ارائه می‌دهد، از جمله خدمات پیشخدمت، پیشنهادات آشپزی، و تأکید بر هنر و فرهنگ مقصد.

به گفته فیلیپ گولت، مدیر اجرایی و رئیس منطقه تروجنا، تروجنا قرار است به اولین مقصد کوهستانی و ماجراجویی عربستان سعودی در تمام طول سال تبدیل شود. مسافران می‌توانند از رویدادهای ورزشی، اسکی و پیاده‌گردی لذت ببرند و از ماجراجویی‌های آشپزی عربی و رصد ستارگان نیز استفاده کنند.

جدیدترین برند مهمان‌نوازی که با بخش هتل NEOM همکاری می‌کند، Raffles Trojena در کلاستر Discover، یکی از شش خوشه متمایز که مقصد کوهستان را تشکیل می‌دهند، قرار خواهد گرفت. خوشه دیسکاور که ریشه در اکتشاف دنیای طبیعی دارد، شامل برج دیسکاوری، یک برج مرتفع با موزه‌ای در فضای باز، رصدخانه، منظره پانورامای اوج برای تماشای مناظر تروجنا و دروازه کیهانی، اردوگاه تماشای ستاره‌ها است. و پارک نجومی پیشگام. NEOM منطقه ای است که در حال حاضر توسط چندین پروژه گیگا رویایی شکل گرفته است تا به عنوان یک مدل جدید برای زندگی پایدار عمل کند.

مقالات مرتبط

Raffles First Raffles Hotel & Residences را در آمریکای شمالی افتتاح کرد

هتل آنانتارا در مقصد کوهستانی در نئوم، تروجنا

قرعه کشی لندن در OWO در 29 سپتامبر افتتاح می شود

فصل های ما برای اولین اقامتگاه جزیره در نئوم در عربستان سعودی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *