تورها

بررسی کشتی کروز: نروژی ویوا

نروژی Viva، اضافه‌شده جدید و فوق‌العاده به خط کروز نروژی، یک شورش رنگی خیره‌کننده در بیرون و شیک در داخل با یک پارک سرگرم‌کننده ظالمانه در بالای آن شامل سرسره‌های لوله‌ای پیچ‌خورده است که روی لبه می‌ریزند.

این غول با ظاهری مدرن و مدرن، یک غول پیشرفته برای 3200 مهمان است که ماجراجویی خانوادگی را با دنیایی از بارها و رستوران‌های هوشمند ترکیب می‌کند.

ویوا خواهر کشتی پریما نروژی به همان اندازه پر زرق و برق است که در آگوست 2022 به ناوگان پیوست. تریست در انتظار عزیمت خود در 10 اوت.

نروژی Viva برای چه کسانی است؟

نروژی Viva تقریبا برای همه مناسب است. برای خانواده‌ها این یک تجربه عالی است، زیرا جوانان در هر سنی (از جمله مادران و پدران) عاشق سرسره، سرسره آبی، مسیر سه‌سطحی گاری و بازی‌های رایانه‌ای هستند. اما، شگفت‌آور است، این چیزها با پیاده‌روی باغ مجسمه‌ها، رستوران‌های پیچیده (هم رستوران‌های فراگیر و هم انتخابی با هزینه‌های اضافی)، مکان‌های نشستن آرام، بارهای پرجنب‌وجوش (فوتبال زنده تلویزیونی، هر دو جام جهانی زنان) کشتی را تحت کنترل خود در نمی‌آورند. و آخر هفته افتتاحیه فصل لیگ برتر) و آرام.

اتاق خواب یا سوئیت شما در نروژی Viva

محیط آرام و خنک اتاق بالکن را احاطه کرده است

946 اتاق بالکن وجود دارد، بخش اعظم کشتی، همه خنک و آرام، پس زمینه ای آرامش بخش از خاکستری های کم رنگ و قهوه ای. درهای کمد لباس – مانند بسیاری از مناطق در سراسر کشتی – دارای جلوه ظریف چوب هستند در حالی که هنر انتزاعی فضای پشت تخت بزرگ را پر می کند. مبل، یخچال و میز کوچکی وجود دارد اما چای یا قهوه‌ساز وجود ندارد. حمام دارای دوش قابل توجهی است. بالکن دارای صندلی و میز قهوه است.

همچنین سوئیت های بالکن، اتاق های غیربالکن، 252 اتاق داخلی و 73 اتاق استودیویی برای مسافران مجرد وجود دارد.

دنیایی در یک دنیا The Haven است که در بالای کشتی پنهان شده است، با هوشمندترین سوئیت ها، خدمات پیشخدمت 24 ساعته، رستوران خصوصی، سکوی آفتابگیر و استخر بی نهایت.

غذا خوردن

رستوران هادسون در اطراف جلوی نروژی ویوا منحنی است و مناظر بسیار زیبایی را ارائه می دهد

رستوران اصلی رستوران باشکوه هادسون است که جلوی کشتی را با یک پنجره نعل اسبی بدون وقفه می‌چرخاند و چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد – یک عصر که در تنگه مسینا بین پاشنه ایتالیا و سیسیل حرکت می‌کردیم، شام خوردیم. ما بین ساحل و جزیره کاپری به زیر غروب خورشید لغزیدیم.

در یک طرف کشتی، اتاق کومودور، یک پاسگاه اصلی رستوران کوچکتر قرار دارد. هر دو منویی از شام‌های سه‌غذایی با غذاهای اصلی روزانه به‌علاوه شش غذای معمولی (استیک نیویورک، ماهی، مرغ، ماکارونی میگو و غیره) به اشتراک می‌گذارند.

هر دوی آن ها نیز انتخاب هایی با هزینه اضافی از استیک هاوس Cagney ارائه می دهند. Cagney’s تاریک و آرام دارای منویی است شامل یک نوار نیویورک (کمی بزرگتر از هادسون)، 39 دلار (حدود 31 پوند)، به اضافه 9 دلار برای سیب زمینی سرخ کرده و سایر غذاها، و هزینه خدمات رستوران تخصصی 20 درصد – در مجموع حدود 58 دلار (45 پوند) برای استیک و چیپس.

سایر مکان‌های غذاخوری شامل Surfside، بوفه‌های خودمانی و هوشمندانه، و Indulge Food Hall هستند. دومی یک مکان جدید است، مجموعه ای از پیشنهادات غذایی فردی، به صورت بوفه، قسمتی به سفارش (برای کاهش ضایعات غذا). بخش کوچکی از کباب‌های تگزاسی، غذاهای مکزیکی و غذاهای دیگر، به‌علاوه دسر و بستنی با صندلی‌های داخلی و خارجی وجود دارد.

Cagney’s یکی از هشت رستوران با هزینه اضافی در کنار Le Bistro (فرانسوی پر زرق و برق، همه چیز از حلزون گرفته تا boeuf bourguignon)، Los Lobos (مکزیکی)، Onda by Scarpetta (ایتالیایی)، Palomar (دریایی مدیترانه)، Food Republic (تلفیقی آسیایی)، ناما (سوشی) و هاسوکی (تپانیاکی).

کافه‌های روی هواپیمای نروژی Viva

اتریوم میله هایی دارد و قلب کشتی است

تعداد زیادی از آن‌ها، تقریباً در هر گوشه‌ای، چه پنروز در دهلیز روشن و مطبوع، باشگاه ساحلی Vibe روی عرشه در کنار جکوزی‌های بی‌نهایت، بار محلی و گریل با غذای میخانه (شامل) مانند ماهی و چیپس در کنار نوشیدنی‌ها، ویسکی بار پر از بوربون و سالن مشاهده با چشم‌اندازهای نزدیک به کشتی.

آرامش بخش

عرشه‌ها با صندلی‌های آفتاب‌گیر خاکستری-قهوه‌ای تمیز پوشیده شده‌اند. مجموعه‌ای از استخرها وجود دارد، یکی از آنها یک استخر بی‌نهایت با جلوی شیشه‌ای که منظره‌ای کنجکاو از شناگران را نشان می‌دهد، به‌علاوه استخر کوچک بی‌نهایت، به نظر می‌رسد که روی لبه یک عرشه مرتفع می‌ریزد.

عرشه تفرجگاه Ocean Boulevard دارای باغ مجسمه‌های Concourse، از جمله قیچی‌های سنگی بازیگوش، و چندین اثر فلزی از جمله کروم درخشان است. مبل‌ها، صندلی‌ها، صندلی‌های راحتی و میز و صندلی‌ها در اطراف کشتی، به‌ویژه در قسمت عقب، بیرون از سالن غذای Indulge که در آن یک بار عرشه نیز وجود دارد، پیچ و تاب می‌خورند.

آبگرم ماندرا دارای چند استخر است، یکی نسبتاً گرم، دیگری کمتر، در قسمتی از سوئیت حرارتی با سقف‌های بلند و رنگ‌آمیزی صنعتی با انتخاب سونا (هزینه‌ها بسته به طول سفر متفاوت است).

فعالیت ها

The Rush – 10 طبقه هیجان در NorwegianViva

پیست کارت کارت نروژی Viva Speedway در مرکز بالای عرشه با رمپ‌ها و تونل‌ها در سه سطح (هر حرکت ۱۵ دلار) قرار دارد. از این نقطه دور، لوله‌های اسکلت مانند – The Rush با نقاط دوقلو و The Drop – از 10 طبقه پایین می‌آیند. همچنین سرسره آبی Wave، لوله دیگری نیز وجود دارد. کودکان دارای Splash Academy با بازی، فعالیت و ورزش می شوند، نوجوانان دارای Entourage هستند، یک بازی برای معاشرت، در حالی که کوچکترین ها دارای اتاق بازی Guppies هستند (اگرچه والدین باید نظارت کنند)، همه رایگان.

Viva Speedway اجازه می دهد تا 15 اتومبیل در سه سطح در 14 پیچ تنگ به مدت هشت دور مسابقه دهند.

این مجموعه سطح بالا همچنین دارای مینی گلف اضافی قابل پرداخت، دارت الکترونیکی Bull’s Eye و Galaxy Pavilion، یک زمین بازی واقعیت مجازی با دو اتاق فرار و شبیه ساز گلف است. یک پارک آبی رایگان در بالای طبقه برای کودکان خردسال وجود دارد.

سرگرمی

نکته برجسته، موزیکال آمریکایی Beetlejuice است که بر اساس فیلم هالیوودی ساخته شده است، اگرچه کاملاً برای پرتاب کشتی آماده نیست. این یک حرکت بزرگ است زیرا 90 دقیقه طول خواهد کشید، برخلاف تقریباً هر نسخه کشتی از نمایش های اصلی که به ندرت بیشتر از 45 دقیقه طول می کشد.

در سفر ما، تئاتر ویوا یک نمایش فرانکی والی را به نمایش گذاشت، با راب وست بریتانیایی که آهنگ‌های Four Seasons را می‌خواند و داستان‌هایی از حرفه شوبیز خودش تعریف می‌کرد، و همچنین Icons، یک رویداد آهنگ و رقص با کاور آهنگ‌هایی از امثال دالی پارتون و لیدی گاگا. یک جفت کمدین به نوبت در Improv at Sea و اطراف کشتی روی صحنه‌های کوچک‌تر دوتایی و نوازندگان مختلف حضور داشتند.

سید نورمن Pour House همیشه مملو از بار بود، یک بار کلوپ مانند آمریکایی با موسیقی راک با رقص معمولی (از جمله یک شب Fleetwood Mac Rumors)، گروهی با گروهی از خوانندگان که مانند کارکنان بار لباس می پوشند، گاهی روی صحنه، گاهی اوقات بیرون.

زمان های ویژه در نروژی Viva

غروب خورشید در باغ مجسمه های کنکورس

آمریکایی‌ها بعدازظهر روی مبل با جین و تونیک در فضای باز و شلوغ پشت کشتی نشسته‌اند و همه آمریکایی‌ها برای شام زود راهی شده بودند. قدم زدن در امتداد بلوار اوشن، بیشتر حیاط هتلی فرهنگی است تا عرشه کشتی. و تماشای گذر دنیا از روی یک میز آفتابی در هادسون – یک رستوران تخصصی نیست، اما مناظر 270 درجه دارد، به خصوص اگر در بین جزایر هستید یا نزدیک به خشکی باشید.

چقدر

نروژی Viva تا اواخر سال در اروپا است، سپس دوباره از بهار. سفر دریایی 10 روزه مدیترانه: ایتالیا، فرانسه و جبل الطارق از Civitavecchia (رم) به لیسبون با تماس در ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و جبل الطارق، حرکت در 6 نوامبر 2023، از 1443 پوند برای اتاق داخلی، فقط سفر دریایی شروع می شود. 2176 پوند با پرواز. Ncl.com


شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

بررسی کروز: چرا باید با کشتی Ambassador Ambition به ایسلند سفر کنید؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *