دسته‌بندی نشده

باغ نایارا در کاستاریکا پس از بازسازی بازگشایی می شود

نایارا باغ ها– اولین ملک برای استراحتگاه نایارا – ظاهر کاملاً جدیدی را ارائه کرده است. همه اقامتگاه ها به طور کامل تسطیح و به عنوان Arenal Casitas بازسازی شده اند. دیوارهای شیشه‌ای در حمام‌ها به یک باغ دیواری خصوصی نگاه می‌کنند و هر کاسیتا اکنون دارای یک عرشه و استخر است.

همچنین یک بوتیک جدید با کالاهای صنایع دستی محلی، و همچنین یک مرکز آموزشی خانوادگی است که مهمانان می‌توانند درباره جنگل‌های بارانی اطراف بیشتر بیاموزند (کل ملک یک پناهگاه تنبل است). یک استخر جدید وجود دارد و رستوران آسیا لونا مجاور آن به طور کامل بازسازی شده است. آبگرم نیز در حال بازسازی کامل است و به زودی بازگشایی خواهد شد.

فعالیت های در محل شامل جلسات روزانه یوگا در صبح است. طبیعت در پناهگاه تنبلی و مسیر آرمادیلو قدم می زند. غذاخوری خصوصی در مناطق مشخص مشرف به جنگل بارانی؛ صبح پرنده نگری و تور قورباغه عصر. و کلاس های طعم قهوه در بار اسپرسو می کافسیتو، جایی که نایارا دانه های قهوه خود را برشته می کند. فعالیت‌های خارج از محل شامل اسب‌سواری، زیپلینینگ، رفتینگ در آب‌های سفید و غیره است.

هر کاسیتا دارای یک عرشه وسیع در فضای باز و استخر شیرجه است
( استراحتگاه های نایارا )

خوب است بدانید: مهمانان باغ نایارا به املاک خواهر نایارا اسپرینگز و کمپ چادری نایارا با رستوران های اضافی، بارها، استخرها، چشمه های آب گرم و غرفه های یوگا دسترسی کامل دارند. از آنجایی که Nayara Springs فقط برای بزرگسالان است، کودکان باید به باغ نایارا و کمپ چادری نایارا بپردازند.

باغ نایارا با دو فرودگاه اصلی بین‌المللی، سن خوزه یا لیبریا، دو ساعت و نیم با ماشین فاصله دارد. نایارا می‌تواند ترانسفر خصوصی را با راهنماهایی ترتیب دهد که مهمانان را می‌رانند تا به حیات وحش و مناظر جالب در طول مسیر اشاره کنند.

فراتر از سه ملک خود در کاستاریکا (که باغ نایارا اولین بود)، استراحتگاه نایارا یک ملک اضافی در پاناما (نایارا بوکاس دل تورو) و دو ملک در شیلی (نایارا آلتو آتاکاما و نایارا هانگاروآ) دارد.

مقالات مرتبط

معرفی: سیلوستر نوسارا، کاستاریکا

قطع ارتباط در Origins Lodge کاستاریکا

بوکاس بالی در پاناما به استراحتگاه های نایارا می پیوندد

هتل Four Seasons Resort کاستاریکا پس از تغییر ظاهر بازگشایی می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *