دسته‌بندی نشده

آنداز کاستاریکا ریزورت از ویلاهای جدید رونمایی کرد

استراحتگاه Andaz کاستاریکا و شبه جزیره پاپاگایو، واقع در منطقه استراحتگاه خصوصی 1400 هکتاری شبه جزیره پاپاگایو، افتتاح 25 ویلا مسکونی جدید یک، دو و سه خوابه خود را اعلام کرده است. این استراحتگاه همچنین از رستوران با طراحی مجدد خود به نام Ostra و یک کلوپ ساحلی تازه افتتاح شده به نام Casa de Playa رونمایی کرده است.

یک محله جدید منحصر به فرد در دامنه تپه با منظره خلیج کولبرا به استراحتگاه اضافه شده است. ویلاهای مسکونی که توسط معمار کاستاریکویی رونالد زورچر طراحی شده‌اند، هنر محلی و مناظر وسیع را به نمایش می‌گذارند. مهمانانی که در ویلاهای یک و دو خوابه اقامت دارند، از زندگی در فضای باز و سرپوشیده و یک استخر خصوصی بزرگ در تراس خود لذت خواهند برد. پنت هاوس های دو و سه خوابه دارای تراس های سرپوشیده روی پشت بام، با یک اتاق نشیمن در فضای باز، استخر غوطه ور و تخت خواب هستند.

مهمانان ویلا از غذاهای پیشرفته، از جمله مجموعه ای از سبدهای تازه بازار که توسط سرآشپز تهیه شده است، لذت خواهند برد. برنامه قهوه داخل ویلایی; و یک عصرانه رایگان در ویلای غذاخوری. مهمانان دسترسی انحصاری به صبحانه در Ostra و رزرو شام اولویت دار در رستورانی که به تازگی تازه شده است، خواهند داشت. بسیار جالب: مهمانان همچنین می توانند از یک روستای مجاور بازدید کنند و در یک پروژه باغبانی اجتماعی شرکت کنند تا محصول را برای یک شام سفارشی آماده شده توسط سرآشپز انتخاب کنند تا در ویلای خود از آن لذت ببرند.

سلامتی بخشی ضروری از برنامه ریزی استراحتگاه است. مهمانان ویلا می توانند از تجربیات درون ویلا تحت هدایت متخصصان، مانند شفابخش صدای داخل استخر، بهره مند شوند. علاوه بر این، دربان اختصاصی رزیدنس کاوش در شگفتی‌های زمین بازی طبیعی شبه جزیره پاپاگایو را بی‌نظیر می‌کند و برنامه‌ریزی اولویت‌بندی را برای مهمانان ویلا فراهم می‌کند تا از تجربیات سفارشی لذت ببرند.

باشگاه ساحلی Casa de Playa که اخیراً افتتاح شده است، تجربه بهتری از استخر و ساحل در شن‌های Playa Nacascolo را برای مهمانان فراهم می‌کند. Casa de Playa در ماه فوریه با افتتاح رستوران Meso مجاور تکمیل خواهد شد.

مقالات مرتبط

قطع ارتباط در Origins Lodge کاستاریکا

باغ نایارا در کاستاریکا پس از بازسازی بازگشایی می شود

معرفی: سیلوستر نوسارا، کاستاریکا

هتل Four Seasons Resort کاستاریکا پس از تغییر ظاهر بازگشایی می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *