دسته‌بندی نشده

اکنون باز کنید: One&Only One Zaabeel

Kerzner International رسما اولین استراحتگاه عمودی شهری خود را رونمایی کرد. یک و تنها یک زعابیل، در دبی. این تفرجگاه که در ساختمان One Zaabeel توسط معماران Nikken Sekkei واقع شده است، شامل آسمان‌خراش‌های دوتایی است که توسط یک کنسول، The Link، بلواری شناور در ارتفاع 328 فوتی از خیابان، متقاطع شده‌اند.

One&Only One Zaabeel طیف وسیعی از اتاق ها و سوئیت ها را ارائه می دهد: سوئیت Zaabeel منظره 180 درجه از خط افق دبی را ارائه می دهد. سوئیت‌های Sanctuary شامل میز ماساژ و درمان‌های اسپا در اتاق هستند. و Creative Suites دارای صفحات آکوستیک، جدیدترین فناوری AV و یک مهمانی کوکتل خصوصی در سوئیت برای حداکثر 10 مهمان است. علاوه بر این، سوئیت رویال دارای سه قسمت نشیمن، یک سالن استراحت با بار مستقل، یک منطقه ناهار خوری با صندلی برای 10 مهمان و یک اتاق نشیمن خصوصی است. این اقامتگاه همچنین مجموعه ای از فضاهای دو طبقه از جمله Skyline Loft و Villa One را ارائه می دهد. پنت هاوس ویلا وان با مساحت 8125 فوت مربع دارای دو اتاق خواب است مجلس (سالن پذیرایی)، استخر بی نهایت روباز، سینما و سالن بدنسازی. از مزایا می توان به میزبان اختصاصی، آموزش های شخصی در ویلا و درمان های اسپا، دسترسی به سرآشپز خصوصی و غیره اشاره کرد.

خوب است بدانید: همچنین خانه های خصوصی One&Only One Zaabeel در این توسعه قرار دارد. این اقامتگاه های مارک دار جامعه انحصاری و شبکه ای از امتیازات را باز می کنند.

تاپاساکه
(یک و تنها یک زعابیل)

لینک تجارب غذاخوری را با حسن نیت سرآشپزهای مورد تحسین میشلین، از جمله افرادی مانند آن سوفی پیک، بو سونگویساوا و دیلان جونز، مهمت گورس، پاکو مورالس و تتسویا واکودا ارائه می دهد. لینک همچنین صحنه زندگی شبانه دبی را با Sphere ارتقا خواهد داد. Atop The Link مفهومی بومی One&Only است که غذاهای معاصر Nikkei را در پس‌زمینه افق دبی و طولانی‌ترین استخر بی‌نهایت معلق امارات ارائه می‌کند. One&Only One Zaabeel همچنین از Dabiz Muñoz استقبال خواهد کرد که مفهوم آشپزی StreetXO خود را به دبی آورده است. میهمانان می‌توانند غذاهای اندونزیایی را در Andaliman، جدیدترین مفهوم خانگی One&Only، و غذاهای فرانسوی را در Aelia میل کنند.

در جای دیگر، طبقه چهارم یک استخر خانوادگی و یک بار شنا دارد. برای مهمانان خردسال 4 تا 12 ساله، کلوپ KidsOnly طیف وسیعی از سرگرمی ها و فعالیت ها را با الهام از ماموریت فضایی امارات ارائه می دهد.

در محل، میهمانان می توانند از طیف وسیعی از فعالیت ها مانند کلاس های مستر کلاس کوکتل، یوگای طلوع آفتاب، تورهای هنری، شب های فیلم دنج، جلسات عمیق کشف شراب منطقه ای و غیره لذت ببرند. One&Only One Za’abeel اولین مرکز طول عمر Clinique La Prairie در امارات متحده عربی است که در سه طبقه در داخل استراحتگاه گسترده شده است. هاب همچنین شامل 29 اتاق درمانی برای سلامتی و درمان های بالینی، یک استودیوی حرکت، یک بار طول عمر، و همچنین یک سالن شاخص طول عمر است.

مقالات مرتبط

اکنون باز است: قصر Raffles Al Areen بحرین

استراحتگاه Anantara Mina Al Arab Ras Al Khaimah افتتاح شد

استراحتگاه St. Regis Red Sea در عربستان سعودی آغاز به کار کرد

Four Seasons Resort Dubai از سوئیت های بازسازی شده رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *