دسته‌بندی نشده

دورچستر از برنامه نویسی جشن پرده برداری کرد

دورچستر جشن های کریسمس خود را در 18 نوامبر راه اندازی خواهد کرد و موضوع “هدیه دادن” را در سراسر هتل در بر می گیرد. برای اولین بار، The Dorchester میزبان کنسرت کریسمس با آهنگساز، پیانیست و تهیه کننده کلوئه فلاور خواهد بود که عواید حاصل از فروش بلیت به شریک خیریه Noah’s Ark Children’s Hospice اهدا می شود.

کنسرت جشن در 22 نوامبر در Artists’ Bar and The Promenade برگزار می شود، جایی که Flower آهنگ های جشن را با پیانوی Liberace خواهد نواخت. میزها برای شب بلیط تهیه می شوند و شامل یک منوی سه غذای طراحی شده توسط مدیر آشپزی، مارتین نیل هستند. علاوه بر این، فلاور یک کوکتل خوشامدگویی به نام Sugar Plum را طراحی کرده است که نام آن برگرفته از آهنگ اصلی آلبوم کریسمس جدیدش است: “Chloe Hearts Christmas” در سونی موزیک. بلیط را می توان به صورت آنلاین خریداری کرد www.sevenrooms.com/events.

آسایشگاه کودکان کشتی نوح به نوزادان، کودکان و جوانان مبتلا به شرایط تهدید کننده یا محدود کننده زندگی و خانواده های آنها کمک می کند تا از هر روز بهترین استفاده را ببرند. علاوه بر کنسرت کریسمس، The Dorchester مهمانان چای بعد از ظهر جشن را نیز تشویق می کند تا اسباب بازی جدیدی برای اهدا بیاورند که درست قبل از کریسمس به کشتی نوح تحویل داده می شود. کسانی که یک اسباب‌بازی اهدایی با خود به رزرو می‌برند، گواهی ویژه‌ای از پدر کریسمس دریافت می‌کنند و الف‌های دورچستر هدایا را قبل از تحویل می‌پیچند. در طول دوره کریسمس نیز یک قرعه کشی جوایز به نفع کشتی نوح با هدایایی از یک چای بعد از ظهر تا سه شب اقامت در یک سوئیت برگزار می شود.

چای بعد از ظهر
(دورچستر)

امسال تزیینات جشن دورچستر که توسط طراح داخلی گل‌فروش فیلیپ هاموند نظارت می‌شود، شامل غار ویژه‌ای خواهد بود که در آن کودکان می‌توانند نامه‌ای به پدر کریسمس بنویسند و از صندوق پستی دورچستر که ارتباط مستقیمی با قطب شمال دارد، استفاده کنند.

علاوه بر این، غذاهای لذیذ امسال شامل مجموعه‌ای از لذت‌ها و نوشیدنی‌های آشپزی است که می‌توان آن‌ها را برای ایجاد یک هدیه یا خوراکی سفارشی شخصی‌سازی کرد. امسال همچنین شاهد معرفی شش جعبه هدیه از جمله کوکتل بطری The Dorchester Martinez همراه با دو لیوان Vesper یا فروش جداگانه، شامپاین و شکلات یا فلوت شامپاین، مجموعه Dorchester Old Tom Gin & Tonic و مجموعه های چای و چای The Promenade خواهیم بود. . پیش‌سفارش‌های کریسمس دورچستر برای تحویل از 18 نوامبر در ساعت موجود است www.cakeandflowers.co.uk.

در سمت ناهار خوری، در اینجا انتظار میهمانان وجود دارد:

  • The Grill اثر تام بوتون: سنت های جشن با منوی ناهار شب کریسمس آلاکارته شروع می شود و با کباب روز سال نو به پایان می رسد. منوهای ویژه جشن توسط سرآشپز تام بوتون در طول دوره تعطیلات در دسترس خواهد بود.
  • آلن دوکاس در دورچستر: ژان فیلیپ بلوند، سرآشپز اجرایی، منوهای جشن چند غذایی را برای شب کریسمس، روز کریسمس و شب سال نو طراحی کرده است.
  • جشن‌های گروهی جشن: The Dorchester که در شب کریسمس، روز کریسمس و شب سال نو ارائه می‌شود، میز سرآشپز و خزانه شراب خود را برای تجربه ناهارخوری خصوصی باز می‌کند.
  • شب سال نو در دورچستر: عصر از ساعت 6:30 بعد از ظهر شروع می شود و مهمانان می توانند شام را در رستوران The Promenade، Vesper Bar یا The Grill by Tom Booton در کنار سرگرمی قبل از شمارش معکوس نیمه شب میل کنند. یک دی جی نیز تا ساعت 2 بامداد می نوازد
  • چای بعد از ظهر: مایکل کوان، سرآشپز اجرایی شیرینی‌پزی، منویی از شیرینی‌ها و غذاهای خوش طعم را با الهام از جشن به نمایش می‌گذارد که مهمانان می‌توانند در کنار موسیقی زنده از آن لذت ببرند. دورچستر از گروه کری استقبال می کند که سرودهای سنتی را هنگام صرف شام مهمانان اجرا می کنند.
  • کوکتل جشن: امسال، The Dorchester یک کوکتل جشن گیلاس و شکلات به نام The Three Wise Cherry ارائه خواهد کرد. این کوکتل مستقیماً در یک لیوان مارتینی در Vesper Bar، با شامپاین در Artists’ Bar و سپس با Zen Pale ale در The Grill اثر Tom Booton سرو می‌شود.

مقالات مرتبط

ریتز کارلتون، لیسانس گولچ از برنامه نویسی زمستانی رونمایی کرد

Lanesborough، GROUND بهزیستی شریک در درمان

هتل مارک بسته شکرگزاری 2023 را اعلام کرد

نگاه اول: لوکس آگاهانه با BoTree به لندن می آید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *