دسته‌بندی نشده

روابط چهار فصل آنگویلا با سنسی برای یک پاپ آپ سلامتی

اقامتگاه چهار فصل و اقامتگاه آنگویلا از راه اندازی یک پاپ آپ برای مدت محدود با شرکت رفاهی لوکس خبر داده است سنسی. این تجربه انحصاری با ارائه مجموعه‌ای از درمان‌ها و خدمات آبگرم، تناسب اندام و سلامتی، از 1 تا 22 مارس 2024 اجرا می‌شود و برای مهمانان و همچنین افراد محلی جزیره در دسترس خواهد بود.

در طول تجربه سه هفته‌ای پاپ‌آپ، Sensei راهنماهای Sensei خود را به استراحتگاه کارائیب می‌آورد، جایی که مهمانان این فرصت را خواهند داشت که جلسات متمرکز بر “راه سنسی: حرکت، تغذیه و استراحت” را رزرو کنند. Sensei انواع خدمات à la carte اسپا و مشاوره تناسب اندام و تناسب اندام را ارائه می دهد تا مهمانان چگونه می خواهند وقت خود را سپری کنند. خواه این هدف یک هدف سلامت خاص باشد یا صرفاً رهایی از استرس های زندگی روزمره، هر درمان به گونه ای طراحی شده است که سازگار باشد.

مهمانان این فرصت را خواهند داشت که مزه آنچه را که Sensei ارائه می‌دهد، بچشند، چه در حال رزرو جلسه انفرادی با راهنمای Sensei ما بر اساس اهداف سلامت فردی خود باشند یا یکی از محبوب‌ترین خدمات اسپا ما، که دارای کارائیب منحصربه‌فردی است. الکساندرا والترسپیل، رئیس و مدیر عملیات سنسی گفت. از آنجایی که ماه مارس زمان سفر محبوبی برای خانواده‌ها است، ما همچنین در حال برنامه‌ریزی انواع تجربیات خانوادگی دوستانه هستیم که در هفته‌های آینده اعلام خواهیم کرد.»

اکنون رزروها برای رزروهای مارس باز هستند و منوی کامل خدمات سلامتی و جزئیات رزرو در هفته های آینده در دسترس خواهد بود.

مقالات مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *