دسته‌بندی نشده

ساختمان تاریخی بوینس آیرس در ژانویه امسال به عنوان هتل افتتاح می شود

هتل کازا لوسیا درهای خود را در ژانویه 2024 در Calle Arroyo، در محله شیک Recoleta در بوئنوس آیرس، آرژانتین باز خواهد کرد. کازا لوسیا در ساختمان تاریخی Edificio Mihanovich قرار دارد، زمانی که بلندترین ساختمان در آمریکای لاتین بود، که برای ارائه منظره ای از ریودولا پلاتا و شبیه فانوس دریایی طراحی شده است که برای اولین بار به بوئنوس آیرس می رسد. هدف این هتل که توسط تیم Único اداره می شود، ارائه خدمات شخصی، معرفی مهمانان با بهترین تجربیات و مقاصد زیر رادار شهر، و همچنین بینشی از گذشته و حال داستانی بوئنوس آیرس است.

ورودی پرجنب‌وجوش بیش از یک لابی، یک نقاشی دیواری سفارشی در مقیاس بزرگ از هنرمند محلی «کریستینا کودرن» را به نمایش می‌گذارد و برای به تصویر کشیدن انرژی آرژانتین طراحی شده است. با گردآوری آخرین استعدادهای خلاقانه از طراحی و خانه های معماری محلی، این بازسازی یک ساله توسط شرکت تورادو آرکیتکتوس مستقر در بوئنوس آیرس، همراه با تیم طراحی داخلی از استودیو فرناندا شوچ هدایت شد. 142 اتاق و سوئیت هتل دارای اثاثیه شیک است که در تضاد و تکمیل کننده ریشه های تاریخی آن است و همچنین هنر معاصر هنرمند آرژانتینی کریستین موحد که آثارش در موزه هنر فیلادلفیا و موزه هنرهای دکوراتیو در پاریس به نمایش گذاشته شده است. بسیاری از اتاق‌ها و سوئیت‌ها با بهره‌گیری کامل از مناظر خود، دارای بالکن با دوش در فضای باز، صندلی‌های آفتاب‌گیر و غذاخوری در فضای باز هستند.

کازا لوسیا با رستوران کانتینا افتتاح می شود و از عطرها و طعم های اصیل آرژانتینی از طریق مواد تازه و محلی الهام می گیرد. در کنار در، Le Club Bacan، یک کوکتل بار با بیش از 400 نوع شراب آرژانتینی است.

کاسا لوسیا دارای یک اسپا است که شامل سه کابین درمانی، یک سالن بدنسازی و یک استخر 52 فوتی است که توسط آینه ها قاب شده و با عکاسی هنرمند مارک زیمرمن بر فراز آن ساخته شده است.

مقالات مرتبط

هتل Four Seasons Resort کاستاریکا پس از تغییر ظاهر بازگشایی می شود

باغ نایارا پس از بازسازی در ژانویه 2024 بازگشایی می شود

Habitas ما جدیدترین “خانه” را در آتاکامای شیلی افتتاح می کند

قطع ارتباط در Origins Lodge کاستاریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *