تورها

سرزمین انیمیشن DreamWorks در سال 2024 به یونیورسال استودیو فلوریدا می آید

یونیورسال اورلاندو ریزورت یک سرزمین کاملاً جدید با موضوع انیمیشن DreamWorks را در یونیورسال استودیو فلوریدا در سال 2024 عرضه خواهد کرد. این پست اعلامیه رسمی را به اشتراک می گذارد که کدام فیلم ها و شخصیت ها در این منطقه ظاهر می شوند، جاذبه های شایعه شده و تفسیر ما در مورد اضافه شدن آینده به USF.

بیایید با اعلام رسمی شروع کنیم. به گفته یونیورسال، تخیل مهمانان هنگامی که وارد این سرزمین جدید انیمیشن DreamWorks می‌شوند و رنگ‌ها، مناظر و صداهای پر جنب و جوشی را که آنها را احاطه کرده است، بی‌حس می‌شود. آنها لحظات خاصی را با شخصیت های مورد علاقه خود مانند Gabby به اشتراک خواهند گذاشت خانه عروسک گبی و فضاهای بازی تعاملی و مضمونی را کاوش کنید و جاذبه‌هایی را که امتیازات محبوبی مانند آن را به ارمغان می‌آورند شرک، ترول ها و پاندای کونگ فو کار به زندگی در تخیلی ترین راه ها سرگرم کننده است.

سرزمین جدید DreamWorks که به یونیورسال استودیو فلوریدا می آید بخشی از مجموعه ای از تجربیات سرگرمی جدید است که در یونیورسال اورلاندو ریزورت در سال 2024 آغاز به کار کرد و ادامه تعهد این شرکت به داستان گویی غنی است که مهمانان در هر سنی را در باورنکردنی ترین و غوطه ورترین محیط ها قرار می دهد.

از نظر پس‌زمینه، این منطقه انیمیشن DreamWorks جایگزین KidZone Woody Woodpecker است که برای همیشه در 16 ژانویه 2023 بسته شد. همیشه سریع به سر کار می‌رسید، دیوارهای ساخت و ساز از روز بعد بالا رفتند و کار شروع شد. نمایش ET Adventure، SpongeBob StorePants و Animal Actors همچنان باز است، اما همه چیزهای دیگر – Woody Woodpecker’s Nuthouse Coaster، Fievel’s Playland، و Curious George Goes to Town – جایگزین یا دوباره تجسم خواهند شد.

از آن زمان، تقریباً همه چیز تخریب شده است، به جز زیر لیوانی بچه و بخشی از منطقه کنجکاو جورج. (حداقل، بر اساس آخرین تصاویر ساخت و ساز هوایی که دیدیم.) مجوزهای ساخت و ساز این را تقویت می کند، که نشان دهنده تخریب جزئی بخش Curious George در KidZone سابق است.

مجوزهای ساخت و ساز همچنین تاریخ پایان مارس 2024 را نشان می دهد. اگرچه لزوماً مشخص نیست که پروژه چه زمانی کامل می شود، زیرا تمدید آن همیشه امکان پذیر است، احتمالاً این زمان بندی آزمایشی برای سرزمین انیمیشن DreamWorks جدید در یونیورسال استودیو فلوریدا است. آماده کردن آن برای چیزی که مطمئناً یک تعطیلات بهاری شلوغ خواهد بود (با مدارس مرکزی فلوریدا و عید پاک در یک پنجره تنگ تر در سال آینده اتفاق می افتد) قطعا منطقی است.

تشخیص آن کمی دشوار است، اما اگر به سمت راست کانسپت آرت منتشر شده توسط یونیورسال با دقت نگاه کنید، نگاهی اجمالی به منطقه جدید DreamWorks خواهید داشت. در بالای مردم و زیر بالن ها، چیزی وجود دارد که به نظر می رسد شرک و خر با هم ملاقات کرده و احوالپرسی می کنند. از زمانی که Shrek 4D در سال گذشته بسته شد، این شخصیت‌ها در استودیوی یونیورسال فلوریدا پرشور بودند. (در مورد آن، جایگزینی برای آن جاذبه-انفجار مینیون شرور-نرم هفته گذشته افتتاح شد!)

ملاقات و احوالپرسی شرک و خر که قبلاً در جلوی پارک نزدیک جاذبه آنها بود، به کیدزون منتقل شد و فروشگاه هدیه قدیمی بارنی را تصرف کرد. وقتی KidZone بسته شد، شرک چمدان‌هایش را برای هالیوود… یا حداقل، آن منطقه از یونیورسال استودیو فلوریدا بست. اکنون به نظر می رسد که این دو پویا بار دیگر خانه ای دائمی در پارک خواهند داشت.

پشت سر شرک و خر که با هم ملاقات می کنند و احوالپرسی می کنند، یک زیر لیوانی بچه وجود دارد که به نظر می رسد از ترول ها الهام گرفته شده است. یکی از عنکبوت‌های بنفش این مجموعه فیلم بالای یک ستون قرار دارد و یک تار عنکبوت بالای مسیر ترن هوایی قرار دارد. به جرات می توان گفت که IP Trolls به چیزی که قبلاً Woody Woodpecker’s Nuthouse Coaster بود متصل خواهد شد. (من قبلاً افرادی را در رسانه های اجتماعی دیده ام که از آن به عنوان “ترول ترن هوایی” یاد می کنند. با دانستن هیچ چیز در مورد فرنچایز Trolls به جز اینکه یکی وجود دارد که پر زرق و برق است، من کاملاً بر اساس آن نام با این موضوع موافق هستم!)

فراتر از آن، اطمینان کمتری در مورد آنچه که در منطقه DreamWorks Animation خواهد آمد وجود دارد. مکان‌های ملاقات و خوشامدگویی دائمی و هدف‌گذاری شده تقریباً مشخص است، و احتمالاً حداقل برخی از این مکان‌ها از نسل بعدی با عناصر تعاملی هستند که در چندین سال گذشته در جاهای دیگر توسط یونیورسال آزمایش شده‌اند.

یک شایعه چیزی فراتر از ملاقات و احوالپرسی را می طلبد، که به نظر می رسد یک پیچ و تاب پاندای کونگ فو کار در آکادمی آموزش جدی ملاقات با Turtle Talk با Crush با Tales Enchanted با Belle در یک نمایش تعاملی و کودک محور ملاقات می کند. همچنین ممکن است برخوردها یا احوالپرسی با شخصیت های جوی بیشتری با عروسک ها یا دیگر چهره ها وجود داشته باشد.

در یک نقطه، همچنین شایعاتی مبنی بر جایگزینی منطقه بازی باتلاق شرک به جای Fievel’s Playland وجود داشت. به نظر می رسد با توجه به هنر مفهومی، شانس بسیار خوبی برای دقیق بودن آن وجود دارد، اما جزئیات در پس زمینه کاملاً واضح نیستند.

راستش را بخواهید، وقتی صحبت از یونیورسال به میان می‌آید، خیلی به شایعات توجه نمی‌کنم، بنابراین نمی‌توانم درباره اعتبار یا ارزش این شایعات صحبت کنم. اما همه اینها برای من تست بوی اولیه را می گذراند و نقش مورد نیاز یونیورسال استودیو فلوریدا را پر می کند، بنابراین حداقل به طور سطحی قابل قبول به نظر می رسد.

از نظر تفسیر، نمی‌توانم بگویم که مشتاقانه منتظر سرزمینی مبتنی بر انیمیشن DreamWorks هستم… اما همچنین می‌دانم که لازم نیست برای هر پارک موضوعی مخاطب هدف باشم. همانطور که در بالا ذکر شد، یونیورسال استودیو فلوریدا به چیزی شبیه به این نیاز دارد. ایجاد یک حضور قوی‌تر و دائمی‌تر شخصیت ایده خوبی است، همانطور که متعهد به این ویژگی‌های انیمیشن همیشه سبز است.

چیزی که می توانم بگویم این است که KidZone به طرز باورنکردنی خسته بود و حتی یک دهه پیش از اوج خود گذشته بود. این بسیار دهه 1990 بود، و هر چیزی که جایگزین آن شود، تقریباً مطمئناً یک ارتقاء و ظرفیت بزرگ برای یونیورسال استودیو فلوریدا خواهد بود. اما صادقانه بگویم، این واقعیت که ET Adventure باقی خواهد ماند تنها چیزی است که برای فروش من در این پروژه لازم بود.

من شخصاً امیدوارم که شایعات باتلاق شرک اشتباه باشد و در عوض یک گربه در چکمه بزرگ حضور داشته باشد (ببخشید، اما گربه های شمشیردار هر بار غول های زشت را شکست می دهند). اگرچه این اتفاق در حال حاضر و مطمئناً به عنوان بخشی از یک منطقه انیمیشن DreamWorks نیست، یونیورسال اورلاندو هنوز باید فضایی برای آن پیدا کند. زندگی مخفی حیوانات خانگی: خارج از افسار، یک سواری تاریک رقیب بهترین های دیزنی است!

برای بازدید از فلوریدا مرکزی به نکات برنامه ریزی سفر و مشاوره جامع نیاز دارید؟ ما را حتما بخوانید راهنمای برنامه ریزی جهانی اورلاندو برای همه چیز در مورد جزایر ماجراجویی و یونیورسال استودیو فلوریدا. اگر در حال برنامه‌ریزی سفری به دنیای سوپر نینتندو هستید که از قبل باز شده است، به بخش جامع ما مراجعه کنید راهنمای یونیورسال استودیو هالیوود. برای به‌روزرسانی‌های منظم، اخبار و شایعات، هنگام انتشار تخفیف‌ها و موارد دیگر، برای خبرنامه ایمیل رایگان ما ثبت نام کنید!

اندیشه های تو

نظر شما درباره سرزمین انیمیشن DreamWorks در یونیورسال استودیو فلوریدا چیست؟ برای فیلم‌های جدید، شخصیت‌ها، یا مکان‌سازی بهبودیافته با این منطقه بازسازی‌شده USF هیجان‌زده هستید؟ آیا به روز رسانی دیگری که می خواهید برای یونیورسال اورلاندو ببینید؟ به نظر شما کدام فیلم‌ها، بازی‌ها یا شخصیت‌ها یونیورسال باید با جاذبه‌های پارک موضوعی سازگار شود؟ دوست دارید چه نوع سواری هایی ساخته شده باشد؟ آیا با تفسیر ما موافقید یا مخالف؟ هر سوالی دارید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *