دسته‌بندی نشده

اکنون باز است: نامزدهای مسابقه اینستاگرامی ترین هتل جهان

ما می توانیم انرژی را در هوا احساس کنیم که تقویم به فوریه تغییر می کند، یعنی مارس به سرعت نزدیک می شود. برای ما، این به معنای بازگشت مسابقه سالانه ما با موضوع جنون ماه مارس، اینستاگرام‌پذیرترین هتل جهان است! اگر ناآشنا هستید، ما 64 هتل از سراسر جهان را در یک تورنمنت به سبک براکت (با الهام از مسابقات بسکتبال “March Madness” NCAA) مقابل یکدیگر قرار می دهیم. خوانندگان از مشاور سفرهای لوکس سپس در هر مسابقه به هتل های مورد علاقه خود رای می دهد و هتلی که رای بیشتری دریافت می کند به دور بعدی می رود. هتلی که در هر دور از طریق فینال مسابقات خود را برنده می شود، عنوان آرزو را به دست خواهد آورد!

قوانین ورود: هتل ها، شرکت های نمایندگی و شرکت های روابط عمومی همگی می توانند نامزد خود را ارسال کنند. شما می توانید هر تعداد ملک را ارسال کنید.

آنچه ما نیاز داریم: حداکثر سه تصویر با وضوح بالا از هتل. این عکس‌ها باید برای شناسایی هتل و آنچه که عکس مربوط به آن است نام‌گذاری مناسبی داشته باشند (یعنی «سوئیت ریاست‌جمهوری»، «ویلای ساحلی دو خوابه»، «سوئیت اسپا زوج‌ها»، «استخر اصلی» و غیره). به همراه عکس‌ها، لطفاً یک یا دو جمله در توصیف هر کدام (یا در ایمیل یا سند پیوست) قرار دهید تا در نظر بگیریم. با ارسال چندین عکس، شما اجازه می دهید مشاور سفرهای لوکس تیم تحریریه برای انتخاب از بین موارد ارائه شده؛ اگر عکس خاصی وجود دارد که می‌خواهید در نظر بگیریم، لطفاً فقط آن عکس را ارسال کنید.

چیزی که ما می خواهیم: ما به دنبال آن عکسی هستیم که هر مهمان بتواند آن را بگیرد که باعث شود لایک ها و نظرات “من باید بروم آنجا!” و DM هایی که در مورد هتل و مقصد راهنمایی می خواهند. سایت های منحصر به فرد بهتر هستند، بنابراین ویژگی های هر هتل را برجسته کنید. لطفاً هیچ عکس هوایی از هواپیماهای بدون سرنشین یا عکس هایی با افراد در آنها قرار ندهید. هتل ها برای واجد شرایط بودن باید تا مارس 2024 افتتاح شده باشند.

توجه داشته باشید: بخشی از لذت این مسابقه برجسته کردن خواص شگفت انگیز از سراسر جهان است. برای کمک به ما در انجام این کار، ما دوست داریم که هتل های جدیدی را در مسابقه هر سال نشان دهیم، به این معنی که هر هتلی که قبلاً در سال های گذشته شرکت کرده است آخرین در نظر گرفته می شود.

ضرب الاجل: ارسال‌ها تا ساعت 5 بعدازظهر به وقت شرقی روز جمعه، 1 مارس انجام می‌شود. مسابقه Instagrammable ترین هتل در جهان از دوشنبه، 18 مارس آغاز می‌شود. می‌توانید ارسال‌ها، نظرات یا سؤالات خود را به Questex Travel + Meetings Editor Matt Turner در [email protected]. متشکرم و موفق باشید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *