دسته‌بندی نشده

امانگیری از تجربیات جدید سلامتی خبر داد

امانگیری در جنوب یوتا، در جشن پانزدهمین سالگرد خود در سال جاری، مجموعه ای از تجربیات سلامتی را اعلام کرده است.

در میان گزینه‌های جدید، مهمانان می‌توانند «یوگا روی صخره‌ها» را انتخاب کنند، با یک پیاده‌روی کوتاه به بالای صخره‌ای در صحرا برای تجربه یوگا در بالای کف دره، که توسط متخصص تناسب اندام ساکن و متخصص یوگا، کانی بینگسنر هدایت می‌شود. امانگیری همچنین جلسات «حرارت درمانی» را با حضور پزشکان متخصص ارائه می دهد. در احاطه شده توسط کویر، مهمانان می توانند استفاده درمانی از سونا، اتاق بخار و شیرجه سرد را تجربه کنند.

در محاصره آب، مهمانان می توانند به طور متناوب در جلسه “آی چی” که توسط یک درمانگر آمانگیری ارائه می شود، شرکت کنند. این جلسه با تکیه بر تای چی و چی گونگ، سلامت کلی و آرامش را ارتقا می دهد. «آکوا شیاتسو» که منحصراً در کمپ ساریکا و سوئیت‌های Amangiri با استخرهای خصوصی گرم‌دار موجود است، یک روش درمانی عملی سنتی است که از حمایت آب برای انجام حرکات کششی و ماساژ استفاده می‌کند و از قدرت شفابخش آب استفاده می‌کند.

در این فصل، Amangiri همچنین شیوه های زمینی خود را گسترش داده است، مانند “پیاده روی ذهن آگاهی” برای تمرکز بر تعاملات حسی با عناصر طبیعی، از جمله مناظر و صداهای محیط. نکته: «پیاده روی ذهن آگاهی» را با «زمان سکوت عمدی» برای سم زدایی میکرو دیجیتال همراه کنید. همچنین در این فصل جدید، “جلسه سلامتی ASMR” با هدف پاکسازی ذهن و درگیر کردن حواس است. تجربه سلامتی که در غرفه شناور برگزار می‌شود، احساس سوزن سوزن شدنی را برمی‌انگیزد که در پاسخ به تغییرات حسی، از جمله صدای زنگ‌های آرام و ارتباطات زمزمه‌آمیز، نور محیط و لمس ملایم، در بدن حرکت می‌کند. به عنوان گزینه دیگر، «جلسات نوردهی تاریک» تعادل و هماهنگی را در حالی که نوعی محرومیت حسی را تجربه می‌کند، تشویق می‌کند. میهمانان که قرار است یک تجربه انفرادی باشد، وارد یک فضای ضد نور در غرفه شناور می شوند تا مراقبه را با تمرکز بر تأیید و نفس کشیدن شروع کنند.

در کمپ ساریکا، سفرهای سلامتی جدید در حریم خصوصی هر غرفه چادری راه اندازی شده است. اولی، «سفر صدای آسمان باز»، با پیاده‌روی به آمفی‌تئاتر طبیعی نزدیک برای تجربه کاسه‌ای صدا و سپس یک ماساژ درمانی آغاز می‌شود. دومی، “سفر مسیر ذهن آگاهی”، با مدیتیشن پیاده روی از غرفه شروع می شود، و سپس نفس کشیدن، مدیتیشن هدایت شده، یوگا و رهاسازی میوفاشیال انجام می شود. این تجربه در پاویون با “آروماتراپی گودال آتش” به پایان می رسد. در نهایت، “سفر سلامتی واحه” حول قدرت شفابخش آب، با “آی چی” یا میانجیگری شناور، یوگا تخته آبی و ماساژ آب شیاتسو در استخر شنای گرم خصوصی غرفه چادری متمرکز شده است.

خوب است بدانید: برای کسانی که در Amangiri یا Camp Sarika اقامت دارند، “Desert Wellness Escape” این فرصت را فراهم می کند تا یک استراحتگاه سلامتی سه شبه را طراحی کنند. میهمانان می توانند از دو جلسه 60 دقیقه ای حرکتی یا تمرکز حواس، مانند یوگا، تمرین قدرتی، رهاسازی میوفاشیال، بوکس تایلندی یا مدیتیشن هدایت شونده لذت ببرند. علاوه بر این، سه درمان شخصی 60 دقیقه‌ای، مانند ماساژ مغذی، پوشش و جلادهنده پاک‌کننده، و صورت پیشرفته آمان نیز شامل می‌شود.

مقالات مرتبط

Ananda در هیمالیا برنامه افزایش باروری را راه اندازی می کند

کلینیک سلامتی لوکس SHA مکزیک در ژانویه 2024 افتتاح می شود

سلامتی در ایتالیا: Palazzo Fiuggi

خانه شو سوگی بان از خلوتگاه الهام بخش برای سال 2024 رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *