تورها

فیلمبرداری رژه روز کریسمس 2022 در دنیای دیزنی و دیزنی لند

بینندگان «رژه روز کریسمس جادویی پارک های دیزنی» در شبکه ABC معمولاً می پرسند چه تاریخی فیلمبرداری شده است، تماشای زنده اجرای آن چگونه است و چگونه می توان بلیط برای دیدن حضوری آن برای دنیای والت دیزنی و دیزنی لند تهیه کرد. اگر می خواهید فیلمبرداری رژه را به صورت زنده در فلوریدا یا کالیفرنیا مشاهده کنید، در اینجا چیزی است که باید بدانید. (به روز شده در 25 دسامبر 2022.)

اول، رژه روز کریسمس دیزنی از شبکه ABC به صورت زنده فیلمبرداری نمی شود. حضور در والت دیزنی ورلد یا دیزنی لند در کریسمس با انتظار تماشای زنده این اجراهای سلبریتی در مورد بزرگترین اشتباه ممکن مربوط به دیزنی است که می توانید مرتکب شوید. نه تنها شما نه رژه را شخصا ببینید، اما یکی از شلوغ ترین روزهای سال را در پارک ها خواهید دید. بدون شوخی – این آجیل است!

با این گفته، ما بسیار توصیه می کنیم در طول فصل تعطیلات از دنیای والت دیزنی دیدن کنید. (اگر ما را بخوانید بهترین و بدترین ماه ها در سال 2023 برای بازدید از WDW، هر دو رتبه نوامبر و دسامبر را به خوبی مشاهده خواهید کرد، از جمله هفته شماره 1 ما در سال.) برای اصول برنامه ریزی فراتر از آن، ما را بخوانید. راهنمای برنامه ریزی تعطیلات جهانی والت دیزنی در سال 2023. فراتر از آن، در اینجا چیزی است که باید در مورد رژه روز کریسمس جادویی پارک دیزنی ABC بدانید…

بیایید با نحوه ضبط همه اینها به طور معمول برای تلویزیون و سرویس های پخش دیزنی شروع کنیم.

در سال‌های «عادی»، دیزنی معمولاً ویژه کریسمس را برای ABC، Disney Channel، Disney+ و سایر رسانه‌ها (معمولاً چندین برنامه ویژه به طور همزمان ضبط می‌شود) در طول روز در ساعات پارک در طول چند تاریخ در اوایل نوامبر، زمانی که ازدحام جمعیت کم هستند. ضبط در بسیاری از برداشت‌ها پخش می‌شود و چندین مورد را مصرف می‌کند روزها. مطمئناً این یک بار عبور از یک رژه نیست.

سال گذشته، فیلمبرداری ویژه برنامه های تلویزیونی بار دیگر در والت دیزنی ورلد در ساعات عادی کار انجام شد. در دیزنی لند، برخی از فیلم‌برداری‌ها همچنان یک شبه اتفاق افتاد، در حالی که برخی در طول روز و در حالی که پارک‌ها باز بودند.

ما چندین بار گروه های تلویزیونی را در Epcot و Magic Kingdom دیدیم. طبق اطلاعات ما، فیلمبرداری در 10-14 نوامبر و دوباره 30 نوامبر و 1 دسامبر انجام شد. کاملاً ممکن است که ضبط در روزهای دیگر یا در پارک های دیگر اتفاق افتاده باشد و ما آن را از دست داده باشیم.

فیلمبرداری رژه روز کریسمس جادویی پارک دیزنی امسال از 12 تا 13 نوامبر در پادشاهی جادویی انجام شد. این در تعطیلات آخر هفته روز کهنه سربازان شلوغ بود، که ایده آل به نظر نمی رسد، اما والت دیزنی ورلد باید روی برنامه های افراد مشهور کار کند، به این معنی که گاهی اوقات هیچ جایگزین مناسبی وجود ندارد.

باید دید چه زمانی رژه کریسمس دیزنی در سال 2023 در والت دیزنی ورلد فیلمبرداری می شود. بهترین حدس ما بین 7 نوامبر و 15 نوامبر 2023 است. ممکن است در ابتدای دسامبر 2023 فیلم دیگری ضبط شود – این اتفاق در چند مورد در سال های اخیر رخ داده است.

هر چه زودتر بهتر باشد، هم از نظر تأثیر بر جمعیت و هم از نظر زمان پیش برای ویرایش فیلم قبل از پخش ویژه آخر هفته شکرگزاری در ABC و Hulu. (روزهای اضافه شده فیلمبرداری در اوایل دسامبر منحصراً برای رژه روز کریسمس است.) معمولاً فیلمبرداری اصلی 4 روز طول می کشد و در پارک های مختلف در روزهای مختلف انجام می شود.

رژه روز کریسمس جادویی پارک‌های دیزنی 2022 صبح کریسمس در ABC در ساعت 10 صبح به وقت شرقی و 9 صبح CT/PT پخش می‌شود و پخش بر اساس تقاضا از روز بعد در Hulu آغاز می‌شود. ترکیب رسمی مجریان هنوز منتشر نشده است، اما در چند سال گذشته، درک و جولیان هاف میزبان بوده اند.

سال گذشته تروور جکسون و شری کولا از دیزنی لند کالیفرنیا به آنها پیوستند. علاوه بر این، کمدین کوین نیلون نقش کوین وینتربین، همچنین به عنوان “مرد روز کریسمس” را بازی کرد که به همه سوالات مربوط به روز کریسمس پاسخ می دهد. (کوین نیلون این کار را برای چند سال انجام داده است.)

ضبط در اوایل تا اواسط نوامبر به والت دیزنی ورلد این فرصت را می دهد تا تزئینات هالووین را حذف کند و قبل از ضبط، تزئینات کریسمس را دریافت کند. علاوه بر این، دیزنی شروع به پخش این برنامه های ویژه تلویزیونی در روز شکرگزاری می کند، که تقریباً برای ویرایش های کافی حداقل به دو هفته زمان نیاز دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید در فیلم‌برداری رژه کریسمس شرکت کنید، این پنجره‌ای است که می‌خواهید به آن برسید.

نکته ای که شایان ذکر است این است که اکنون ضبط بیشتری در مکان های خارج از مسیر انجام می شود. دیزنی عادت داشت همه چیز را روی صحنه های مقابل قلعه سیندرلا ضبط کند که باعث ازدحام می شد. آن مرحله هنوز تا حدودی مورد استفاده قرار می گیرد، اما نه تقریباً به اندازه گذشته، زمانی که چندین ساعت متوالی از مجریان برجسته (مانند ماریا کری) که جمعیت را به خود جلب می کردند، وجود داشت. با افزایش حضور والت دیزنی در دنیای والت، ضبط برای ویژه تعطیلات بیشتر برای پراکنده شدن جمعیت پخش می شود.

در واقع، فقط اجراهای صحنه ای و مصاحبه ها در والت دیزنی ورلد ضبط خواهند شد و نه بخش های سنتی رژه. بخش های رژه سنتی احتمالاً یک بار دیگر در دیزنی لند ضبط می شود. تاریخ های دیزنی لند همیشه کمتر مشخص است. باز هم، دیزنی از این فیلم برای ویژه روز شکرگزاری علاوه بر رژه روز کریسمس دیزنی محبوب ABC استفاده می کند، بنابراین جدول زمانی بین دو ساحل مشابه خواهد بود – اما معمولاً همپوشانی ندارند.

امروزه، “رژه” احتمالاً نام اشتباهی برای آنچه در روز کریسمس ABC پخش می شود، است، زیرا آنچه پخش می شود بسیار شکسته شده است و بیشتر شبیه یک جشنواره هم افزایی برای تبلیغ فیلم های آینده، برنامه های تلویزیونی، پارک های دیزنی، هنرمندان جدید و آینده تحت برچسب های دیزنی است. و بیشتر. این اساساً یک اطلاعات تجاری با حجاب نازک برای همه چیزهای دیزنی است… اما با این وجود، جالب است!

از نظر افرادی که مجاز به تماشا هستند، بلیت‌های مربوط به مکان‌های تماشای اجرا/رزرو شده در والت دیزنی ورلد بین اعضای بازیگران و خانواده‌هایشان توزیع می‌شود. عموم مردم مجاز به تماشای دورتر هستند، اما کنترل جمعیت اغلب باعث می شود افراد نتوانند در مناطق خاصی بایستند.

همچنین گزارش‌هایی شنیده‌ایم که مهمانان به‌طور تصادفی برای دریافت بلیت‌های این مکان‌های تماشا انتخاب شده‌اند، اما این بسیار شانس قرعه‌کشی است. احتمالاً بستگی به این دارد که چقدر لباس کریسمس با مارک دیزنی می پوشید یا بچه های شما چقدر فتوژنیک به نظر می رسند.

این بخش‌ها قبلاً در اوایل دسامبر فیلم‌برداری می‌شدند، و ما کاملاً مطمئن نیستیم که چرا آنها به نوامبر منتقل شده‌اند، اما چند حدس داریم. محتمل‌ترین سناریو به این دلیل است که ABC هر ساله در طول «25 روز کریسمس» چندین برنامه ویژه تعطیلات را پخش می‌کند و مدت زمان طولانی‌تر این امکان را می‌دهد که فیلم‌های فیلمبرداری در دیزنی لند و والت دیزنی ورلد قبل از روز کریسمس استفاده شود.

در روز شکرگزاری، ABC «دنیای شگفت‌انگیز دیزنی: جشن تعطیلات جادویی» را پخش می‌کند که ترکیبی یکسان از اجراکنندگان را به نمایش می‌گذارد و همزمان با رژه روز کریسمس فیلم‌برداری شده است. این ویژه فصل تعطیلات را با جشنی پر از ستاره آغاز کرد که نمایش‌های موسیقی، حضورهای خاص و لحظات جادویی دیزنی از جمله نورپردازی قلعه از پارک‌های دیزنی در سرتاسر جهان: فلوریدا، آناهیم، ​​کالیفرنیا، پاریس، شانگهای و هنگ‌کنگ را به نمایش گذاشت.

حتی اگر ABC این کار ویژه را که نیاز به فیلمبرداری در اوایل نوامبر است، متوقف کند، جمعیت فزاینده در ماه دسامبر، فیلمبرداری رژه را به کابوسی برای عملیات Magic Kingdom تبدیل می کند. به طور معمول، جمعیت اوایل نوامبر بسیار سبک تر هستند. ما نمی‌توانیم به طور قطعی بگوییم که فیلم‌برداری در ماه نوامبر صرف نظر از فیلم‌برداری ویژه روز شکرگزاری انجام می‌شود یا خیر، اما فکر می‌کنیم این احتمال بسیار زیاد است.

زمانی که بخش‌های رژه در آنجا فیلم‌برداری می‌شد، چند بار در والت دیزنی ورلد بوده‌ایم، و این یک تجربه تلخ بود. هر تصوری از سرگرم کننده بودن و نزدیک شدن به افراد مشهور دارید را کنار بگذارید. طولانی، کشیده شده است، و چیزی که شما شاهد آن خواهید بود، شبیه محصول نهایی نیست.

ما در واقع توصیه می کنیم پرهیز کردن پارک هایی که رژه روز کریسمس دیزنی در آن ضبط می شود، زیرا تماشای حضوری خسته کننده است و باعث شلوغی در پارک ها می شود. آنچه اکنون در تلویزیون می بینید ممکن است دیدن شخصاً واقعاً سرگرم کننده به نظر برسد، اما ما به شما قول می دهیم که نتیجه کار دقیق در تصویربرداری، تصویربرداری مجدد و ویرایش دقیق است.

این واقعاً برای بخش‌های رژه بیشتر از اجراهای نمایش صحنه صدق می‌کند، که تماشای آن‌ها لذت‌بخش‌تر است و معمولاً شامل توقف، مکث و راه‌اندازی مجدد دلخواه کمتری است. با این حال، شایان ذکر است که آهنگ ها مانند یک کنسرت سنتی با اجرای آهنگ های مختلف تعطیلات مختلف نیستند. همون آهنگه چندین بارها، و سپس مجری بعدی به آهنگ خود ادامه داد… همچنین چندین بار اجرا کرد.

البته، ذهن های منطقی می توانند در این مورد متفاوت باشند. ما دوستانی داریم که هر سال می‌روند تا در مناطقی که اجراها در آن فیلم‌برداری می‌شود معطل بمانند، و عموماً از ماهیت “پشت صحنه” تجربه و دیدن برخی از سلبریتی‌های مورد علاقه‌شان از نزدیک لذت می‌برند (اشتباه… حدود 100 یارد دورتر).

قطعاً چیزی برای گفتن در مورد نگاه داخلی به نحوه عکسبرداری رژه وجود دارد، اما این چیزی نیست که بخواهید برای سفر به دنیای والت دیزنی یا دیزنی لند برنامه ریزی کنید. اگر می‌خواهید یک سلبریتی را در پارک‌ها ببینید، فکر می‌کنیم تجربه بهتر (تا حد زیادی) Candlelight Processional در Epcot یا Disneyland است که به عنوان یک محصول نهایی ارائه می‌شود.

همچنین شایان ذکر است که در اوایل نوامبر، زمانی که رژه روز کریسمس جادویی پارک های دیزنی فیلمبرداری می شود، دنیای والت دیزنی هنوز به طور کامل کریسمس را جشن نمی گیرد. Magic Kingdom به دلیل جشن کریسمس بسیار مبارک میکی برای تعطیلات کاملاً تزیین شده است، اما این را نمی توان برای Epcot یا هتل های استراحتگاه گفت.

در حالی که اوایل نوامبر یکی از کم‌ترین زمان‌های شلوغی در فصل تعطیلات است، ما شخصا چند هفته بعد از روز شکرگزاری. ما همه چیزهایی را که باید در مورد بازدید در فصول تعطیلات بدانید در ما شرح می دهیم راهنمای نهایی کریسمس در دنیای والت دیزنی و راهنمای نهایی کریسمس در دیزنی لند.

به طور کلی، ما از رژه روز کریسمس پارک های دیزنی لذت می بریم، و خوب است که ببینیم پس از چند سال صرفاً یک «جشن» به شکلی از فرمت «رژه» بازگشته است. بله، این یک تبلیغ گسترده برای پارک ها و سایر چیزهای دیزنی است، اما سرگرم کننده است. با این حال، بهتر است از آن به عنوان یک محصول نهایی در صبح کریسمس از راحتی خانه خود لذت ببرید. اگر در حال برنامه ریزی برای تعطیلات دیزنی در سال 2023 هستید، می توانید در خبرنامه ایمیل رایگان ما مشترک شوید برای به روز رسانی های منظم، نکات برنامه ریزی، و هر چیز دیگری که باید قبل از رفتن بدانید!

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

نظر شما در مورد رژه روز کریسمس جادویی پارک دیزنی ABC چیست؟ آیا در حین فیلمبرداری در پارک ها بوده اید؟ تجربه ای که داشتید چطور بود؟ آیا می خواهید شرکت کنید؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن نظرات شما هم برای ما جالب است و هم برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفا نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *