تورها

باب ایگر در سال 2023 سعی خواهد کرد از “بیشترین انتظارات” بزرگترین طرفداران دیزنی تجاوز کند.

از زمان اخراج چاپک و بازگشت به رتبه اول، باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، حرف های زیادی برای گفتن داشته است. او به طور مستقیم و غیرمستقیم به شکایات رایج اعضای بازیگران و مهمانان سرسخت دنیای والت دیزنی و دیزنی لند پرداخته است. این پست جدیدترین نامه را پوشش می دهد – نامه ای که او برای “بزرگترین طرفداران” این شرکت ارسال کرده است.

ما قرار نیست همه چیزهایی را که در ماه گذشته از زمانی که باب سوآپ دیزنی جایگزین چاپک با ایگر شد، اتفاق افتاده را مرور کنیم. کافی است بگوییم، این یک حماسه کاملاً حماسی بوده است. اگر قبلاً نخوانده اید نبرد باب ها دیزنی: چرا چاپک اخراج شد، چگونه ایگر برگشت و چه اتفاقی افتاد، این یک آغازگر خوب است. همچنین گزارشی وجود دارد که باب ایگر از افزایش قیمت جهانی والت دیزنی “هشدار” شده بود و با چاپک بر سر برنامه‌های اخراج کار می‌کرد. این مقالات برخی از مطالبی را پوشش می دهند که ایگر به طور غیرمستقیم از طریق درزهای رژیم خود به رسانه ها گفته است.

وقتی صحبت از نظرات مستقیم به میان می‌آید، باب ایگر پس از بازگشت به سؤالات و نگرانی‌های کارمندان، یک تالار شهر اعضای بازیگران برگزار کرد. در طی آن، از ایگر در مورد آینده سیستم رزرواسیون پارک دیزنی پرسیده شد و نشان داد که چیزهایی شنیده است که “مثبت نبوده اند”. از او همچنین درباره ادغام یا فروش/خرید کسب‌وکارهای دیزنی پرسیده شد، که نشان می‌دهد هیچ برنامه‌ای برای خرید یا فروش هیچ یک از “دارایی‌های بزرگ” شرکت وجود ندارد، اما هیچ چیز برای همیشه نیست.

از ایگر همچنین در مورد انحلال Reedy Creek پرسیده شد و گفت که “از اینکه ما را به آن نبرد کشانده ایم متاسفم” و “فلوریدا برای مدت طولانی برای ما مهم بوده است و ما برای ایالت فلوریدا بسیار مهم بوده ایم.” . این چیزی است که من به شدت به آن توجه دارم و اگر این فرصت را پیدا کنم بیان خواهم کرد.» این فقط سطح موضوعات تحت پوشش در تاون هال را خراش می دهد.

به طور کلی، ایگر سعی کرد به اعضای نگران بازیگران اطمینان دهد که شرکت در مسیر درستی است. اکنون، او همین کار را با ایمیلی که مستقیماً برای طرفداران ارسال شده انجام می دهد. (مانند تمام ارتباطات ایمیلی از دیزنی، دریافت این مورد بسیار مهم است. این بار من یکی گرفتم اما سارا نگرفت.)

در صورتی که آن را دریافت نکردید، در اینجا متن کامل ایمیل باب ایگر به طرفداران است:

همانطور که به پایان سال 2022 نزدیک می شویم، می خواستم لحظاتی را برای تشکر از بزرگترین طرفداران دیزنی در جهان – همه شما – ابراز کنم.

دیزنی خوش شانس است که فداکارترین و مشتاق ترین طرفداران را دارد و من چند هفته پیش وقتی از استراحتگاه دیزنی لند بازدید کردم و در مراسم Candlelight Procession شرکت کردم این موضوع را به خاطر آوردم. احاطه شدن توسط مهمانان زیادی که کاری را که ما انجام می دهیم ممکن می کنند، نیروبخش بود. ما شور و شوق شما را برای شرکت خود و اشتیاق شما را برای آنچه که ایجاد می کنیم دوست داریم، و به تلاش خود برای فراتر رفتن از بالاترین انتظارات شما ادامه خواهیم داد.

همانطور که می دانید سال آینده دیزنی صدمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد. ما بی اندازه از نسل های طرفدار در سراسر جهان که داستان ها و شخصیت های ما را به زندگی خود دعوت کرده اند سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر جشن گرفتن لحظات پیشگامانه، خاطرات گرامی و رویاپردازان خلاق هستیم که دیزنی را به محبوب ترین نام در جهان تبدیل کردند. سرگرمی در قرن گذشته

در طول سال آینده، D23 مجموعه ای از رویدادهای هیجان انگیز را برای نشان دادن این نقطه عطف تاریخی راه اندازی خواهد کرد. اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت.

با نگاهی به همه فرصت‌های پیش رو، صادقانه می‌توانم بگویم که هرگز زمان بهتری برای طرفدار دیزنی وجود نداشته است. این یک امتیاز فوق‌العاده است که دوباره رهبری این شرکت برجسته را بر عهده بگیرم، و من از علاقه‌ی مداوم شما به دیزنی بسیار سپاسگزارم. از طرف همه ما در شرکت والت دیزنی، برای شما یک فصل تعطیلات عالی و سال نوی بسیار شاد و موفقی را آرزو می کنم.

از نظر تفسیر، اساساً دو راه برای مشاهده این موضوع وجود دارد. اولین مورد این است که آن را به عنوان یک خبرنامه شرکتی توخالی پایان سال ببینیم، خبرنامه ای که از یک بازی خوب صحبت می کند اما بدون اقدام برای حمایت از آن بی معنی است. شکی نیست که طرفداران والت دیزنی ورلد و دیزنی‌لند بدبین‌تر ایمیل‌های ایگر را درک می‌کنند، و بحث در برابر این دیدگاه دشوار است.

به هر حال، این چند سال سخت برای طرفداران بوده است. اگر ایگر اکنون (زمان حال) فکر می‌کند که «هیچ وقت زمان بهتری برای طرفدار دیزنی نبوده است» و به سادگی به مسیری که چاپک ترسیم کرده است ادامه دهد، قطعاً شرکت از «بالاترین انتظارات» بزرگترین طرفداران دیزنی فراتر نخواهد رفت. اگر این دیدگاه شماست، احتمالاً «شک و تردید محتاطانه» شما کاملاً موجه است.

دوم این است که به این به عنوان یک گام در جهت درست نگاه کنید، حتی اگر فقط افزایشی باشد. سیگنال دیگری مبنی بر اینکه باب ایگر به “جادوی” دیزنی اعتقاد دارد و می‌داند طرفداران به چه چیزی از رهبرش نیاز دارند و می‌خواهند. این یک تضاد شدید است باب چاپک، که دیزنی را “به دست نیاورد”.– یا حداقل نتوانست در ارتباطات عمومی خود نشان دهد که آن را دریافت کرده است.

پیام رسانی مهم است. این موضوع از همه شکایات خوانندگانی که دریافت کرده‌ایم روشن است – پاسورهای سالانه وفادار که از لقب «نامطلوب» صدمه دیده‌اند یا کسانی که قدردان «قطع دور کمر» یا استفاده مداوم از «مصرف‌کننده» در مقابل آن نبودند. مهمان. یا هر تعداد کامنت جنگی چاپک و اردویش نسبت به هواداران. (ما قبلاً به آن اشاره کرده‌ایم، اما نظرات دفاعی چاپک در آن پنل فناوری WSJ واقعاً برای ما تکرار کرد که او نسبت به طرفداران دیزنی خصومت داشت.)

اگر توهین شدید یا احساس کردید که نظرات گذشته نشان می‌دهد که رهبری دیزنی طرفداران را بدیهی (در بهترین حالت) یا کاملاً از آنها (در بدترین حالت) متنفر می‌داند، کاملاً قابل درک است. دیزنی در هسته خود شرکتی است که بر پایه ارتباطات عاطفی، نوستالژی و داستان سرایی بنا شده است. چاپک در همه اینها کار بسیار بدی انجام داد.

در این صورت، این نامه باید به عنوان یک نفس تازه باشد. مطمئناً این یک چیز ساده است، اما یکی از مواردی است که سال گذشته یا سال قبل و غیره اتفاق نیفتاد. این به من نشان می دهد که باب ایگر متوجه شده است که حسن نیت طرفداران از بین رفته است و باید آسیب وارد شده توسط رژیم چاپک را جبران کند. در 10 ماه گذشته بارها و بارها اشاره کرده ایم که رضایت مهمانان کاهش یافته است به سرعت اواخر سال گذشته؛ ایگر بدون شک از آن آگاه است. (این قطعاً یک منطقه نگرانی برای رهبران حاضر در فلوریدا است.)

اینکه ایگر برای ترمیم تنش بین شرکت و بزرگترین طرفدارانش چه خواهد کرد، مشخص نیست. همانطور که در ما اشاره کردیم فهرست تغییرات مثبتی که مدیر عامل شرکت باب ایگر می‌تواند برای «رفع» دنیای والت دیزنی ایجاد کند.، مقداری میوه کم آویزان وجود دارد. با این حال، تغییراتی نیز وجود دارد که Iger با توجه به اینکه چگونه خدمات پخش این شرکت باعث خونریزی می شود، انجام آنها سخت خواهد بود.

تالار شهر اعضای بازیگران شروع خوبی بود برای اینکه کارمندان احساس کنند صدایشان شنیده می شود. او همچنین در چند هفته اخیر بسیار قابل مشاهده بوده است و در Disney Ultimate Toy Drive حضور پیدا کرده است و از Toys for Tots و موارد دیگر سود می برد. ایگر می تواند روحیه اعضای بازیگران را بهبود بخشد (چیزی که به ما گفته شده است – مکرراً – قبلاً در حال رخ دادن است)، که به نوبه خود اثرات سرریز برای مهمانان خواهد داشت (اعضای بازیگران شادتر برابر با مهمانان شادتر است).

در این مرحله، بهترین حرکت ایگر همچنین باعث می‌شود طرفداران احساس کنند که شکایات آنها شنیده می‌شود و جدی گرفته می‌شود – در حالی که تفاوت چشمگیری با چاپک دارد. بین این نامه و حضور باب ایگر با جاش دامارو در Candlelight Processional، می توانم بگویم که شروع خوبی است. اگر صحبت از آن شد، اگر ویدیوهای Iger را از Candlelight Processional ندیده اید، باید آنها را بررسی کنید.

در حالی که جعل نامه صادقانه برای افراد روابط عمومی خوب آسان است، اما این پوزخند و درخشش گوش به گوش هنگام گپ زدن ایگر با طرفداران واقعی است. این نگاه مردی بود که از بازگشت به “خانه” خوشحال بود. من بدبین هستم و فکر می کنم شک و تردید کاملا سالم است (شاید بهترین مکانیسم دفاعی!)، اما محتاطانه خوشبین هستم.

می‌دانم که ایگر نمی‌تواند چوب جادویی را تکان دهد و آسیب‌های زیادی را خنثی کند – که احتمالاً از بسیاری از آنها حمایت می‌کند – اما می‌تواند تغییرات مثبت معنی‌داری ایجاد کند، و این با درک و قدردانی از اینکه چرا «بزرگ‌ترین طرفداران» شرکت از جانبازان سرسخت هستند شروع می‌شود. از دیزنی

چه نه منطقی ادعا می کند که از نظرات و لحن های گذشته چاپک ناراحت است و همچنین نسبت به این نامه بدبین است. یا پیام رسانی مهم است یا نه. شما نمی توانید صرف نظر از شرایط، «مسیر شکایت» را انتخاب کنید.

خب این درست نیست. این اینترنت است، بنابراین خشم و ناهماهنگی همیشگی برای این دوره یکسان است. اما نمی توانید انتخاب کنید که همیشه ناراحت باشید و همچنان انتظار داشته باشید که شما را جدی بگیرند. همیشه عصبانی بودن ساده ترین راه برای نادیده گرفتن نظر شما است، و دقیقاً اینگونه است که شرکت ها حتی اگر گاری چورو 10 فوتی جابجا شود، طرفداران خشمگین را به عنوان شاکی می نویسند.

در نهایت، به زودی خواهیم دید که آیا باب ایگر تمام حرفش را می زند، یا اینکه پیاده روی می کند. در حال حاضر، سال 2023 در حال شکل گیری است که سالی محوری برای شرکت والت دیزنی باشد. صدمین سالگرد سال آینده است و جشن ها از 27 ژانویه 2023 در دیزنی لند آغاز می شود.

پس از ناامیدی پنجاهمین سالگرد والت دیزنی ورلد، این فرصتی است برای یک مولایگان. World of Color – آتش بازی One and Wondrous Journeys جشن Disney100 را در دیزنی لند آغاز می کند، ما هنوز نمی دانیم چه چیزی جایگزین هارمونیوس در EPCOT خواهد شد یا چگونه Happily Ever After در Magic Kingdom تکامل خواهد یافت.

فراتر از آن، چیزهای زیادی در پارک ها در افق است. راه‌آهن فراری میکی و مینی افتتاحیه به‌علاوه تون‌تاون در دیزنی‌لند بازسازی‌شده، TRON Lightcycle Run در Magic Kingdom، و Moana’s Journey of Water در EPCOT. در این مورد، با وجود بریده شدن بسیاری از برنامه های اولیه، قرار است سال آینده تحول آن پارک به پایان برسد.

جشن Disney100 زمان مناسبی برای رونمایی از «دهه دیزنی» جدید با برنامه‌های توسعه‌ای برای Animal Kingdom (تأیید جایگزینی Dino-Rama به نظر می‌رسد مشخص است)، پادشاهی جادویی و فاز خواهد بود. 2 از تعمیرات اساسی EPCOT.

بسیاری از اینها ممکن است آرزویی باشد، زیرا باب ایگر و شرکت والت دیزنی در سال 2023 با بادهای مخالف متعددی روبرو هستند. قیمت سهام رو به کاهش بوده است زیرا وال استریت انتظارات و ارزیابی‌های خدمات پخش جریانی را مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهد، این شرکت با بدهی‌های هنگفتی مواجه شده است. خرید فاکس قرن 21، برنامه ریزی جانشین پروری باید در اولویت قرار گیرد و حماسه Reedy Creek هنوز به طور کامل حل نشده است (اگرچه به نظر نزدیک است).

سال چالش برانگیزی برای باب ایگر و همکارانش خواهد بود، اما امیدواریم که او بتواند تمام این مسائل را حل کند و در عین حال به روش هایی ارائه دهد که نشان دهد چرا «هیچ زمان بهتری برای طرفدار دیزنی نبوده است!»

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

نظر شما در مورد نامه باب ایگر به بزرگترین طرفداران دیزنی چیست – آیا بدبین هستید یا محتاطانه خوش بین هستید؟ فکر می‌کنید این نشان می‌دهد که او، بر خلاف چاپک، در واقع به “جادوی” دیزنی اعتقاد دارد و می‌داند طرفداران به چه چیزی از رهبر آن نیاز دارند و چه می‌خواهند؟ آیا در مورد آینده این شرکت با ورود شرکت والت دیزنی به صدمین سال فعالیت خود هیجان زده هستید؟ فکر می کنید در سال 2023 اوضاع بهتر خواهد شد؟ آیا با ارزیابی ما موافقید یا مخالف؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *