دسته‌بندی نشده

هتل نورمن در نزدیکی بالای شانزه لیزه افتتاح می شود

اولیویه برتراند ملک لوکس دیگری را در پاریس افتتاح کرده است: هتل نورمن. این هتل در یک پیاده روی کوتاه از طاق پیروزی، در گوشه خیابان بالزاک و خیابان شاتوبریان واقع شده است. برتراند که اخیرا Château des Fleurs را چند بلوک دورتر افتتاح کرد و به زودی هتل بالزاک را در پایین بلوک بازگشایی خواهد کرد، همچنین با خواهرانش مالک هتل های پاریسی Saint James Paris و Relais Christine است.

هتل نورمن با داشتن تنها 37 اتاق، از جمله هشت سوئیت، قصد دارد یک آپارتمان گرم و خصوصی را تداعی کند. این هتل اقامتی راحت را برای انواع مسافران، از جمله خانواده ها، با اتاق های متصل، برخی با بالکن هایی با منظره برج ایفل، یا سوئیت روی پشت بام با منظره شهر ارائه می دهد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای مبلمان سفارشی و مینی‌بار توکار هستند، در حالی که حمام‌ها دارای دیوارهای کاشی معرق و سینک مرمری هستند. در همه جا، نقاشی های انتزاعی با الهام از مدرنیسم یادآور سبک نورمن ایوز است.

معمار فرانسوی، توماس ویدالنک، با استفاده از آثار گرافیکی رنگ‌های پر جنب و جوش او در دهه‌های 50 و 60 به عنوان الهام‌بخش برای تزئین هتل، به نورمن آیوز ادای احترام کرد. ایوز نقاش، طراح گرافیک، ناشر و استاد طراحی گرافیک ییل آمریکایی بود. او تحت تأثیر جنبش باهاوس قرار گرفت و به بازیگر اصلی مدرنیسم آمریکایی در اواسط قرن بیستم تبدیل شد.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها با مواد مشابه با قسمت نشیمن پوشیده شده‌اند و مبلمان سفارشی با اقلام کشف‌شده از دلالان عتیقه غنی شده
(نورمن پاریس)

هتل میز پذیرش سنتی را با یک کتابخانه-سالن راحت کامل با شومینه جایگزین کرده است. فضای داخلی با مبل های قدیمی، عتیقه جات و آثار هنری مبله شده است. میزهای ناهارخوری بزرگ و صندلی‌های نیمکت، نور طبیعی که از پنجره‌های بلند بلند می‌گذرد، و بار، حال و هوای سرزنده‌ای به فضا می‌بخشد. سالن و رستوران در طبقه همکف به یک حیاط داخلی خصوصی گسترش می یابد که مهمانان می توانند از قهوه یا ناهار لذت ببرند. رستوران سرآشپز Thiou یک مفهوم غذای تلفیقی را سرو می کند و در تمام روز باز است، از صبحانه تا ناهار، برانچ تا شام. مهمانان همچنین می توانند در صورت مساعد بودن آب و هوا از غذا در حیاط داخلی هتل لذت ببرند. سالن استراحت نورمن در طول روز به روی شهر باز است.

در ماه مارس، Sports Club & Spa توسط Omnisens افتتاح می شود. این شامل یک منطقه تناسب اندام، استخر شنا، سونا و دو کابین درمان است که مهمانان می توانند از درمان ها و ماساژهای شخصی لذت ببرند.

مقالات مرتبط

هتل چهار فصل جورج پنجم، پاریس، سوئیت های بازسازی شده را رونمایی کرد

اولین هتل ویلا د پرس در پاریس

سفرهای فوق العاده: گزارش از DUCO فرانسه

Le Bristol Paris اولین اتاق غذاخوری Dom Pérignon را ارائه می دهد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *