دسته‌بندی نشده

اقامتگاه و اقامتگاه های لوکس جدید به سنت مارتن می آیند

Altree Developments مستقر در تورنتو فروش جدیدترین پروژه خود را در سنت مارتن آغاز کرده است. زندگی جمعه، اقامتگاه و اقامتگاه مجلل با 280 واحد. این پروژه قرار است در سال 2028 تکمیل شود.

Vie L’Ven که در خلیج Indigo، در سمت جنوب غربی هلند سنت مارتن واقع شده است، میزبان مجموعه ای از اقامتگاه های کاملاً مبله، در کنار یک استراحتگاه پنج ستاره خواهد بود. از 280 واحد، 190 واحد اتاق هتل شامل 60 سوئیت در کنار 90 اقامتگاه خصوصی خواهد بود. طراحی شده توسط HKS Architects، با طراحی داخلی توسط استودیو Munge مستقر در تورنتو، این توسعه از فرهنگ فرانسوی و هلندی الهام گرفته شده است.

این اقامتگاه ها، با فروش و بازاریابی توسط املاک بین المللی ساتبیز سنت مارتن، از سوئیت های یک، یک و یک و دو خوابه با مساحت 600 تا 6000 فوت مربع متغیر است. و در طرح های مختلف برای خرید در دسترس خواهد بود. Vie L’Ven همچنین به صاحبان خانه این امکان را می دهد که با بسته های مبلمان سفارشی، شامل مجموعه های کامل اتاق خواب، اتاق نشیمن و ناهارخوری و موارد دیگر، آن را ارتقا دهند.

امکانات توچال شامل سه رستوران، سه استخر، خدمات دربان 24/7، مرکز کودکان، فضاهای رویداد، مرکز تناسب اندام و اسپا با باغ حمام تجربی در فضای باز و فضاهای درمانی است. در صورت درخواست، عضویت های سلامتی و سوئیت های سلامتی نیز در دسترس خواهند بود.

مقالات مرتبط

ساحل نیکی، صخره عدن – مرمت سنت بارتز در صخره مرجانی

استراحتگاه پیتر جزیره پس از تحول شش ساله بازگشایی می شود

سامرست در خلیج گریس از تجربیات جدید خود پرده برداری می کند

مجموعه لوکس برای اولین بار در ترکز و کایکوس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *