دسته‌بندی نشده

لوکس در ایالات متحده آمریکا: افتتاح و بازسازی هتل های داخلی

افتتاح و بازسازی هتل ها بازار داخلی را مانند همیشه هیجان انگیز نگه می دارد. در اینجا خلاصه ای از اخبار هتل های لوکس از ایالات متحده است که توجه ما را به خود جلب کرده است.

پذیرش رزرو دره هادسون در Ranch برای 15 آوریل

Ranch Hudson Valley، از برند بهداشتی لوکس مزرعه دامپروری، اکنون با ملکی که قرار است در آوریل افتتاح شود رزرو می کند. این افتتاحیه که در پایین دره هادسون، فقط یک ساعت از شهر نیویورک فاصله دارد، نشان دهنده اولین نمایش The Ranch در ساحل شرقی است.

دره رنچ هادسون که در 200 هکتار جنگلی قرار دارد، دارای یک برنامه تندرستی ساختاریافته است – پیاده‌روی، کلاس‌های تمرین قدرتی، یوگای ترمیمی، ماساژ بافت عمیق، و وعده‌های غذایی ارگانیک و گیاهی. Ranch Hudson Valley برنامه های سلامتی سه و چهار شبانه را ارائه می دهد.

مهمانان می توانند روز خود را با پیاده روی دو ساعته یا چهار ساعته آغاز کنند. فعالیت های بعد از ظهر شامل خواب، تمرین قدرتی، یوگای ترمیمی و ماساژ روزانه است. تجربیات دیگر شامل سونا مادون قرمز و کنتراست گرم و سرد یا خدمات اضافی مانند آب درمانی روده بزرگ، درمان IV و انرژی درمانی است.

Ranch Hudson Valley که در 200 هکتار جنگلی قرار دارد، دارای یک برنامه سلامت ساختار یافته است.
(دره رنچ هادسون)

وعده های غذایی غنی از مواد مغذی، ارگانیک و گیاهی با تمرکز بر سم زدایی و احیای مجدد، با هم لذت خواهند برد، و ارتباطات عمیق تری را بین مهمانان ایجاد می کنند و تجربه را افزایش می دهند. (گروه های شرکتی همچنین می توانند از موقعیت صمیمی برای ایجاد تجربیات خصوصی، قابل تنظیم و سلامت محور استفاده کنند.)

دره رنچ هادسون که در پایین دره هادسون واقع شده است، توسط پارک ایالتی رینگ وود با مساحت 4000 هکتار احاطه شده است. پارک ایالتی هریمن با مساحت 40000 هکتار، جایگزینی برای پیاده روی صبحگاهی است.

این ملک همچنین شامل یک سولاریوم به مساحت 5000 فوت مربع، در مجاورت املاک و مشرف به محوطه، با امکانات ورزش و استخر در تمام طول سال است. یک استخر روباز و دریاچه در محل برای فعالیت های آبی به صورت فصلی در برنامه های تناسب اندام گنجانده می شود.

خانه های درختی شیک در Chatwal Lodge در ایالت نیویورک

لژ Chatwal در Catskills نیویورک سه اقامتگاه Treehouse افتتاح کرده است. این استراحتگاه جامع که در محوطه Chapin Estate، ذخیره‌گاه حیات‌وحش 18000 هکتاری سابق واقع شده است، بخشی از مجموعه Unbound توسط Hyatt است.

سه خانه درختی اضافه شده به 11 سوئیت و کلبه موجود Lodge هستند و در ارتفاع 15 فوتی از سطح زمین با پنجره های بزرگ قرار دارند که حداکثر نور طبیعی و چشم انداز مناظر را امکان پذیر می کند. هر خانه درختی حداکثر چهار مهمان را با یک اتاق خواب کینگ در سطح اصلی، یک اتاق زیر شیروانی با تخت ملکه مورفی، یک اتاق نشیمن با نوار مرطوب و یک بالکن سرپوشیده و عرشه بیرونی با یک گودال آتش نشانی در خود جای می دهد.

فعالیت‌های این اقامتگاه شامل ماهیگیری با مگس، حمام کردن در جنگل و کفش برفی است. طرح مفهومی استخر و اسپا نیز قرار است امسال برای اولین بار به نمایش درآید.

خانه درختی لج Chatwal
خانه های درختی در Chatwal Lodge با پنجره های بزرگ در ارتفاع 15 فوتی از سطح زمین قرار دارند.
(عکس: جو توماس / توسط The Chatwal Lodge)

اقامتگاه جزیره نیوپورت هاربر پس از 50 میلیون دلار رینو بازگشایی می شود

استراحتگاه جزیره نیوپورت هاربرواقع در جزیره بز، RI، قرار است در 15 آوریل پس از بازسازی در کل ملک بازگشایی شود. بازسازی 50 میلیون دلاری این هتل که قبلاً به عنوان استراحتگاه گورنی شناخته می‌شد، شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های تازه‌سازی شده، اسپا، تجربه‌های آشپزی ارتقا یافته و فضاهای ملاقات، و یک اسکله تفریحی با 22 لغزش است.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها، که بسیاری از آنها دارای فضاهای خصوصی در فضای باز هستند، همگی چشم‌اندازی به آب دارند.

Fairmont نیواورلئان تابستان 2025 افتتاح می شود

هتل ها و استراحتگاه های فیرمونت و شرکت های Kailas توسعه دهنده مستقر در لوئیزیانا شروع رسمی پروژه بازسازی مرکز شهر 1010 Common Street را اعلام کرده اند که نشان دهنده بازگشت نام تجاری Fairmont به نیواورلئان در تابستان 2025 خواهد بود. (هتل سابق Fairmont Roosevelt اکنون به عنوان والدورف شناخته می شود. -آستوریا.) فیرمونت جدید در فهرست ملی مکان‌های تاریخی ثبت شده است و بخشی از یک پروژه بازسازی است که ساختمان سابق بانک نیواورلئان، یک آسمان‌خراش 31 طبقه و دهمین ساختمان بلند شهر را متحول می‌کند. این مکان آن را مستقیماً بین خیابان بوربن و سوپردام نیواورلئان قرار می دهد. این هتل 18 طبقه در داخل ساختمان را اشغال می کند و 250 اتاق مهمان، از جمله 40 سوئیت از یک خوابه تا سوئیت های تخصصی را ارائه می دهد.

هتل باردو اکنون باز است

هتل باردو ساواناهتل سابق Mansion on Forsyth اکنون باز است. این اقامتگاه دارای 149 اتاق مهمان، از جمله 50 سوئیت است. نوار لابی اتاق سبز؛ رستوران ساحلی ایتالیایی، سنت بیبیانا; بار بی بی، بار استخر; آبگرم تناسب اندام و تناسب اندام، Saltgrass. برنامه بچه ها، کمپ باردو; و عضویت و باشگاه اجتماعی باشگاه باردو. در طی پنج سال آینده، Left Lane برند باردو را به بازارهای ثانویه با رشد بالا، از جمله پیتسبورگ، PA، و Providence، RI و سایرین گسترش خواهد داد.

LXR Hotels & Resorts اولین بار در هاوایی

هیلتون باز شد ساحل لای وایکیکی، هتل ها و استراحتگاه های LXR. این هتل 462 اتاقه که در مرکز Waikikki، هونولولو قرار دارد، درست بالای پارک فورت دیروسی با منظره اقیانوس آرام و Diamond Head قرار دارد، این هتل تنها چند قدم از ساحل Waikikki فاصله دارد و اطراف آن را رستوران‌ها، مراکز خرید، سرگرمی‌ها و تفریحات شبانه احاطه کرده است.

ساحل کا لائی وایکیکی 38 طبقه دارد و دارای اتاق‌ها و سوئیت‌هایی به سبک مسکونی و یک مرکز سلامتی است. در اوایل سال 2025 و طی چند ماه برنامه ریزی شده است، بازسازی شامل ارتقاء اتاق ها و سوئیت ها، مناطق عمومی، از جمله لابی، مناطق استخر، اسپا، مرکز تناسب اندام، محوطه سازی و فضای داخلی خواهد بود.

به طور جداگانه، هیلتون به تازگی با هتل های لوکس کوچک جهان همکاری کرده است. برندهای Waldorf Astoria Hotels & Resorts، Conrad Hotels & Resorts و LXR Hotels & Resorts اکنون اعضای هتل های لوکس کوچک خواهند بود.

ساحل Ka La'i Waikiki، هتل ها و استراحتگاه های LXR
ساحل Ka La’i Waikiki، LXR Hotels & Resorts 38 طبقه دارد و 462 اتاق دارد.
(ساحل Ka La’i Waikiki، هتل ها و استراحتگاه های LXR)

لوکس در کارولیناس

شش حس یک قرارداد مدیریت هتل با Whitestone and Redrock Portfolio، Inc امضا کرده است تا یک استراحتگاه، آبگرم و محله مسکونی آگاهانه در سواحل کارولینای جنوبی، از جمله Hilton Head Island، Daufuskie Island و Bay Point Island ایجاد کند. جزایر Six Senses کارولینای جنوبی که در سال 2026 افتتاح می شود و چندین مکان ساحلی را در بر می گیرد، در فاصله کوتاهی از فرودگاه بین المللی ساوانا/هیلتون هد واقع شده است.

Oetker وارد بازار ایالات متحده شد

مجموعه Oetker این را اعلام کرده است هتل وینتااولین ملک آن در ایالات متحده، قرار است در نیمه دوم سال جاری در پالم بیچ، فلوریدا افتتاح شود. این هتل تنها دو بلوک با خیابان Worth و چند دقیقه با ساحل فاصله دارد.

مجموعه Oetker با ادای احترام به میراث هتل، نام Vineta را که برای بیش از 50 سال حفظ کرده بود، بازگرداند و فصل جدیدی را در تاریخ نزدیک به 100 ساله این ساختمان نوید می دهد. با نمای صورتی کم‌رنگ خود، «نمونه‌ای اساسی» از معماری احیای مدیترانه است که پالم بیچ به آن شهرت دارد. این ساختمان برجسته پس از بازسازی کامل توسط طراح داخلی ساکن پاریس، تینو زرووداچی، به عنوان هتل Vineta بازسازی و متولد خواهد شد.

مقالات مرتبط

Auberge Resorts کلوپ ساحلی در ساحل میامی را تصاحب می کند

سنت رجیس واشنگتن دی سی اولین بازسازی گسترده را آغاز کرد

کلبه های Nantucket در حوضه قایق برای پرده برداری از Reno در ماه آوریل

بازدید از سایت: تایدلاین پالم بیچ فیس لیفت می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *