دسته‌بندی نشده

مجموعه Auberge Resorts کلوپ Shore در ساحل میامی را تصاحب می کند

مجموعه Auberge Resorts توسط توسعه‌دهنده جهانی مستقر در میامی Witkoff و Monroe Capital برای مدیریت The Shore Club Resort & Residences در میامی بیچ، فلوریدا منصوب شده است. The Shore Club Resort & Residences، مجموعه Auberge Resorts، قرار است در سال 2027 پس از بازسازی های گسترده افتتاح شود.

کلاب Shore از سال 1949، زمانی که آلبرت انیس هتل آرت دکو را در یک واحه سرسبز و ساحلی طراحی کرد، در قلب ساحل میامی ایستاده است. به‌عنوان یک ملک مجموعه Auberge Resorts، این ملک سه هکتاری با 175 فوت لبه اقیانوس نه تنها کلاب اصلی Shore و هتل معاصر آن در آرت دکو، هتل کرومول، ساخته شده در سال 1939، بلکه یک برج مسکونی 18 طبقه جدید و یک برج مسکونی جدید را نیز در بر می‌گیرد. ویلای مسکونی مستقل، که هر دو توسط معماران Robert AM Stern (RAMSA) به عنوان اولین پروژه این شرکت در کنار اقیانوس طراحی شده است.

همکاری نزدیک با شرکت طراحی داخلی مستقر در لندن برایان اوسالیوان استودیو و معماری و طراحی داخلی کوبی کارپ، مجموعه RAMSA و Auberge Resorts تضمین می کند که تمامیت و شخصیت تاریخی The Shore Club دست نخورده باقی بماند. پس از بازگشایی، 73 اتاق و سوئیت از جمله پنت هاوس لوکس ارائه می شود. مهمانان همچنین از دسترسی مستقیم به ساحل و امکانات رفاهی پنج ستاره لذت خواهند برد.

استخر خصوصی فقط برای ساکنان
(مجموعه Auberge Resorts)

برج مسکونی جدید 200 فوتی این ملک که از ساحل با چشم‌اندازهای اقیانوس اطلس برمی‌خیزد، چرخش RAMSA را در معماری MiMo (مدرن میامی) ساحل میامی نشان می‌دهد. هتل هشت طبقه کرامول به یک ورودی مسکونی خصوصی محتاطانه تبدیل خواهد شد که صاحبان خانه از آن به 49 اقامتگاه دسترسی خواهند داشت. هر کدام دارای یک پلان طبقه مجزا و پنجره های شیشه ای بزرگ هستند که مناظر اقیانوس را قاب می کنند. فضای داخلی همان موضوعی است که در سراسر استراحتگاه وجود دارد، با چوب‌های غنی و لهجه‌های برنجی – اشاره‌ای به مواد و اشکال قایق‌های تفریحی کلاسیک.

کلکسیون Auberge Resorts، علاوه بر ساحل میامی و منحصر به فرد برای The Shore Club Resort & Residences، یک خانه ساحلی 8000 فوت مربعی است که توسط RAMSA نیز طراحی شده است. این ویلا که برای یک خانواده مجرد در نظر گرفته شده است، ورودی خصوصی، استخر و منظره‌ای از اقیانوس در حاشیه نخل دارد.

ساکنان و مهمانان The Shore Club Resort & Private Residences، Auberge Resorts Collection می‌توانند از میان طیف وسیعی از گزینه‌های استراحت و سرگرمی، از جمله مرکز تناسب اندام، کتابخانه، سالن استراحت و استخر مختص ساکنان در چند قدمی شن‌ها و همچنین در -پیشنهادات خانگی آنها همچنین به سایر امکانات هتل، از جمله رستوران امضا شده دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، یک کافه و بار با ارتفاع دوبل به یک سالن استراحت در فضای باز منتهی می شود، در حالی که یک مرکز اسپا و تناسب اندام Auberge در فضای باز سرپوشیده همه نیازهای سلامتی را برآورده می کند. اوقات فراغت را می‌توانید در «بیچ کلاب»، در کوکتل‌لنج، و در سه استخر در کنار تراس‌های آفتاب‌گیر و یک کافه و بار کنار استخر لذت ببرید.

مقالات مرتبط

Hyatt اولین برند Andaz را در فلوریدا معرفی می کند

بازدید از سایت: تایدلاین پالم بیچ فیس لیفت می شود

حالات جزیره: چه جدید در فلوریدا کیز

پالم بیچ: بهشت ​​خریداران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *