دسته‌بندی نشده

هتل Four Seasons George V، پاریس، چهار سوئیت بازسازی شده را رونمایی کرد

هتل چهار فصل جورج پنجم، پاریس، از چهار سوئیت بازسازی شده طراحی شده توسط Pierre-Yves Rochon پرده برداری کرده است: دو سوئیت Duplex Suites City View، سوئیت پاریسی و سوئیت Grand Premiere 500. سوئیت های بازسازی شده امکانات مدرنی از جمله اتصال به خانه، نورپردازی و سیستم های سرگرمی را ارائه می دهند تا مهمانان را با دیدی همه جانبه مواجه کند. تجربه. هر سوئیت همچنین دارای کف پارکت فرانسوی، آثار هنری و دیوارکوب لالیک است. سوئیت‌های مجهز به بالکن یا تراس، منظره‌ای از برج ایفل و دیگر مکان‌های دیدنی دارند.

دو سوئیت Duplex City View با دو طبقه، فضاهای نشیمن بزرگ و تراس ها و بالکن های خصوصی با چشم انداز برج ایفل، حس آپارتمان های مسکونی پاریس را القا می کند. در مساحتی بیش از 1400 فوت مربع، هر دو با منسوجات غنی تزئین شده اند و عناصر کلاسیک لویی شانزدهم را با طراحی مدرن ترکیب می کنند.

سوئیت پاریسی
(هتل چهار فصل جورج پنجم، پاریس)

با ورود به سوئیت دوبلکس 814، میهمانان متوجه اتاق نشیمن و قسمت مرکزی آن می شوند – صفحه ای سفید و طلایی که با نقوش شرقی تزئین شده است. صفحه نمایش ادای احترام به تزئینات موجود در خانه های بورژوازی قرن هجدهم پاریس است، زمانی که آثار هنری چینی و وسایل تزئینی با مناظر عجیب و غریب بسیار مد بودند. یک راه پله بلوط با نرده آهنی هنر دکو فرانسوی به طبقه بعدی منتهی می شود. در آنجا، اتاق خواب با یک شومینه مرمر تزئین شده است و حمام دارای ترکیبی از چوب، سنگ مرمر و وسایل طلا است.

Duplex Suite 815 که با رنگ‌های سبز کم‌رنگ، خاکستری ملایم و لهجه‌های طلایی تزیین شده است، چشم‌اندازهایی از افق پاریس را با دو تراس بزرگ ارائه می‌دهد. یک پلکان چوبی با ردیفی از نقاشی‌های قرن نوزدهمی به فضای نشیمن طبقه فوقانی منتهی می‌شود، جایی که دیوارها با تزئینات تزئین شده‌اند. Toile de Jouy پارچه، امضای جورج پنجم. در این طبقه اتاق خواب با بالکن مشرف به حیاط مرمر قرار دارد. بسیار جالب: حمام مرمری از وان حمام مستقل خود منظره ای از برج ایفل را ارائه می دهد. این سوئیت همچنین دارای یک اتاق خواب مجزا است که رو به برج ایفل است و حمام اختصاصی دارد.

Balcony_Four Seasons Hotel George V، پاریس
مهمانان می توانند کنار بنشینند و از صبحانه یا شام لذت ببرند و در عین حال مناظر پانوراما را تماشا کنند
(هتل چهار فصل جورج پنجم، پاریس)

این هتل مجموعه سوئیت های سیگنچر خود را با سوئیت جدید پاریس تکمیل می کند. دارای آشپزخانه خصوصی، اتاق غذاخوری با شومینه مرمری، حمام با مجسمه‌های پارکت کریستالی لالیک طراحی شده توسط پیر-ایو روشون، و یک تراس بزرگ است. سوئیت پاریسی که بیش از 1500 فوت مربع وسعت دارد، دارای یک اتاق اتصال است که آن را به انتخاب خوبی برای خانواده ها و گروه های دوستان تبدیل می کند.

سرسرا Grand Premiere Suite 500، ملیله‌ای با رنگ‌های ارغوانی خاموش را به نمایش می‌گذارد. این سوئیت دارای یک اتاق نشیمن، ناهارخوری، کمد چوبی و مرمری به سبک لویی شانزدهم، و کف‌پوش پارکت فرانسوی است. دیوارهای اتاق خواب آراسته شده است Toile de Jouy و نقاشی های قرن 19 که در قاب های طلایی نقش بسته اند.

مقالات مرتبط

اولین هتل ویلا د پرس در پاریس

سفرهای فوق العاده: گزارش از DUCO فرانسه

معرفی: Hôtel Des Grands Voyageurs

رنتال اسکینز از ویلاهای فرانسوی، بلیت های المپیک 2024 رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *