تورها

گزارش عکس و استراتژی: ورود زودهنگام پادشاهی جادویی در ساعت 7:30 صبح در روزهای مهمانی

پادشاهی جادویی اکنون در ساعت 8 صبح در روزهایی باز می شود که پارک برای مهمانی نه چندان ترسناک هالووین میکی زود بسته می شود، روندی که احتمالاً از هم اکنون تا دسامبر 2022 برای جشن کریسمس بسیار مبارک میکی نیز ادامه خواهد داشت. با این تغییر، ما تصمیم گرفتیم تا مشخص کنیم که چه کاری می‌توانیم در طول ورود زودهنگام ساعت 7:30 انجام دهیم و نتایج گام به گام را در این گزارش تصویری به اشتراک بگذاریم.

اگرچه حرکت از ساعت 9 صبح به 8 صبح ممکن است قابل توجه به نظر برسد، اما در واقع اینطور است بزرگ. برای آن دسته از شما که پست‌های ما را درباره ساعات پارک و ورود زودهنگام به پارک‌های دیگر دنبال نکرده‌اید، هر ساعت اضافی در صبح بسیار مهم است زیرا تعداد مهمان‌های بالقوه‌ای را که می‌خواهند و می‌توانند در تعطیلات زود بیدار شوند کوچک می‌کند. .

وقتی پارک در ساعت 9 صبح باز می شود، تعداد زیادی از مردم از ورود زودهنگام 8:30 صبح استفاده می کنند زیرا تا آن زمان بیرون رفتن از در و به پادشاهی جادویی نسبتاً آسان است. زمانی که یک ساعت به جلو می‌روید، داستان کاملاً متفاوت است – به‌ویژه برای خانواده‌هایی که بچه‌های کوچک دارند که Magic Kingdom و سرفصل‌های Fantasyland آن بیشتر برایشان جذابیت دارد.

این فقط یک حدس یا حدس و گمان نیست. ما دقیقاً این سناریو را در 3 پارک دیگر از ابتدای بهار مشاهده کرده‌ایم، جایی که ورود زودهنگام در هر جای دیگر بسیار مفیدتر است زیرا مهمانان کمتری می‌توانند از آن بهره ببرند و خواهند داشت. زمانی که EPCOT و استودیوی هالیوود دیزنی ساعات افتتاحیه خود را به 8:30 صبح تغییر دادند، این یک تغییر بازی برای Early Entry بود. در Animal Kingdom، به لطف زمان شروع تقریباً پوچ، این امتیاز همیشه عالی بوده است.

همچنین سابقه قبلی در پادشاهی جادویی وجود دارد. روزهای حلقوی از ساعات کاری اضافی و جادویی اضافی از ساعت 7 صبح شروع می شود در طول عرضه اولیه Star Wars: Galaxy’s Edge به طرز باشکوهی شلوغ بود. همینطور روزهای کریسمس، شب سال نو، عید پاک، و دیگر تاریخ های مختلف فصل اوج زمانی که Magic Kingdom قبل از طلوع خورشید باز می شد برای کمک به جمعیت

بارها و بارها همان داستان است – اوایل افتتاحیه، جمعیت کمتر. بیشتر مردم در زمانی که قرار است «تعطیلات» باشد، اینقدر زود از خواب بیدار نمی شوند. به همین سادگی.

توصیه عادی ما این است که حداقل 30 دقیقه قبل از شروع Early Entry وارد شوید، که معمولاً برای Magic Kingdom به اندازه کافی خوب است. در این روز خاص، از گراند فلوریدین رفتم و درست قبل از ساعت 7 صبح به گردان‌ها رسیدم – چند دقیقه بعد باز شدند.

پس از رسیدن به انتهای خیابان اصلی، اعضای بازیگران را با تابلوهایی می‌بینید که مهمانان را به سمت راست برای ورود به پارک موضوعی اولیه هدایت می‌کنند. اگر آن ها را به خاطر دارید، این دقیقاً مانند ساعات جادویی اضافی صبحگاهی عمل می کند. هر کسی می‌تواند به قلعه سیندرلا یا مکان‌های معمولی طناب انداختن در خارج از میدان آزادی و سرزمین ماجراجویی ادامه دهد. من همیشه دوست دارم بروم یک عکس پارک خالی از هاب بگیرم.

یک ردیف از اعضای Cast در باغ‌های East Plaza مستقر هستند تا MagicBands، MagicMobile، کلیدهای اتاق استراحتگاه، یا هر مدرک شناسایی دیگری را که در صورت اقامت در یکی از هتل‌های شخص ثالث شرکت‌کننده داشته باشید، اسکن می‌کنند.

تا زمانی که از اینجا وارد نشده باشید، نمی توانید به Tomorrowland یا Fantasyland دسترسی پیدا کنید. وقتی این کار را انجام دادید، می‌توانید صبح را انتخاب کنید – برخلاف ساعت‌های طولانی عصر، MagicBands یا کلیدهای اتاق در هر جاذبه‌ای اسکن نمی‌شوند. از آنجا به پل Tomorrowland یا پل Fantasyland می روید.

جمعیت است همیشه کوچکتر برای Tomorrowland. با ساعت شروع 7:30 صبح برای ورود زودهنگام، این “کمتر درست است” – تفاوت وجود دارد، اما تقریباً به آن اندازه نیست. ما معمولا «شوخی» می‌کنیم که مهمان‌های Fantasyland کالسکه‌های دو گشاد خود را بالا می‌برند و آماده می‌شوند تا آسیب جدی به مچ پا هرکسی که بیش از حد با حرص راه می‌رود، وارد کند. دوی سرعت به سمت قطار معدن هفت کوتوله یک بازی با ریسک بالا و خوردن یا خوردن است.

ما Early Entry را در Magic Kingdom قبل از این روز مهمانی در یک روز عادی آخر هفته انجام دادیم. من باید در این دو روز “شمار کالسکه ها” را بازی می کردم. صرف نظر از این، می توانم با اطمینان کامل بگویم که تعداد بسیار کمتری (حتی به نسبت جمعیت کوچکتر) در ساعت 7:30 صبح روز بود. باز هم، احتمالاً این موضوع مربوط به خانواده‌هایی است که بچه‌های کوچک در این ساعت برای رسیدن به پادشاهی جادویی سخت‌تر می‌گذرانند.

15 دقیقه تا شروع Early Entry باقی مانده بود، به سمت جمعیتی که بیرون کافه Cheshire جمع شده بودند، رفتم. اینجا بود که چند لحظه فرصت داشتم تا عمیق بکاوشم و در مورد خرد حکیمانه متفکر مشهور تأمل کنم. Connor4Real: دیگر هرگز نگو هرگز

همین چند هفته پیش بود که توصیه‌هایم را دوچندان کردم و از شما خواهش کردم که «از SDMT Shuffle بگذرید» و آن را ناراحت‌کننده و ناخوشایند خواندم. من در ادامه تخصص خود را اعلام کردم و گفتم که در دو سال گذشته ده‌ها بار در مجیک کینگدوم ده‌ها بار Early Entry انجام داده‌ایم و “شما مرا متقاعد نمی‌کنید قطار معدن هفت کوتوله بهترین راه برای شروع روز است. “

امروز صبح، با قطار معدن هفت کوتوله شروع کردم، مطمئن بودم که بهترین راه برای شروع روز است.

در دفاع از من، “هشدارهای” نفس گیر و التماس از شما برای اجتناب از قطار معدن هفت کوتوله همچنان در روزهای عادی اعمال می شود، زمانی که Magic Kingdom در ساعت 9 صبح باز می شود، در ساعت 10 یا 11 شب بسته می شود و دارای سطح جمعیت منظم است. هیچ چیز در آنجا تغییر نکرده است – شما باید قطار معدن هفت کوتوله را برای کوتاه ترین انتظار تا پایان شب ذخیره کنید.

تمایزات کلیدی در اینجا افتتاحیه قبلی است و زمان بسته شدن، به علاوه سطوح پایین تر جمعیت در کل روز. به طور خلاصه، رقابت کمتر و فقدان جایگزین های بهتر می تواند نتیجه را تعیین کند – این چیزی است که من در این روز اینجا بودم تا آزمایش کنم.

در هر صورت، من نباید آنقدر در اظهاراتم ثابت قدم می بودم که همیشه فکر بدی باشد که بخشی از SDMT Shuffle باشم. معمولا همیشه اینطور نیست. برای هر قاعده ای استثنا وجود دارد، و شما باید همیشه شرایط، اولویت های شخصی خود را در نظر بگیرید. یادا یدا یدا نکته اینجاست که من معصوم نیستم.

به هر حال، بدون اینکه سارا اینجا باشد تا به من کمک کند تا رویکردهای بهینه را آزمایش کنم، من به تنهایی عکس می‌گیرم و سوارکاری می‌کنم.

درست مانند هر روز دیگری، SDMT Shuffle برگزار شد، اما حرکت سریع‌تر و رقابت کمتری داشت.

هنوز هرج و مرج است و صف به سرعت به شکل بد سازماندهی شده و بی شکل در خارج از جاذبه شکل می گیرد و قبل از اینکه به صف درست حرکت می کند، باریک شود – بسیار شبیه به خط عمارت خالی از سکنه که از اتاق کشش بیرون می آید.

ساعت 7:34 صبح از خیمه شب بازی گذشته بودم و وارد خط مناسب قطار معدن هفت کوتوله شدم.

زمان واقعی انتظار من 12 دقیقه بود، که احتمالاً 15-20 دقیقه می شد اگر سرعت آرامی می گرفتم و در پشت جمعیت کوچک بودم. بد نیست، مهم نیست که چگونه چیزها را برش می دهید. همچنین کمک می کند که خورشید هنوز در آسمان پایین بود، بنابراین صف در فضای باز قابل تحمل بود.

با نور خورشید در میان درختان و نورپردازی های زیبای کناری ساختمان ها در Fantasyland، سعی کردم عکس هایی را در هنگام سواری بگیرم. این تا حد زیادی یک شکست دیدنی بود – ده ها عکس که یا خارج از فوکوس هستند، یا دست ها در کادر برجسته هستند یا هر دو. اوه خوب، نمی توان همه آنها را برد!

بعدی پرواز پیتر پن بود که در ساعت 7:53 صبح وارد خط شدم.

افراد حاضر در عکس بالا با صدای بلند بحث می کردند که آیا باید این کار را انجام دهند یا خیر، با این زن شک داشت که زمان انتظار در واقع 45 دقیقه است.

او درست می گفت.

زمان واقعی انتظار برای پرواز پیتر پن 10 دقیقه بود. من تا ساعت 8:03 صبح روشن بودم و ساعت 8:07 صبح خاموش بودم.

زمان انتظار ارسال شده هنوز 45 دقیقه بود که به وضوح هنوز اشتباه بود. حدس می‌زنم می‌توانستم این کار را با زمان واقعی کمتر از 15 دقیقه انجام دهم.

من متوجه شدم که مهمانان متعددی در این مسیر برای خطوط “کوتاه تر” مخالفت می کنند، که احتمالاً اختلاف بین زمان انتظار ارسال شده و واقعی را تشدید می کند. وقتی تقریباً همه چیز 5 تا 10 دقیقه است، مردم جاذبه 45 دقیقه ای را انتخاب نمی کنند، حتی اگر پرواز پیتر پن باشد. (و حتی اگر علامت اشتباه باشد – اکثر مردم نمی‌دانند که این احتمالاً نمی‌تواند درست باشد.)

من به طور معمول از جنگل کروز عبور می کنم و مستقیم به کوه های مرزی می روم.

با توجه به شلوغی کم و زمان اولیه، تصمیم گرفتم به آن ضربه بزنم. زمان انتظار ارسال شده 15 دقیقه بود، و زمان انتظار واقعی من طول کشید تا از صف عمدتاً خالی عبور کنم. قبل از ساعت 8:25 خاموش بودم.

پس از آن، من از Adventureland عبور کردم و به غرب وحشی بازگشتم، که یک شهر ارواح واقعی بود. مناسب.

اگر می خواستم برای راحتی یا قدم های کمتری بروم، ابتدا دزدان دریایی کارائیب را ناک اوت می کردم. با این حال، من امروز Genie+ را نداشتم، و می‌خواستم تا آنجا که ممکن است جاذبه‌های برجسته‌ای را برای جلوگیری از خطوط آماده به کار آهسته انجام دهم.

مطمئن نیستم که Splash Mountain با تأخیر باز شد و من خوش شانس بودم یا واقعاً هنوز در حال دوچرخه‌سواری با کنده‌های خالی بود.

با قضاوت بر اساس جمعیت، حدس من در واقع دومی است. زمان انتظار ارسال شده 15 دقیقه بود. زمان انتظار واقعی پیاده روی بود.

بعدی Big Thunder Mountain Railroad بود که کاملاً توسط جمعیت عظیم غرق شده بود. البته مهمانان ارواح.

زمان انتظار ارسال شده 5 دقیقه بود. زمان انتظار واقعی در مورد آن بود.

در این مرحله، افت طناب کم و بیش تمام شده بود و پادشاهی جادویی در حال انتقال به “صبح عادی در یک روز بدون شلوغی” بود.

من با همه چیزهایی که از طریق خطوط آماده به کار شامل می شود، از جمله تکرار چندین مورد از این جاذبه ها (مرتبط برای کسانی از شما که واجد شرایط ورود زودهنگام نیستند) باز خواهم گشت.

در مجموع، این چیزی است که من بین ساعت 7:30 صبح تا 9 صبح از طریق Early Entry و رها کردن طناب در Magic Kingdom انجام دادم:

  • قطار معدن هفت کوتوله
  • پرواز پیتر پن
  • کروز جنگل
  • کوه اسپلش
  • راه آهن بزرگ تندر کوه

با توجه به داده‌های زمان انتظار ارسال شده، این جاذبه‌ها در مجموع 326 دقیقه از من وقت می‌گرفتند. اون عدد احتمالا در حقیقت بیشتر از 200 دقیقه بنابراین، من می گویم 120 دقیقه (با اضافه کردن زمان رسیدن من به کل) منهای زمان عکس و لذت بردن از طلوع خورشید در پادشاهی جادویی ارزشش را داشت.

معمولاً، من این گزارش‌های Early Entry را با مقایسه با Genie+ در همان روز یا روزی مشابه به پایان می‌رسانم. با این حال، من اخیراً به این موضوع پرداختم روز من در پادشاهی جادویی با استفاده از Genie+ در یک شب مهمانی.

اگرچه درست است که من از طریق Genie+ در طول یک مهمانی در Magic Kingdom بیشتر از اینها را انجام دادم، نتیجه آن پست قبلاً تجزیه و تحلیل اینجا را “خراب کرد” – Genie+ در Magic Kingdom در ساعات روز قبل از Mickey’s Not So ضروری نیست. مهمانی ترسناک هالووین. “چرا” آن زمانی که به بخش “روز عادی” این بازدید برسیم کاملاً واضح خواهد شد.

در نهایت، ما به شدت توصیه می‌کنیم در روزهایی که مهمانی هالووین نه چندان ترسناک میکی یا جشن کریسمس بسیار مبارک میکی برگزار می‌شود، از Early Entry در Magic Kingdom استفاده کنید. برای یک چیز، این تنها راه برای تجربه موثر قطار مین هفت کوتوله در آن روزها خواهد بود، زیرا امکان پریدن در صف در پایان شب در آن تاریخ ها وجود ندارد.

از سوی دیگر، ساعت شروع 7:30 صبح همراه با سطوح پایین تر جمعیت در Magic Kingdom در ساعات روز شب های مهمانی باعث می شود ورود زودهنگام و افت طناب حتی بیشتر از حالت عادی مفید باشد. اگر از استراتژی هوشمندانه برای Fantasyland در هنگام ورود زودهنگام استفاده می کنید و آن را با طناب زدن سنتی برای Frontierland و Adventureland جفت می کنید، می توانید صبح خود را در Magic Kingdom شروع کنید. حتی با بسته شدن ساعت 6 بعدازظهر، می توانید یک روز کامل از جاذبه های پادشاهی جادویی را به دست آورید. بدون خرید Genie+ یا دسترسی فردی لایتنینگ لین. اکنون این کارایی چشمگیر است

برنامه ریزی یک سفر جهانی والت دیزنی؟ در صفحه بررسی هتل های والت دیزنی ورلد ما درباره هتل ها بیاموزید. برای اینکه کجا غذا بخورید، نظرات رستوران جهانی والت دیزنی ما را بخوانید. برای صرفه جویی در هزینه بلیط یا تعیین نوع خرید، نکاتی را برای صرفه جویی در پول در پست بلیط والت دیزنی ورلد بخوانید. پست ما چه چیزهایی را برای سفرهای دیزنی بسته بندی کنیم، نگاهی منحصر به فرد به موارد هوشمندانه دارد. برای اینکه چه باید کرد و چه زمانی آن را انجام داد، راهنمای جهانی سواری والت دیزنی ما کمک خواهد کرد. برای مشاوره جامع، بهترین مکان برای شروع ما است راهنمای برنامه ریزی سفر جهانی والت دیزنی برای همه چیزهایی که باید بدانید!

تفکرات شما

فکری در مورد ورود زودهنگام در Magic Kingdom با ساعت شروع 7:30 صبح؟ آیا این شروع 30 دقیقه ای را به روز قبل از جشن هالووین نه چندان ترسناک میکی یا جشن کریسمس بسیار مبارک میکی تجربه کرده اید؟ رویکرد ترجیحی شما برای ورود زودهنگام و باز کردن پارک سنتی/ رها کردن طناب در پادشاهی جادویی چیست؟ چگونه کارها را متفاوت انجام می دادید؟ بازخورد دیگری در مورد ورود زودهنگام به پارک های موضوعی دنیای والت دیزنی دارید؟ با توصیه یا رویکرد ما موافق یا مخالف هستید؟ هر سوالی که می توانیم به شما کمک کنیم پاسخ دهید؟ شنیدن بازخورد شما – حتی زمانی که با ما مخالف هستید – برای ما جالب است و برای سایر خوانندگان مفید است، بنابراین لطفاً نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *