تورها

یک هفته یوگا و سلامتی در هتل انفرادی The Mistral در مالمه، کرت غربی

هتل Mistral واقع در مالمه زیبا، بزرگترین جزیره یونانی در غرب کرت، برای مسافران انفرادی بیش از 40 سال خدمات ارائه می دهد.

این بوتیک کوچک و خانوادگی که فقط 35 اتاق دارد و هیچ مکملی ندارد، هفته ای برای درمان ذهن و بدن، آرامش و آرامش درونی اختصاص داده شده است. پنج جلسه عمدتاً هاتا یوگا، غذای گیاهی ارگانیک، دمنوش های گیاهی، ماساژ کامل بدن و یک «حمام گونگ» وجود دارد.

اینجا در هتل میسترال بود، چند سال پیش، من برای اولین بار با یک آدونیس واقعی، مالک مشترک در کنار برادر واسیلیس آشنا شدم، که میسترال را در زمین پدربزرگ خود ساختند و در سال 1991 اقامتگاه جذابی را راه اندازی کردند.

یوگا و تندرستی

در ساعت 7 صبح خورشید زردآلو بر فراز دریای درخشان مدیترانه طلوع می کند تا به ما خوشامد بگوید. این اولین جلسه از هفته یوگا و سلامتی ما در کرت است و جای تعجب نیست که ساحل خلوت است.

در فاصله چند متری از دریا، طلوع آفتاب را تماشا می‌کنیم و به تماشای فوم‌شکن‌ها می‌نشینیم، در حالی که تشک‌هایمان را روی شن‌ها قرار می‌دهیم تا شروع به تنفس و کشش کنیم.

هفت نفر از ما، همه زن، در این اقامت با موضوع یوگا و سلامتی اینجا هستیم و مشخص است که من تنها مبتدی هستم. ژست کودک شاد من بیشتر شبیه یک لاک پشت واژگون است. اما مربی ما آسپاسیا، که توسط انجمن بین‌المللی معلمان یوگا و انجمن یوگا یونان تایید شده است، لبخند می‌زند و به ما اطمینان می‌دهد که فقط کاری که می‌توانیم انجام دهیم، مشکلی ندارد.

پس از اولین جلسه یوگا در ساحل، با طراوت و آماده برای روز، برای صرف صبحانه بوفه در تراس به هتل برمی گردیم و با سایر مهمانان همنشین می شویم.

اتاق خواب هتل میسترال

هر یک از اتاق خواب های بزرگ، دیوارهای سنگی و مجهز دارای بالکن یا تراس است. هر اتاق مجهز به تخت دونفره راحت، یخچال، دوش (به علاوه حمام در اتاق‌های لوکس)، یخچال و امکانات تهیه چای/قهوه است.

جلوی هتل میسترال

جلوی هتل میسترال

یک استخر و جکوزی در پشت، یک استخر دیگر در جلو و نوار دایره‌ای در پاسیو وجود دارد که مهمان‌ها قبل از شام با هم ملاقات می‌کنند و با نوشیدنی صحبت می‌کنند، که به سبک مزه‌ای در میز طولانی سرو می‌شود، معمولاً در بیرون، اگر آب و هوا اجازه دهد.

آشپز کیکی در میسترال

آشپز کیکی

آشپز کیکی بشقاب های بزرگی از غذاهای خانگی، یونانی و مدیترانه ای آماده می کند.

من داخل بورکی، (کدو سبز، پنیر و گراتن سیب زمینی) گوجه فرنگی و فلفل شکم پر شیرین و شیرین، کنگر فرنگی، عدس، پنیر سنتی و پای اسفناج و سالادهای تازه کرت که دور میز طویل می ریزند، ریختم. رژیم غذایی سالم کرت شامل سبزیجات ارگانیک است که عمدتاً از باغ هتل، گوشت و ماهی پرورشی محلی و مقدار زیادی روغن زیتون تولید شده خانگی تهیه می شود.

کاراف های شراب قرمز و سفید پر شده و دوباره پر می شود. سرگرمی شامل نمایش کوکتل/مکتل رایگان و مزه کردن است. مهمانان می توانند چند حرکت رقص را در دیسکو و شب های یونانی نمایش دهند و کلاس های ایروبیک آبی وجود دارد.

هیچ چیز برای آدونیس، همسر آئورا و تیم همیشه خندان آنها دردسر ایجاد نمی کند. آدونیس می گوید:برخی از مردم پس انداز کرده اند و/یا یک سال تمام منتظر ماندن با ما بوده اند. ما می خواهیم مطمئن شویم که آنها از تعطیلات خود لذت می برند و دوباره برمی گردند. مهمانان به محض ورود احساس خوشامد و خاص بودن می کنند. برخی از آنها بیش از 30 سال است که می آیند.

بی، 68 ساله، اهل اکستر، که یک چمدان «لباس تابستانی» به طور دائم در هتل دارد، 17 سال در میسترال اقامت داشته است. من معمولاً شش هفته در سال اینجا هستم که به دو ملاقات سه هفته ای تقسیم می شود.او می گوید. ‘فکر می‌کنم جمعاً دو سال و نیم از عمر من می‌شود!

در ماه ژوئیه و آگوست، بسیاری از میهمانان جوان که شامل معلمان و سایرینی هستند که باید در طول تعطیلات/دوره های اوج مدرسه بروند، اقامت در Mistral را انتخاب می کنند.

دوست یابی در اینجا آسان است و پس از تمرین روزانه ما، گروه یوگا به سرعت با میهمانان دیگر ارتباط برقرار می کند. قبل از جلسه یوگای غروب خورشید، حمام آفتاب در ساحل طلایی و باشکوه فالاسارنا، که به عنوان یکی از ده نفر برتر اروپا و یکی از بهترین‌های جهان شناخته می‌شود، و شنا در آب‌های فیروزه‌ای شیشه‌ای برگزار می‌شود.

در بازگشت به هتل، من تماماً آماده “حمام کردن” در شفای صوتی مدیتیشن در هنگام لرزش “حمام گونگ” در هتل هستم. شاید وقتی روی تخت آفتاب دراز کشیده بودم و خیلی آرام بودم، به حالت هوشیاری تغییر یافته رسیدم، اما فکر می کنم به خواب رفتم.

چقدر

هفته یوگا و رفاه از: 1479 یورو هفت شب شامل:
صبحانه روزانه؛ 7 وعده شام ​​با شراب5 جلسه یوگا، ماساژ کل بدن. حمام گونگ گروهی3 گشت و گذار. ترانسفر فرودگاهی رایگان (فقط سه شنبه ها)* پروازها شامل نمی شوند
اطلاعات بیشتر:

چه چیزی در این نزدیکی است؟

میسترال بر روی جاده ای در تفرجگاه کوچک مالمه واقع شده است، اما منطقه نسبتا توسعه نیافته آن مملو از گردشگران نیست. یک پیاده‌روی دلپذیر در کنار دریا با چند بار و هتل وجود دارد. اتوبوس‌ها مسافران را به تفرجگاه پلاتانیاس در مجاورت می‌برند، با مغازه‌های فراوان و ساحل شنی و کولی‌باری، با بندر زیبایش، ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

پارک گیاه شناسی و باغ های کرت

پارک گیاه شناسی و باغ های کرت

مجموعه ای از گشت و گذارها از هتل در دسترس است. در پارک گیاه‌شناسی و باغ‌های کرت، طاووس‌های آبی/سبز رنگین کمان‌آمیزی به وسایل خود می‌چرخند. در ارتفاع حدود 165 متری از سطح دریا، شکل‌گیری زمین و آب و هوای کوچک منطقه، آن را به بهشتی برای هزاران گل، درخت میوه، سبزی و گیاهان زینتی از سراسر جهان تبدیل کرده است.

یک پیاده روی ماجراجویانه بین یک تا دو ساعت مسیرهایی با زیبایی طبیعی منحصر به فرد را دنبال می کند. در رستوران، یک ناهار گیاهی عالی میل می کنیم.

در یک عصر گرم به یاد ماندنی، بوتیک‌های صنایع دستی و استودیوهای هنری رنگارنگ را در خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده و سنگ‌فرش‌شده پایتخت شیک کرت غربی، Chania، کاوش می‌کنیم، قبل از پذیرایی در یک میز طولانی در تراس Michalis Taverna در بندر قدیمی که مشرف به چراغ‌های چشمک زن است. بندر ونیزی قرن چهاردهمی. این جادوی کرت است!

رسیدن به آنجا: پروازهای مستقیم از منچستر، لندن و سایر فرودگاه های بریتانیا به Chania وجود دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *