سفر لوکس

10 کاری که باید در ملبورن انجام دهید (که باغ های گیاه شناسی نیستند) • بلوند در خارج از کشور

ملبورن که زمانی پایتخت استرالیا بود، یکی از سرزنده‌ترین شهرهای این کشور است. کارهای زیادی برای انجام دادن در ملبورن وجود دارد که مطمئناً همه چیزهایی را پیدا می کنند که از آن لذت می برند.

از قدم زدن در اطراف و تحسین هنر خیابانی گرفته تا استراحت در یک کافه و نوشیدن برخی از بهترین قهوه های جهان و از پیاده روی در برخی از زیباترین مسیرها تا رانندگی در صخره های ساحلی جاده اقیانوس بزرگ، ملبورن یکی از بهترین مقاصد تعطیلات است. برای مسافر انفرادی یا گروه

در ملبورن کارهای بسیار بیشتری نسبت به باغ گیاه شناسی وجود دارد.

اگر اولین بار است که به استرالیا می‌روید، نکات سفر به استرالیا، راهنمای سفر به استرالیا و 10 مکان برای بازدید در استرالیا (که سیدنی نیستند) را نیز بررسی کنید.

در اینجا ده کاری وجود دارد که باید در ملبورن انجام دهید (که باغ های گیاه شناسی نیستند!)

بازار شبانه ملکه ویکتوریا

در بازار ملکه ویکتوریا همه لذت ها را امتحان کنید

بازار ملکه ویکتوریا در دو بلوک شهری در ملبورن استرالیا گسترده شده است. این بازار بزرگ همه چیز دارد، از غذاهای لذیذ، محصولات، و حتی فروشگاه های تخصصی پوشاک، هدایا و لوازم التحریر، کالاهای ورزشی، و سوغاتی.

بازار ملکه ویکتوریا یکی از بهترین مکان‌ها در ملبورن برای صرف ناهار و خرید برای خود یا دیگران است.

اگر قصد سفری برای تابستان یا زمستان دارید، حتماً برای سفر به اینجا بروید بازار شب در شب های چهارشنبه! ترکیبی سرگرم‌کننده از غذاهای خیابانی جهانی، موسیقی زنده، کوکتل‌های خوشمزه، و خریدهای هنری در انتظار شماست.

کتابخانه ایالتی ویکتوریا را ببینید

می دانم که یک کتابخانه چندان جالب به نظر نمی رسد، اما کتابخانه ایالتی ویکتوریا فقط یک کتابخانه نیست.

کتابخانه ایالتی ویکتوریا بیش از 150 سال پیش در سال 1854 تأسیس شد که آن را قدیمی ترین کتابخانه در ملبورن استرالیا می کند.

این کتابخانه یک کتابخانه، موزه و گالری هنری فعال است. بازدیدکنندگان می‌توانند اتاق‌های مطالعه تاریخی را کاوش کنند، آثار هنری گالری Cowen یا گالری Keith Murdoch را تحسین کنند و با بزرگترین مجموعه شطرنج جهان آشنا شوند.

علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند یا در سخنرانی‌های کتابخانه ایالتی ویکتوریا شرکت کنند.

اگر می‌خواهید کارهای مقرون‌به‌صرفه‌تری در ملبورن انجام دهید که کیف پول شما را راضی نگه دارد، این کارهای رایگان را برای انجام در ملبورن بررسی کنید.

در یک تور هنری خیابانی شرکت کنید

ملبورن برخی از بهترین هنرهای خیابانی را دارد. دوربین خود را آماده کنید و برای کاوش در برخی از با ارزش ترین نقاط اینستا حرکت کنید.

برخی از هنرهای خیابانی عالی در ملبورن را می‌توانید در Caledonian Lane، Blender Lane، Upper West Side Street، Duckboard Place، Meyers Place، Presgrave Place و موارد دیگر پیدا کنید.

یک تور پیشنهادی را در اینجا رزرو کنید!

ملبورن سفید مسطح

تمام قهوه را نمونه کنید

مردم ملبورنی عاشق قهوه خود هستند، بنابراین جای تعجب نیست که پیدا کردن مکان های زیادی با بهترین قهوه در ملبورن آسان است.

برای چیز ساده تر، قهوه را در پاتریشیا یا بانی امتحان کنید. اگر دوست دارید یک فنجان قهوه هنری تری داشته باشید، قهوه روستر Axil یا Duks Coffee Roasters بهترین مکان برای قهوه در ملبورن است. Sensory Lab و Market Lane Coffee در بازار ملکه ویکتوریا برخی از بهترین فنجان‌های قهوه را در ملبورن استرالیا ارائه می‌دهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فرهنگ قهوه در ملبورن، این راهنمای فرهنگ قهوه در سراسر جهان را بررسی کنید.

برای تفریح ​​شبانه به سنت کیلدا بروید

سنت کیلدا یکی از بهترین مکان های ملبورن برای موسیقی زنده است. این منطقه دارای بارها، رستوران‌ها، و مکان‌های موسیقی زنده است که می‌تواند هر کسی را بیست و چهار ساعت نگه دارد.

جمهوری برای نوشیدنی‌ها و غذاها در کنار دریا عالی است، Memo Music Hall و Palais Theatre هر دو مکان‌های موسیقی عالی هستند، و St. Kilda Sea Baths و St. Hotel مکان‌های شبانه عالی با موسیقی زنده و کوکتل‌های عالی هستند.


جعبه های حمام برایتون

جعبه های حمام برایتون یکی از پر عکس ترین جاذبه های ملبورن استرالیا است.

این جعبه‌های حمام رنگارنگ در کنار ساحل برایتون قرار گرفته‌اند. چند کار عالی دیگر برای انجام دادن در ساحل برایتون وجود دارد، مانند استراحت روی شن‌ها، نشستن در یکی از رستوران‌ها یا قدم زدن در مسیر خلیج.

جاده بزرگ اقیانوس را برانید

یکی از بهترین کارها در ملبورن رانندگی در جاده اقیانوس بزرگ است.

جاده اقیانوس بزرگ که بیش از چهارصد مایل امتداد دارد، مملو از سواحل خالی، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری شگفت‌انگیز، و فعالیت‌های فراوان برای پر کردن یک هفته کامل است. چه تصمیم به رانندگی کمی داشته باشید و چه کامل، مطمئنا از مناظر شگفت انگیز صخره ها و بلوف های جنوبی ملبورن لذت خواهید برد.


حفاظت از حیات وحش پناهگاه مهتابی

زمانی که در ملبورن استرالیا هستید، نمی‌خواهید حفاظت از حیات وحش پناهگاه مهتابی را از دست بدهید.

این پارک زیستی بیست و پنج هکتاری می‌تواند شما را از نزدیک با کوالاها، دینگوها، والابی‌ها، پرندگان و خزندگان آشنا کند. برای یک ماجراجویی سرگرم‌کننده‌تر در ملبورن، یک تور عصرگاهی یا نگهبان برای یک روز رزرو کنید.


*تصویر با حسن نیت از Koorie Heritage Trust

در Koorie Heritage Trust درباره فرهنگ بومی بیاموزید

Koorie Heritage Trust یک تجربه یادگیری عالی را هنگام بازدید از ملبورن ارائه می دهد.

Trust Heritage Koorie نمایشگاه‌ها، رویدادها، گفتگوها و درس‌های فرهنگ آموزشی، و مجموعه‌هایی با مصنوعات را برای کمک به افراد غیر بومی برای یادگیری فرهنگ و مردم بومی ارائه می‌کند.

خیابان دگروز

در میان پاساژها و خطوط راه‌های شهر ملبورن بگردید

یکی از کارهای سرگرم کننده در ملبورن پرسه زدن در پاساژها و معابر است.

خواه به دنبال خرید عالی، رستوران های خوش طعم، یا کافه های آرامش بخش باشید، ملبورن بیش از چهل پاساژ و مسیر برای انتخاب دارد. برخی از موارد مورد علاقه عبارتند از AC/DC Lane هنری، Hardware Lane، Block Arcade و Cathedral Arcade.

اگر می‌خواهید ایده‌های بیشتری در مورد رستوران‌های خوشمزه در اطراف پاساژها و خیابان‌ها داشته باشید، بهترین مکان‌ها برای غذا خوردن در ملبورن را بررسی کنید.

آیا قبلا از این شهر هیپ دیدن کرده اید؟ چه کارهای سرگرم کننده ای را برای انجام در ملبورن به این لیست اضافه می کنید؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *