دسته‌بندی نشده

Just Back: Four Season Resort Punta Mita

کیت جانسون از KJ سفر به تازگی سالگرد ازدواج خود را با همسرش در مکزیک جشن گرفته است. گزارش اوست.

در اواخر بهار ، در حالی که هنوز ده ها مورد لغو را پردازش می کردیم ، تصمیم گرفتم چند خطر را بپذیرم و برای خانواده ام مقداری سفر داخلی رزرو کنم. ما خوش شانس بودیم که چند سفر جاده ای و برخی پروازها را با کشف “وضعیت عادی جدید” در هتل های سراسر کشور انجام دادیم ، بنابراین من می توانستم سفرهای خود را از طریق بیماری همه گیر تجربه کنم. مسافرتها و حکایتهای شخصی من بسیار مفید بود زیرا مشتریانم بیشتر و بیشتر در مورد تعطیلات تابستانی خود سiringال می کردند.

پس از افتتاح مکزیک ، من چندین مشتری در ماه آگوست و سپتامبر رزرو کردم ، که همه تجربه های مثبت را گزارش می دهند. بنابراین ، زمانی که زمان عزیمت سالانه من با شوهرم بود ، مکزیک یک انتخاب طبیعی بود. ما تصمیم گرفتیم چهار فصل توچال پونتا میتا برای کشف منطقه و دیدن بازسازی جدید ملک.

رویداد مجازی رایگان

چرخش بازگشت به سفر: مرحله 4

آیا شما آماده راهنمایی مشتریان خود از طریق “عادی جدید” سفر هستید؟ برای تحریک بازگشت به سفر ، از 15 دسامبر 2020 از ساعت 1 بعدازظهر تا 20:20 بعد از ظهر EST به ما بپیوندید: قسمت 4 مجموعه مجازی رایگان ما در جزایر کیمن ، جمهوری دومنیکن و Seabourn در بالاترین زمان ارائه می شود. روش های سفر به تاریخ ، پروتکل های ایمنی و بهداشتی که برای ایمن نگه داشتن مهمانان اعمال کرده اند ، فعالیت هایی که برای بازدیدکنندگان آزاد است ، آنچه مشتریان شما باید در هنگام سفر بدانند و موارد دیگر! برای مشاهده دستور کار کامل و ثبت نام در کارت رایگان خود به سایت www.pivotingbacktotravel مراجعه کنید.

از زمانی که همه گیری آغاز شده است ، ما تلاش آگاهانه ای انجام داده ایم تا سفرهای هوایی خود را در روزهای خارج از اوج برنامه ریزی کنیم. ما ترجیح می دادیم با ظرفیت محدود و پروتکل های فاصله اجتماعی خود به جنوب غربی سفر کنیم اما مسیر مستقیم ما از هوستون برای یونایتد بود. وقتی شنبه صبح در پورتو والارتا فرود آمدیم ، فرودگاه شلوغ نبود به استثنای مسافرانی که از هواپیمای ما پیاده می شدند و در صف منتظر می ماندند تا فرمهای سفر خود به مکزیک را که دارای اطلاعات تماس مسافران و افشای سلامت است ، تحویل دهند. اگر مسافران قبل از سفر فرم را تکمیل نمی کردند ، فرم خالی به آنها ارائه می شد.

در بالا استخر Nuna با دید اقیانوس واقع در استراحتگاه نشان داده شده است.

خط به یک منطقه غربالگری دما منتهی می شد که ما قبل از انجام مراحل عادی گمرکی و مهاجرت ، فرم های خود را تحویل می دادیم. ما با سرویس اتومبیل شخصی Four Seas روبرو شدیم و با ماشین تقریباً یک ساعته رانندگی خود را به هتل رساندیم که در شبه جزیره خصوصی پونتا میتا قرار دارد.

در بدو ورود به هتل ، قبل از ورود به لابی ، کف کفش و دست هایمان را تمیز کرده و درجه حرارت را بالا بردند. ما همچنین به چند س -ال مربوط به سلامت / COVID پاسخ دادیم. آنها در مقایسه با برخی از هتلهای داخلی که تابستان امسال از آنها بازدید کردیم ، فرآیند بسیار کاملی را دنبال می کردند. این لابی در هوای آزاد و دارای نمای گسترده اقیانوس آرام است و اگرچه استفاده از ماسک برای کارمندان در همه زمان ها اجباری است ، اما مهمانان فقط لازم است که آنها را در مکان های مشترک هتل مانند سالن بدن سازی ، آبگرم و غیره استفاده کنند. چیزهای خوب در مورد این ویژگی این است که مناطق زیادی وجود دارد که در داخل و خارج با هم ترکیب می شوند.

من واقعاً خوشحال شدم که دیدم بسیاری از جنبه های خاص روند ورود هنوز دست نخورده است. اینها شامل یک نفره ، چک کردن شخصی و نوشیدنی خوشامدگویی در لابی است. ما را از طریق یک گلف به کازیتا با دید اقیانوس برده و برای شروع تعطیلات آماده بودیم.

اتاق های تازه بازسازی شده با زیبایی زیبا و طراحی معاصر مکزیکی و یک بالکن بزرگ ، زیبا و مناسب بودند. وسایل مورد علاقه ما شامل گوآكامول خانگی ، سالسا و چیپس و تمام مواد لازم برای تهیه مارگاریتاهای تازه بود. ما همچنین در اتاق خود یک کیت ضد عفونی با دو ماسک یکبار مصرف و یک ژل ضد عفونی داشتیم.

کیت جانسون ، اینجا و پایین ، معتقد است که این اقامتگاه چنان گسترده است که به مهمانان این امکان را می دهد تا ضمن حفظ فاصله های اجتماعی از لذت خود نیز استفاده کنند.

در طول بازدید ما ، املاک مانند 30 نفر در مکزیک به 30 درصد ظرفیت محدود شد. من معتقدم اشغال آخر هفته در حالی که ما در آنجا بودیم نزدیک به 23 درصد بود ، در حالی که اشغال روزهای هفته به زیر 20 درصد رسید. نیازی به گفتن نیست ، ما احساس کردیم که فرصتهای کافی برای فاصله گرفتن از نظر اجتماعی وجود دارد ، زیرا این ملک بسیار گسترده است.

قسمت استخر که فقط در زمانهای عادی برای بزرگسالان در نظر گرفته شده بود ، مانند رودخانه تنبل و استخر نونا که از اقیانوس بازدید می کند ، برای همه مهمانان باز بود. صندلی های استخر از یکدیگر فاصله داشتند تا فاصله کافی بین مهمانی ها فراهم شود و آنها به صورت اولین و اولین سرویس رزرو شده و بین هر بار استفاده از آن تمیز می شدند. ایستگاه های ضد عفونی کننده دست در همه فروشگاه های غذاخوری و در سراسر دارایی موجود بود.

ساحل روبروی چهار فصل به دلیل مقررات دولت محلی برای فعالیت های آبی در طول اقامت ما بسته شد. مهمانان هنوز می توانند در اقیانوس ورزش ، پیاده روی و شنا کنند اما سوار شدن به پارو و سایر ورزش های غیر موتوری که معمولاً ارائه می شوند به حالت تعلیق درآمد. گشت و گذار در قایق مانند غواصی ، غواصی و گشت و گذار در جزایر نزدیک آن به صورت خصوصی (به دلیل COVID) با وانت از ساحل در استراحتگاه در دسترس بود.

هر روز صبح ، استراحتگاه یک پیاده روی رایگان با راهنما یا پیاده روی ملک ، و همچنین چند فعالیت دیگر در فضای باز را با پرداخت هزینه ارائه می دهد. ما پیاده روی صبحگاهی هدایت شده را به بالای شبه جزیره پونتا میتا انتخاب کردیم ، جایی که دید 360 درجه ای از کل شبه جزیره ، خلیج بندرا ، جزایر ماریتاس و پورتو والارتا از دور داشت.

غذای دو رستوران روباز توچال فوق العاده بود. مسافران با اقامت بیشتر ترجیح می دهند در شهر نزدیک پونتا میتا غذا بخورند که انواع غذاها و رستوران های محلی را ارائه می دهد ، بسیاری از آنها دارای منظره اقیانوس هستند. Four Season یک سرویس حمل و نقل رایگان برای رها کردن و انتخاب مهمانان هتل از شهر ارائه می دهد که فقط 5 دقیقه رانندگی است.

کیت جانسون همچنین از اتاقهای تازه بازسازی شده در اینجا ، و غذاهای سرو شده در دو رستوران آن ، در زیر ، خوشحال بود.

دو زمین گلف موجود در Punta Mita نیز قابل ذکر است. Pacifico و Bahia ، هر دو دوره طراحی Jack Nicklaus ، با یک مسافرت کوتاه از هتل های Four Season و St. Regis سفر می کنند و مناظر باورنکردنی اقیانوس را ارائه می دهند. Pacifico همچنین میزبان تنها سبز جزیره ای طبیعی جهان است ، “دم نهنگ” که از ساحل چهار فصل قابل مشاهده است. این دوره ها برای همه بازیکنان قابل دسترسی است و همچنین در آنها کلاس های گلف و اجاره باشگاه نیز برگزار می شود.

من با خانواده هایی که در Four Season اقامت داشتند صحبت می کردم که به عنوان مهمان تکرار می شدند و سطح بالای خدمات ، فعالیت ها ، اقامتگاه های چند اتاقه و برنامه کودک را دوست داشتند (باشگاه کودکان در حال حاضر فعالیت نمی کند اما برنامه “بچه ها برای همه فصول” باز است برای سنین پنج به علاوه).

ماه های عسل متعددی نیز در این املاک وجود داشت که از اوقات فراغت و شام های عاشقانه لذت می بردند و در استخر و مکان های غذاخوری اجتماعی بودند. به طور کلی ، من متوجه روند اقامت طولانی تر شدم. بسیاری از مردم برای پنج شب بعلاوه و بعضی تا 12 شب اقامت داشتند.

پونتا میتا مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته طولانی یا یک هفته اقامت طولانی تر برای خانواده ها یا زوج ها است.

هتل های لوکس و جدید اضافه شده به منطقه شامل کنراد پونتا میتا، که در سپتامبر افتتاح شد ، و افتتاح پیش بینی شده از ماندارینا در ماه نوامبر ، فقط 45 دقیقه از پونتا میتا فاصله دارد.

مقالات مرتبط

One & Only Palmilla با پیشنهادات جدید ، تجربه های مهمان دوباره بازگشایی می شود

Banyan Tree Mayakoba در ماه دسامبر 50 میلیون دلار توسعه را نشان می دهد

Grand Velas Riviera Nayarit: سفر در “جدید عادی”