تورها

آمان روزا آلپینا را در نمونه کارهای Dolomites امضا می کند

اخبار بزرگ در ایتالیا: امن است توافق نامه همکاری با هتل و اسپا روزا آلپینا در سان کاسیانو در دولومیت های ذکر شده در یونسکو. دومین هتل امان در ایتالیا ، روزا آلپینا ، ردپای امان ونیز را طی می کند که در سال 2013 افتتاح شد. این آمان از مدت سه نسل تحت مالکیت خانواده Pizzinini بوده و از سال 1939 در این ملک اقامت دارد.

طبق مفاد این توافق نامه ، امان خدمات بازاریابی و فروش و همچنین عملیات زمینی را در مرحله اولیه ادغام می کند که طی 18 ماه آینده ادامه خواهد داشت. طی سالهای آینده در حال پیشرفت است و پس از سرمایه گذاری قابل توجه ، مشارکت طولانی مدت شاهد تبدیل شدن رزا آلپینا به یک امان کاملاً مارک دار در دسامبر 2022 خواهد بود.

به گفته امان ، روزا آلپینا بسیار در فلسفه این برند جای می گیرد و “جذابیت ظریف ، خدمات استثنایی و فضاهای گسترده” را ارائه می دهد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

52 اتاق و سوئیت روزا آلپینا تقریباً 750 مایل پیست اسکی در منطقه دولومیتی سوپرسکی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد ، در حالی که در تابستان و پاییز ، بازدید کنندگان می توانند دره های دولومیت را با پای پیاده ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی کشف کنند. رستوران 3 ستاره میشلن در محل St. Hubertus غذاهای ایتالیایی را سرو می کند. آشپز اجرایی هتل ، نوربرت نیدرکوفلر ، از امان ونیز می آید ، جایی که وی از سال 2019 به عنوان مشاور خدمت کرده است. در همین حال آبگرم در سطح باغ ، استخر سرپوشیده ، سالن بدن سازی و همام محلی برای آرامش است که می توانید به عنوان ملک امان انتظار داشته باشید.

روزا آلپینا برای فصل زمستان در 11 دسامبر سال 2020 ، بسته می شود و در 5 آوریل 2021 بسته می شود.

مقالات مرتبط

آمان Janu را معرفی می کند ، مارک جدید سبک زندگی

لانگهام ، ونیز برای افتتاح در سال 2023

امان نیویورک در اواخر سال 2020 افتتاح می شود

شش حس رم در سال 2021 در میدان دی سن مارچلو افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *