دسته‌بندی نشده

اقامتگاه جزیره نیوپورت هاربر پس از 50 میلیون دلار رینو بازگشایی می شود

استراحتگاه جزیره نیوپورت هاربرواقع در جزیره بز، RI، قرار است در 15 آوریل پس از بازسازی در کل ملک بازگشایی شود. این هتل که متعلق به Pebblebrook Hotel Trust است و توسط Davidson Resorts اداره می‌شود، بازسازی 50 میلیون دلاری هتل شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های تازه‌سازی شده، یک آبگرم مدرن، تجربه‌های آشپزی ارتقا یافته و فضاهای ملاقات، و یک اسکله تفریحی با 22 لغزش است. این استراحتگاه که چند قدم دورتر از آب و مرکز شهر نیوپورت قرار دارد، امکان دسترسی مهمانان به شهر نیوانگلند و همچنین طیف وسیعی از تجربیات داخلی و برنامه‌نویسی چرخشی را فراهم می‌کند.

نیوپورت هاربر جزیره ریزورت با داوسون دیزاین اسوشیتس برای طراحی مجدد کارخانه سابق اژدر همکاری کرد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها، که بسیاری از آنها دارای فضاهای خصوصی در فضای باز هستند، همگی چشم‌اندازی به آب دارند. بسیاری از هنرهای موجود در اتاق‌ها و سرتاسر هتل به هنرمندان محلی سفارش داده شد، در حالی که کالاهای نرم توسط انجمن‌های مختلف بافندگان نیوانگلند به صورت دستی ساخته می‌شد.

میهمانان و مردم محلی می‌توانند در فروشگاه‌های آشپزی ارتقا یافته ملک، از جمله رستوران با خدمات کامل، 1639، و بار و سالن تورپیدو، که دارای یک شومینه سنگی دست‌ساز با صندلی‌های سرپوشیده و بیرونی و چشم‌انداز آب است، غذا بخورند. منوها شامل منابع غذایی محلی و ارگانیک به همراه مجموعه ای از غذاهای خاص خواهد بود. رستوران For Five Coffee Roasters لابی که تداعی کننده یک نانوایی اولیه به سبک نیوانگلند با کاشی‌های مرمری و نقوش سیاه و سفید است، قهوه، کالاهای تازه پخته شده و اقلام آماده سرو می‌کند. باشگاه Pineapple علاوه بر این دارای یک منوی تازه، صندلی‌های کابانای بزرگ شامل بخش مخصوص بزرگسالان در سطح پایین، خدمات گسترده به عرشه مارینا و کنار اسکله و برنامه‌های پاپ آپ ویژه خواهد بود.

با توجه به عناصر طراحی طبیعی و پایدار، اسپا در نیوپورت هاربر جزیره ریزورت، پالتی را منعکس می‌کند که از ادریسیا بیرون کشیده شده است، با رنگ‌هایی از اسطوخودوس آرامش‌بخش، گل قرمز روشن و سبز کرفسی.

مقالات مرتبط

الج Chatwal در ایالت نیویورک از اقامتگاه های خانه درختی پرده برداری می کند

استراحتگاه چهار فصل سانتافه دستخوش تغییراتی شد

امانگیری از تجربیات جدید سلامتی خبر داد

Fairmont نیواورلئان تابستان 2025 افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *