تورها

هتل چهار فصل لس آنجلس طبقه سلامتی را باز می کند

هتل چهار فصل لس آنجلس در بورلی هیلز درست به مناسبت روز جهانی سلامتی (12 ژوئن) یک طبقه سلامتی برای میهمانان سلامت محور ایجاد کرده است. این هتل پس از مشارکت موفقیت آمیز با Delos Living در چندین نصب ، طبقه چهارم خود را با 10 اتاق سلامتی ، یک سوئیت Wellness Studio ، سه سوئیت سلامتی ، یک مجموعه تناسب اندام خصوصی و یک دفتر خوب به یک “واحه سلامتی” تبدیل کرده است. همه اینها در یک طبقه با اسپا ، رستوران کابانا با گزینه های گیاهی ، عرشه استخر گسترده و مرکز اصلی تناسب اندام واقع شده اند. علاوه بر این ، هتل یکی از مکانهای سنتی و مجالس خود را در سطح لابی برای جلسات و رویدادها به یک فضای رویداد متمرکز بر سلامتی تبدیل کرده است تا برنامه را جمع بندی کند.

از مزایای اصلی کف تندرستی می توان به سیستم های تصفیه هوای خرگوش ، نور نیرو دهنده برای کمک به تنظیم ریتم شبانه روزی ، کلر سازهای آب و سیستم های تصفیه ، کف چوب های ضد حساسیت و دستگاه های صوتی اشاره کرد. امکانات اضافی اتاق سلامتی شامل مراقبه های هدایت شده توسط دیپاک چوپرا ، امکانات حمام بدون سولفات توسط لاتر و تجهیزات تناسب اندام و آلو یوگا در اتاق است.

خوب است بدانید: میهمانانی که در طبقه تندرستی اقامت دارند ، به صورت رایگان به سوئیت تناسب اندام خصوصی دسترسی می یابند که در تابستان سال 2020 راه اندازی شد. مهمانان به تمام ویژگی های اتاق از جمله تردمیل ، دستگاه قایقرانی هیدرو ، دوچرخه Peloton ، تجهیزات یوگای داخل اتاق توسط Alo دسترسی دارند. یوگا ، توپ و وزنه های دارویی و دوچرخه Soul Cycle. این مجموعه همچنین شامل حمام اختصاصی و دوش می باشد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان شما در عروسی های مقصد و ماههای عسل رویاهای خود زندگی می کنند هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

Well Office که به منظور مهمان و مشغول نگه داشتن مهمانان در حین کار طراحی شده است ، دارای کف چوب های ضد حساسیت و سیستم تصفیه هوا Rabbit است. فضای ابتکاری با میز کنفرانس Jarvis با قابلیت تنظیم ارتفاع و چهارپایه میز ایستاده Luna مجهز شده است تا گزینه های ایستاده ، نشسته و ترکیبی را فراهم کند. یک میز ایستاده شخصی جارویس و همچنین یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ برای ارائه و کنفرانس ویدئویی در آن گنجانده شده است. این هتل جدا از طبقه سلامتی ، اتاق نخل و حیاط قبلی را نیز با همان ویژگی های موجود به یک مکان اجتماعات و مراسم سلامتی تبدیل کرده است.

پس از اتمام موفقیت آمیز بررسی اسناد شخص ثالث توسط GBCI برای تکمیل این ابتکارات سلامتی جدید ، هتل چهار فصل لس آنجلس در بورلی هیلز رتبه بندی WELL بهداشت و سلامت را دریافت کرده است تا تأیید کند که اهداف و ویژگی های خاص ویژگی را برآورده کرده است.

مقالات مرتبط

45 پارک لین اولین فضای سلامتی را آغاز می کند

ماندارین شرقی ، ژنو همکاری کلینیک خواب را معرفی می کند

بورگو اگنازیا با تأکید بیشتر بر سلامتی مجدداً باز می شود

شرکای کمپینسکی با تکنوگیم برای اتاقهای جدید جدید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *