سفر لوکس

آنداز بالی به عنوان اولین برند در اندونزی افتتاح می شود

شرکت هتل های هایت روز جمعه افتتاحیه را اعلام کرد آنداز بالی، ورود مارک به اندونزی را نشان می دهد. Andaz Bali با ارائه “برداشتی معاصر از دهکده سنتی بالی” ، در سنور واقع شده است ، دهکده ای ساحلی که به جذابیت ، سواحل و طلوع آفتاب در دنیای قدیم مشهور است. سنور در امتداد خط ساحلی جنوب شرقی بالی واقع شده است ، تنها 20 دقیقه رانندگی با فرودگاه بین المللی Ngurah Rai فاصله دارد.

طراحی و اتاق های مهمان

مکانهای اقامتی و تسهیلاتی مهمانان که در خوشه های کم ارتفاع قرار گرفته اند ، به دنبال جهتهای اصلی ، که نقش مهمی در دین هندو بالی دارند ، در یک منظره گرمسیری پخش می شوند. Andaz Bali تنظیمات بی شماری را متناسب با حالات مختلف ارائه می دهد – از منطقه آرام Dukuh ، دهکده ای خلوت در دهکده ای که درختان بانی و باغ ویلا در کنار هم قرار دارند تا عرشه استخر اصلی رو به اقیانوس ، واقع در نوار ساحلی Fisherman’s Club .

انداز بالی توسط استودیوی Tierra Design و Spin Design در بانکوک طراحی شده است و دارای 149 اتاق می باشد که شامل 18 باغ ویلا و چهار ویلا ساحلی در یک حیاط حیاط می باشد. با شروع از 710 فوت مربع ، اتاق ها ، سوئیت ها و ویلا ها به سبک بالی معاصر طراحی می شوند و از مواد محلی مانند بامبو ، سنگ آندزیت ، سنگ مرمر و چوب ساج استفاده می کنند. هر اتاق دارای بالکن اختصاصی است که مشرف به باغ ، اقیانوس یا تالاب است. با پله های دورتر از ساحل ، هر یک از ویلاهای ساحلی دو خوابه 6221 فوت مربعی دارای یک تراس در فضای باز ، یک اتاق نشیمن بزرگ ، یک استخر شنا و ورود به سیستم در ویلا هستند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماههای عسل

2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

ناهار خوری و سلامتی

آنداز بالی مکان های آشپزی را با الهام از فرهنگ نشاط در اندونزی ارائه می دهد. رستوران اختصاصی تفرجگاه ، Fisherman’s Club ، برداشتی مدرن از تجربه غذای دریایی جیمباران با فضای کلوپ ساحلی است. با الهام از مغازه ها در محله چینی Denpasar ، صرف غذا می خواهیم هر کجا که دوست دارند بنشینند و هر طور که بخواهند در میدان دهکده ، که شامل چهار رستوران در هم آمیخته در طبقه همکف با یک اتاق غذاخوری خصوصی و اتاق های میهمان در طبقه فوقانی است ، سفارش دهند. انتظار می رود کرایه آسیایی و غذاهای مورد علاقه اندونزیایی از Wok Wok ، گوشت تازه از کوره آتش Fox ، کباب از اجاق آبی معروف و قهوه و دسرهای Deli & Bakery.

Shankha Spa که از طریق یک گیاه معطر و باغ گل متصل می شود ، درمان هایی با الهام از سنت های درمانی بالی را با استفاده از مواد بومی مانند نمک دریا ، پودر مروارید ، روغن نارگیل و ادویه جات ارائه می دهد. این هتل همچنین دارای یک مرکز تناسب اندام ، سونا ، اتاق بخار ، استخرهای سرد و گرم ، فضای یوگا ، استخر مخصوص بزرگسالان و یک بوتیک و سالن کوچک است. (آنداز بالی به طور اختصاصی سه استخر را در خود جای داده است: یک استخر بی کرانه ساحلی ، یک استخر کودکان و یک استخر که در زیر درخت قرار دارد و برای کسانی که یک محیط آرامش بخش و منعکس کننده ترجیح می دهند).

رینا ماریانی مدیر کل انداز بالی است.

مقالات مرتبط

Andaz 5th Avenue Suites Wellness Suites

ماندارین شرقی برای مدیریت اقامتگاه در دا نانگ ، ویتنام

خلیج آنداز شنژن درهای خود را باز می کند

درخت Banyan به دنبال تغذیه پایدار در جهان پس از COVID است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *