دسته‌بندی نشده

استراحتگاه سلامتی Carillon Miami Sleep Retreat را راه اندازی کرد

استراحتگاه سلامتی Carillon Miami برای تجهیز هر آپارتمان لوکس در ملک به تخت خواب هوشمند Bryte Balance مجهز به هوش مصنوعی، تجربه خواب ترمیمی توسط Bryte را راه اندازی کرده است. Carillon Miami همچنین از “Sleep Well Retreat” رونمایی کرده است، یک تجربه خواب چند روزه جدید و همه جانبه که برای ارائه مجموعه ای از امکانات رفاهی و درمان های موثر برای مهمانان در طول مدت اقامت در استراحتگاه و فراتر از آن طراحی شده است. هدف این طرح‌ها ارائه خدمات به کسانی است که به دنبال سرمایه‌گذاری روی سلامت خواب خود هستند، خواه به خواب رفتن، خواب ماندن یا سایر مسائل.

تخت خواب هوشمند Bryte Balance که برای بهینه‌سازی خواب طراحی شده است، قادر است در عرض چند ثانیه تنظیمات هدفمندی را در استحکام انجام دهد تا عدم تعادل فشار را که می‌تواند استراحت خوب شبانه را مختل کند، از بین ببرد. مهمانان می‌توانند راحتی را در هر دو طرف تخت شخصی‌سازی کنند، با یکی از تجربه‌های آرامش‌بخش منحصربه‌فرد Bryte به خواب بروند و هر روز صبح یک کپی از گزارش خواب خود را درخواست کنند. با ترکیب قابلیت‌های تخت با امکانات و خدمات خواب محور Carillon Miami، مهمانان می‌توانند هنگام اقامت به خواب بهتر و سلامتی بهتری دست یابند.

“عقب نشینی خوب خواب” شامل موارد زیر است:

  • چهار شب اقامت در یک آپارتمان لوکس یک خوابه بزرگ با تخت خواب هوشمند Bryte Balance
  • صبحانه و ناهار روزانه با گزینه های منوی سالم و مناسب برای وگان
  • 50 دقیقه Pro Sleep Body Treatment توسط Comfort Zone
  • انتخاب از چهار درمان سلامتی بدون لمس، که همگی به دلیل مزایای خواب موثر و مراقبه انتخاب شده‌اند
  • هدایای خوشامدگویی از جمله یک مجله سلامتی، کتانی ساحلی، و «برای موفقیت بخواب! همه چیزهایی که باید درباره خواب بدانید اما برای پرسیدن خیلی خسته هستید، کتابی است که دکتر ربکا رابینز، دانشمند خواب و استادیار پزشکی تالیف کرده است.
  • دسترسی نامحدود به مرکز تناسب اندام Technogym به مساحت 10000 فوت مربع با منظره پانوراما اقیانوس
  • دسترسی به بیش از 75 کلاس هفتگی گروهی تناسب اندام
  • دسترسی به مدار هیدروتراپی حرارتی

مهمانان همچنین می‌توانند «مدار خوب خواب» را رزرو کنند، ایده‌آل برای کسانی که نمی‌توانند یک استراحت چند روزه داشته باشند، اما برای کسانی که از بی‌خوابی، اختلالات خواب یا فرسودگی رنج می‌برند، دارای مزایایی است. این مدار شامل شش درمان سلامتی بدون لمس است که چهار مورد از آن‌ها می‌تواند توسط کسانی که کتاب The Sleep Well Retreat را کتاب می‌کنند انتخاب کنند و بیش از 2.5 ساعت طول می‌کشد و شامل VEMI، حمام شناور نمک، BioCharger NG، Spa Wave Sleep Therapy، Somadome و MindSpa است.

رزرو برای نوامبر و بعد از آن در دسترس است.

مقالات مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *