دسته‌بندی نشده

استراحتگاه Anantara Mina Al Arab Ras Al Khaimah افتتاح شد

استراحتگاه Anantara Mina Al Arab Ras Al Khaimah درهای خود را در امارات متحده عربی باز کرده است. این تفرجگاه 174 کلیدی در شبه‌جزیره‌ای خصوصی با ماسه‌های طلایی، باغ‌ها، استخر بی‌نهایت و پناهگاه حرا را در خود جای داده است که همگی با پس‌زمینه‌ای از کوه‌های هاجر و چشم‌اندازی از خلیج عربی را در خود جای داده است.

طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها، از جمله اتاق‌ها و سوئیت‌های واقع در ساختمان اصلی یا در داخل ریادهای سنتی موجود است. هر کدام دارای عناصر طراحی الهام گرفته از محلی هستند و مناظری از بالکن یا تراس خصوصی ارائه می دهند. استراحتگاه که توسط Wilson Associates و Perkins Eastman طراحی شده است، علاوه بر این ویلاهای روی آب با فضای نشیمن وسیع، یک عرشه در فضای باز با یک استخر شنای خصوصی و یک کابانای رزرو شده در ساحل تنها ویلا ارائه می دهد. خوب است بدانید: مهمانان همچنین می توانند از خدمات ویلا هاست و تجربیات رایگان مانند ماساژ یا باربیکیو خصوصی لذت ببرند.

Anantara Mina Al Arab دارای شش رستوران و بار در ملک است. رستوران برجسته، مکونگ، یک سفر آشپزی از طریق تایلند، ویتنام و چین ارائه می‌کند، در حالی که Beach House منویی با الهام از مدیترانه سرو می‌کند. گزینه های دیگر عبارتند از Sea Breeze، رستوران غذاخوری تمام روز، اغذیه فروشی های لذیذ، بار استخر و سالن لابی و بار. برای تجربه‌ای صمیمی‌تر، مهمانان می‌توانند از خدمات یک سرآشپز شخصی با «Dining by Design»، مفهوم غذاخوری خصوصی Anantara، لذت ببرند و از وعده‌های غذایی سرو شده روی یک میز دو نفره در ساحل یا سوار بر یک قایق تفریحی خصوصی لذت ببرند.

امکانات دیگر عبارتند از استخر بی نهایت، مرکز تناسب اندام مشرف به جنگل های حرا، زمین پادل، غرفه یوگا، کلوپ های کودکان و نوجوانان، و انواع فعالیت های تفریحی برای بزرگسالان و کودکان.

اسپا آنانتارا در باغ‌های آراسته‌شده مشرف به دریا و جنگل‌های حرا، با امکاناتی شامل هفت اتاق درمان و مناطق مرطوب برای مردان و زنان قرار دارد. مهمانان می‌توانند از درمان‌هایی با مواد بومی مانند «آیین راس‌الخیمه» لذت ببرند، که از اسکراب بدن ساخته شده از خرما، نمک و عسل از کندوهای حرا، درمان‌های زوج‌ها با الهام از صحرا و اقیانوس اطراف، و درمان‌های سنتی از Anantara’s استفاده می‌کند. تایلند بومی

تجربه‌های مهم شامل پیاده‌روی در جبل جییس، مرتفع‌ترین کوه امارات متحده عربی با پیک‌نیک لذیذ در طول مسیر، زیپ‌پینگ، سواری با سورتمه، کایاک سواری در جنگل‌های حرا، که محل زندگی گله‌های فلامینگو و حواصیل هستند، و همچنین گشت و گذار لوکس در خلیج عربی یک شام غروب آفتاب که توسط یک سرآشپز آماده شده است. مهمانان همچنین می توانند از مزرعه مروارید محلی دیدن کنند یا در جستجوی حیات وحش بومی در صحرا با بالون سواری کنند.

همه محل‌های اقامتی به‌طور پایدار ساخته شده‌اند، با مبلمان و یراق آلات با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست. مراقبت های زیادی انجام شد تا اکوسیستم اطراف، از جمله حرا، خانه لاک پشت های دریایی، گله های مهاجر پرندگان، و گاه به گاه دوگونگ، مختل نشود. یک مرکز کشف تعاملی نیز قرار است به زودی افتتاح شود.

مقالات مرتبط

Six Senses AlUla در سال 2027 به عربستان سعودی می آید

استراحتگاه St. Regis Red Sea در عربستان سعودی آغاز به کار کرد

والدورف آستوریا راس الخیمه پس از لیفت صورت بازگشایی می شود

Four Seasons Resort Dubai از سوئیت های بازسازی شده رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *