دسته‌بندی نشده

اقامتگاه Chatwal در ایالت نیویورک از سه خانه درختی رونمایی کرد

لژ Chatwal Catskills در نیویورک افتتاح سه خانه Treehouse را اعلام کرده است. این استراحتگاه جامع که در محوطه Chapin Estate، ذخیره‌گاه حیات‌وحش 18000 هکتاری سابق واقع شده است، بخشی از مجموعه Unbound توسط Hyatt است.

سه خانه درختی اضافه شده به 11 سوئیت و کلبه موجود Lodge است که معماری و طراحی مدرن را در جنگل های اطراف بلوط و درختان افرا ادغام می کند. این سازه ها 15 فوت بالاتر از سطح زمین با پنجره های بزرگ قرار گرفته اند که حداکثر نور طبیعی و مناظر چشم انداز را می دهد. هر خانه درختی حداکثر چهار مهمان را با یک اتاق خواب کینگ در سطح اصلی، یک اتاق زیر شیروانی با تخت ملکه مورفی، یک اتاق نشیمن با بار مرطوب، و یک بالکن سرپوشیده و عرشه بیرونی با یک گودال آتش نشانی در خود جای می‌دهد.

هر خانه درختی دارای پنجره های بزرگی است که حداکثر نور طبیعی و منظره چشم انداز را می دهد
(©جو توماس/ با احترام از The Chatwal Lodge)

خانه‌های درختی با مجموعه‌ای از مبلمان سفارشی و «تکه‌های یافت شده» متمایز – از چوب‌های سنگ‌شده و میزهای ریشه انبه گرفته تا تخته‌های چوبی لبه‌های زنده چوب ساج – به هر فضا احساسی برجسته می‌دهد. امکانات دیگر عبارتند از کف گرم حمام، دوش های بزرگ با چشم انداز مشرف به سایبان و مخزن تورنتو در همان حوالی، روشویی های چوبی گیلاس، دستگاه قهوه ساز، مینی بار کاملاً مجهز، نورپردازی خودکار و سایه بان پنجره، و موارد دیگر.

مانند همه مهمانان در Chatwal Lodge، کسانی که در خانه های درختی اقامت دارند می توانند منتظر غذاهای مزرعه به میز باشند که در رستوران یا از طریق سرویس اتاق لذت می برند. فعالیت‌ها در تمام فصول، از ماهیگیری با مگس، حمام کردن در جنگل و کفش‌بازی برفی، تا بولینگ در مرکز تفریحی ملک. و سایر خدمات شخصی سازی شده

پس از معرفی Treehouses، یک مفهوم استخر و آبگرم نیز قرار است امسال رونمایی شود.

مقالات مرتبط

خانه شو سوگی بان از خلوتگاه الهام بخش برای سال 2024 رونمایی کرد

Lake House در Canandaigua اولین تجربه هواپیمای دریایی را از نیویورک ارائه می کند

Inns of Aurora Spa در نیویورک گواهینامه خوبی کسب می کند

کلبه های نانتاکت در حوضه قایق برای رونمایی از رنو برای سال 2024

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *