سفر لوکس

ایتالیا قصد دارد در نیمه دوم ژوئن بازگشایی شود

دومینوها همچنان در حال سقوط هستند: ماریو دراگی ، نخست وزیر ایتالیا پس از جلسه وزیران گردشگری G20 در روز سه شنبه ، ایتالیا آماده استقبال از بازدید کنندگان از سراسر جهان است. همانطور که توسط ایتالیا گزارش شده است آنسا، دراگی گفت ، “جهان می خواهد به ایتالیا سفر کند ؛ همه گیری ما را مجبور به بسته شدن کرده است ، اما ایتالیا آماده استقبال از جهان است.”

بر اساس این گزارش ، دراگی گفت که ایتالیا در نیمه دوم ماه مه “گذرگاه سبز ملی” را برای تسهیل سفرهای داخلی در سراسر کشور معرفی می کند. سپس ، از نیمه دوم ژوئن ، یک “گذر سبز سبز” آماده می شود ، احتمالاً برای شروع مجدد سفرهای بین المللی امن. وی افزود ، “من تردیدی ندارم كه گردشگری به و در ایتالیا دوباره قویتر از قبل ظاهر خواهد شد.”

ایتالیا از 26 آوریل ، به دنبال سیستم چهار لایه و کدگذاری رنگی دولت در 20 منطقه کشور ، محدودیت های مربوط به COVID-19 را کاهش داده است رویترز گزارش شده در مناطق زرد و سفید ملایم ، رستوران ها و بارها می توانند از مهمانان خارج از هتل پذیرایی کنند ، در حالی که سینما و تئاترها می توانند با محدودیت ظرفیت کار کنند. مناطق نارنجی و قرمز محدودیت های شدیدتری دارند. با توجه به ایتالیا وزارت بهداشت، فقط یک منطقه قرمز ، پنج منطقه نارنجی و 15 منطقه زرد ذکر شده است. هنوز هیچکدام مناطق سفید نیستند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

مطابق با مجله نیویورک تایمز، ایتالیا 25 درصد از جمعیت خود را واکسینه کرده و 11 درصد آن را کاملا واکسینه کرده است. این کشور طی هفته گذشته 11371 مورد روزانه به طور متوسط ​​داشته است (از هر 1000000 نفر 19 نفر) و در میان کشورهایی است که موارد بالاتر است اما رو به کاهش است.

بازگشایی ایتالیا به دنبال اعلام آمادگی اتحادیه اروپا برای پذیرش بازدیدکنندگان غیر اتحادیه اروپا که تابستان امسال واکسینه شده اند و دارای گواهی بهداشت دیجیتال هستند. این امر منجر به اعلامیه هایی از سوی اسپانیا و فرانسه شد که از ماه ژوئن با داشتن مجوزهای بهداشتی ، مجدداً برای بازدیدکنندگان بین المللی باز خواهند شد. علاوه بر این ، یونان قبلاً به همراه کشورهای دیگر منتخب به ایالات متحده بازگشایی شده است. در خارج از اتحادیه اروپا ، انگلستان اعلام کرد که کارگروه سفر جهانی خود یک سیستم “چراغ راهنمایی” را برای کمک به بازگشایی مرزهای خود راه اندازی کرده است. در ماه مارس ، ایسلند دوباره به روی همه مسافران واکسینه شده بازگشایی شد.

مقالات مرتبط

IL Tornabuoni در فلورانس در سپتامبر امسال افتتاح می شود

با قدردانی از میلان ، کم ارزش ترین شهر ایتالیا

Le Langhe از Piemonte: در آغوش کشیدن هر پنج حس

فلورانس: شهر هنر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *