تورها

بررسی کشتی کروز: Oceania Vista

Oceania Vista، یک کشتی با اندازه متوسط ​​اطمینان بخش برای 1200 مهمان، تجربه ای آرام و در عین حال نشاط آور که از درخشش در حال چرخش اثر هنری در دهلیز به بیرون می چرخد. این اولین کشتی جدید اقیانوسیه در نزدیک به یک دهه است و کلاس گذشته را با چیزهای معاصر ترکیب کرده است.

هنر مدرن دیوارها، راه پله ها و حتی مکان های نامحتمل تر مانند آبگرم مردانه را پر می کند. عرشه‌ها ترکیبی خنک از رنگ‌های چوبی و سفید درخشان، با استخر، به اندازه‌ای بزرگ برای گرفتن چند طول کوتاه، با کاشی‌کاری سبز کم‌رنگ است.

که است Oceania Vista برای؟

برای کسانی که خواهان یک سفر دریایی آرام و شیک با یک دنیای غذای خوب هستند (به جای رستوران‌های تخصصی بسیاری از شرکت‌های کروز). Clientele از بسیاری از سفرهای دریایی جوان تر است و محتوای آمریکایی خوبی دارد. مد روز، بدون اینکه به ظاهر فوق العاده براقی که در برخی از کشتی های کوچک و فوق لوکس وجود دارد، تغییر کند. این فقط بزرگسالان نیست، اما هیچ امکاناتی برای کودکان وجود ندارد.

کشتی‌های دریایی برای کاوش در طول و عرض مد از مونت کارلو تا استانبول، و همچنین از میامی به سمت دریای کارائیب می‌روند، جایی که او در پایان اکتبر در معرض دید عموم قرار گرفت.

آنچه در کشتی است

عرشه استخر دارای فضای یک باشگاه خصوصی است…

عرشه استخر چشمگیر است، استخری با اندازه مناسب که توسط فضاهای کم عمق احاطه شده است و یک نیمکت بلند تا جمعیتی که تمایل دارند بنشینند و پاهای خود را به پهلو آویزان کنند، مانعی برای شناگران واقعی نشوند – مجموعه ای از مبل های تخت خواب شو به این معنی است که آنها می توانند در کنار آب تنبلی کنند بدون اینکه حتی پاهای خود را خیس کنند.

در بالای عرشه یک 18 حفره سبز وجود دارد، یک برداشت پیچیده از گلف دیوانه. یک زمین توری برای پیکلبال، تنیس جایگزین آسان، مکان‌هایی برای بازی‌هایی مانند شافل‌برد، کروکت و بوسه، و مسیر پیاده‌روی وجود دارد.

آبگرم آکوامار با فضای باز با جکوزی برای مسافران در سطوح مشخصی از اتاق رایگان است و برای سایرین روزانه 25 دلار است. مردان و زنان دارای سونا و اتاق بخار مجزا با منظره دریا هستند. همچنین یک باشگاه ورزشی بزرگ با دیوار شیشه‌ای وجود دارد.

مرکز آشپزی، که در آن آموزش های آشپزی در دسترس است (با هزینه) نسبت به کشتی های قبلی به شدت افزایش یافته است. همچنین تظاهرات کوکتل‌سازی از بارمن‌هایی که در بطری‌ها می‌چرخند وجود دارد که این شانس را دارند که اگر نه شعبده بازی، به هم زدن بپیوندند – و سپس نتایج را به دست آورند.

در Artist Loft یک هنرمند در اقامتگاه دوره‌های هنری طولانی مدت (با هزینه) ارائه می‌دهد در حالی که در مرکز دیجیتال LYNC دروس رسانه‌های اجتماعی وجود دارد.

این کتابخانه، تاریک و دنج، با پارچه‌ها و اثاثیه رالف لورن عرضه می‌شود و حاوی کتاب‌های زیادی، از هیجان‌انگیز گرفته تا وسایل ضروری سفر، مانند سفرهای رودخانه بزرگ جهان است.

اتاق خواب یا سوئیت شما

Oceania Vista: آرامش جالب یک سوئیت پنت هاوس

اقیانوسیه دوست دارد محل اقامت خود را “مسکونی” بداند و احساس یک آپارتمان هوشمند، جادار و لذت بخش، پس زمینه های سفید غنی شده با سایه ها و رنگ های متضاد وجود دارد. سوئیت پانوراما ما، یکی از سطوح اصلی محل اقامت، دارای یک تخت کوئین سایز، مبل با میز قهوه، یک میز به اندازه کافی بزرگ برای غذا خوردن با دو صندلی، کمد دیواری و یک اتاق دوش با اندازه بسیار دلپذیر است. بالکن دو صندلی راحت داشت. برای اولین بار در اقیانوسیه، اتاق هایی برای مسافران انفرادی نیز وجود دارد، اما اگر واقعاً می خواهید احساس کنید که در لوکس زندگی می کنید، به یکی از سه سوئیت مجلل مالک با سرسرا، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و دو بالکن بروید.

غذا خوردن

اتاق ناهار خوری بزرگ افسانه ای

اقیانوسیه به غذا و این واقعیت که همه رستوران‌هایش در قیمت گنجانده شده‌اند افتخار می‌کند – از جمله Polo Grill، یک استیک‌خانه فوق‌العاده زیبا که در آن حتی یک باربری 20 اونس در کنار یک خرچنگ کامل مین عرضه می‌شود.

اما علیرغم تعداد گزینه ها، اتاق غذاخوری بزرگ را نادیده نگیرید. این یک نقطه زیبا، همه به رنگ سفید با لوسترها، مانند چیزی از اعماق جنوب، مناطق تقسیم شده توسط طاق و دیوارهای پانل های شیشه ای، برخی مات، برخی شفاف، نشان دادن نور همیشه در حال تغییر در حین حرکت شما. غذا به خوبی محیط اطراف است.

پاسخ ویستا به بوفه کلاسیک، کافه تراس است، یک خلوتگاه هوشمند با کاشی سیاه و سفید با فضای باز آرامش‌بخش در عقب کشتی. غذا شامل همه چیز است، از کباب تا پاستا، سالاد تا ماهی و چیپس برای ناهار و شام همراه با یک صبحانه بزرگ. درست در بیرون Waves Grill، یک همبرگر سفارشی (کلاسیک، واگیو، تگزاس، ماهی آزاد آلاسکا) است که هات داگ، ماهی کبابی، حتی یک موج سواری و موج سواری (خرچنگی/فیله مینیون) پانینی سرو می کند.

Ember ترکیبی از استیک هاوس (کمتر رسمی تر از گریل پولو) و غذاخوری شیک با چیزبرگر، ماک و پنیر خرچنگ و کیک خرچنگ در کنار سالاد ماهی تن ساشیمی و ریبی با گرد و غبار گوشت خوک است. همچنین ایتالیایی درجه یک Toscana و ترکیب آسیایی Red Ginger وجود دارد.

برای یک کافه، Baristas استثنایی است، با مناظر منحنی به سمت استخر. نه فقط قهوه، بلکه یک بار کوچک و ارائه کیک، کلوچه و تنقلات رایگان در طول روز دارد. در پشت اتاق، اولین نانوایی اقیانوسیه با غذاهای لذت بخش مانند دونات های کوچک سیب (دونات های کوچک شیک)، اکلر کاراملی و غیره قرار دارد.

آشپزخانه آکوامار یک گزینه سالم برای صبحانه و ناهار است – آبمیوه های خوش رنگ، نان تست آووکادو، کاسه سالاد و نان پیتا و دیپ.

بارها و سرگرمی ها

موج‌ها، بار و منقل معمولی و آرام در فضای باز

انتخاب خوبی از غذاخوری ها وجود دارد. در یک شب، Founders Bar رنگارنگ‌ترین مکان است، مکانی برای کوکتل‌های فوق‌العاده، اما Waves Bar روی عرشه، که از ساعت 9 صبح تا نیمه‌شب باز است، مکانی برای یک لیوان در فضای باز، به‌ویژه هنگام غروب آفتاب است. مکان‌های دیگر عبارتند از Horizons، با پنجره‌های پانوراما، Grand Lounge، Martinis و Aperitivo که باریستا هر شب به آن تبدیل می‌شود.

نقطه اصلی برای سرگرمی، سالن ویستا است که در میانه راه سالن و تئاتر، با اجرای موسیقی و رقص متنوع است. چند گروه در Horizons و روی عرشه می‌نوازند – ممکن است یک مهمانی Abba آخر شب در هوای آزاد برگزار کنید – در حالی که یک کوارتت زهی جلسات را در Grand Lounge انجام می‌دهد.

حکم

رستوران ایتالیایی توسکانای Oceania Vista و چشم‌اندازی خیره‌کننده از میامی

کشتی افسانه ای پر از سبک و پیچیدگی، از دکوراسیون راهروها گرفته تا هنر بی حد و حصر تا غذاهای خیره کننده. خدمات عالی، همچنین، و احساس کروز بدون عجله بسیاری از گزینه های دیگر.

*Oceania Vista (oceaniacruises.com) قبل از رسیدن به اروپا در آوریل 2024 برای یک تابستان در مد در میامی زمستان می گذراند. سفر هفت روزه آتن به استانبول، 12 ژوئن 2024، از 3519 پوند شروع می شود، با یک معامله Simply More که نه تنها شامل پروازها و ترانسفرها، بلکه شامل گشت و گذار، نوشیدنی همراه با غذا و وای فای می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *