دسته‌بندی نشده

اکنون باز کنید: نسخه سنگاپور

ماریوت اینترنشنال افتتاحیه را اعلام کرده است نسخه سنگاپور، اولین ملک این برند در آسیای جنوب شرقی است. این هتل 204 کلیدی درست در انتهای غربی جاده اورچارد بالا سنگاپور واقع شده است.

پس از ورود، میهمانان لابی و پذیرایی را در کنار یک بار لابی با میز بیلیارد مرمری به رنگ رز و رستورانی به نام Fysh at Edition که توسط رستوران، سرآشپز و نویسنده استرالیایی جاش نیلند رهبری می شود، خواهند دید. این اولین پاسگاه Niland در خارج از استرالیا است و یک منوی استیک‌خانه‌ای با تمرکز بر غذاهای دریایی را در کنار سبزیجات و گوشت‌های مسئولانه ارائه می‌دهد. اتاق غذاخوری اصلی که توسط میله‌ای از سنگ مرمر دلمه‌ای سبز لنگر انداخته شده است، 80 نفر گنجایش دارد، در حالی که یک گلخانه سرسبز ظرفیت 22 نفر را دارد (این باغ سرپوشیده خانه بیش از 300 گیاه و 162 گوی سرخس معلق است) و یک آلاچیق در فضای باز یک نشیمنگاه برای یک 44 غذاخوری دیگر

از لابی، یک پلکان مارپیچ به سطح حیاط باغ پایین می آید و به سالن بار می رسد. یک در کناری نامشخص به اتاق مجاور پانچ، مفهوم نوار امضای Edition منتهی می‌شود.

اتاق‌های مهمان شش طبقه را اشغال کرده‌اند و دارای مبل‌های عمیق و تخت‌خواب‌های گلدار دست‌دوز هستند. دماها با لایه‌هایی از پرده‌های پرده، سایه‌های سیاه‌آلود و پرده‌های بیرونی سفید که می‌توانند به صورت الکترونیکی تنظیم شوند تا خورشید را فیلتر کنند و هم منظره و هم حریم خصوصی را فراهم کنند، خنک نگه داشته می‌شوند.

نوار سقف
(نسخه سنگاپور)

اسپا در طبقه دوم دارای هفت اتاق درمان، سوئیت های تعویض لباس او با استخرهای حرارتی غرق شده، فواره یخ، سالن استراحت، سونا، اتاق بخار و سالن بدنسازی است.

Singapore Edition همچنین دارای تراس و استخر روی پشت بام است. استخر 141 فوتی که از طریق بار The Roof قابل دسترسی است با تخت‌خواب‌های روز قاب شده است. پایه کاشی‌کاری‌شده سفید استخر با یک چشمک اکریلیک شفاف تعبیه شده است که چشم‌اندازی به حیاط باغ زیر را برای آن‌ها فراهم می‌کند. مهمانان The Roof می توانند از غذاهای مورد علاقه و کوکتل های آسیای جنوب شرقی در راحتی در تخت آفتابگیر یا منطقه ناهار خوری سایه دار لذت ببرند.

در قلب هتل یک حیاط باغی با تزئینات چوبی وجود دارد که به فضاهای رویداد منتهی می شود و آن را به مکانی ایده آل برای کوکتل، عرضه محصولات و پذیرایی تبدیل می کند. فضاهای رویداد شامل یک اتاق هیئت مدیره 872 فوت مربعی و یک فضای رویداد 340 مهمان با یک گالری بدون ستون 6458 فوت مربعی است که می تواند به سه منطقه کوچکتر تقسیم شود. فضاها مجهز به فناوری چند رسانه ای و شیشه های کف تا سقف هستند.

مقالات مرتبط

سه هتل جدید در بوتان افتتاح شد

ماریوت سبد محصولات لوکس را در ویتنام گسترش می دهد

ترمینال 2 فرودگاه چانگی تازه به طور کامل بازگشایی می شود

اقامتگاه های امان در کامبوج و لائوس از تجربیات جدید خود رونمایی می کنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *