دسته‌بندی نشده

برند خواهر آمان، جنو، افتتاحیه هتل در توکیو را رونمایی کرد

برند خواهر Aman Resorts، Janu، افتتاحیه هتل خود را در توکیو افتتاح کرد. افتتاحیه جانو توکیو شروع یک خط لوله در حال گسترش از 12 ملک را نشان می دهد. Janu Tokyo واقع در Azabudai Hills، دهکده شهری مدرن پایتخت، دارای 122 اتاق و سوئیت مهمان، هشت مکان برای غذاخوری و معاشرت، و یک مرکز اسپا و سلامتی به مساحت 43055 فوت مربع است.

اتاق ها و سوئیت های Janu Tokyo در هشت طبقه پراکنده شده اند که وسعتی بین 592 تا 5586 فوت مربع دارند. اکثر آنها بالکن خصوصی دارند، در حالی که سوئیت‌های Corner و Tower View از مناظر دو وجهی از طریق پنجره‌های بزرگ بهره می‌برند. تعداد زیادی اتاق متصل در دسترس است. همه اتاق‌ها دارای حمام‌های بزرگ با روشویی دو نفره، دوش بارانی و وان خیس‌کننده هستند و با دیوارهای جداکننده کشویی در کنار کمدهای جادار و اتاق‌های نشیمن از اتاق‌خواب‌ها جدا می‌شوند.

سوئیت Janu بزرگترین اقامتگاه فردی هتل با 3056 فوت مربع فضای نشیمن است. دو بالکن آن چشم‌اندازی از برج توکیو و تپه‌های آزابودای دارند. مهمانان همچنین می توانند انتظار یک آشپزخانه مدرن و پیشخوان بار، یک میز ناهار خوری شش نفره، مطالعه جداگانه و یک سالن استراحت را داشته باشند. وقتی سوئیت Janu با سه اتاق مجاور ترکیب می‌شود، مساحت کل آن به 5586 فوت مربع می‌رسد.

مرکز اسپا و تندرستی چند رشته ای Janu Tokyo در چهار طبقه قرار دارد. یک باشگاه ورزشی به مساحت 3659 فوت مربع با پنج استودیو حرکتی برای تمرینات گروهی شامل اسپینینگ، یوگا، شبیه سازی گلف و بوکس، همراه با آب درمانی و منطقه حرارتی با استخر سرپوشیده 82 فوتی و استخر سالن گرم همراه است. مرکز سلامتی همچنین دارای دو خانه اسپا است که برای حداکثر چهار مهمان به صورت انحصاری در دسترس است. علاوه بر این، یک اتاق مشاوره، سالن مو و ناخن، و هفت اتاق درمان خصوصی، مجموعه‌ای از درمان‌های خاص را ارائه می‌دهند. برای مهمانان غیرهتل، تعداد محدودی عضویت Wellness Collective در دسترس است.

دو بوتیک Aman Essentials در Janu Tokyo، اولین فروشگاه‌های مستقل خارج از یک استراحتگاه امان، هم برای مهمانان هتل و هم برای بازدیدکنندگان تپه Azabudai از سطح خیابان قابل دسترسی هستند.

Janu Tokyo دارای هشت مکان F&B است: Janu Mercato با سه اپن آشپزخانه ایتالیایی. شیرینی جانو; Ligura انتخابی از غذاخوری à la carte یا omakase را ارائه می دهد. سومی تفسیری معاصر از سومیبیاکی را ارائه می‌کند، و تنها برای شام، تجربه‌ای صمیمی از اوماکاسه را ارائه می‌کند، با 13 صندلی که در اطراف یک گریل جمع‌شده‌اند، مواد فصلی پخته‌شده روی زغال چوب و همراه با شراب و چای را سرو می‌کنند. Janu Grill دارای یک آشپزخانه نمایشی، دو انبار شراب و دو اتاق غذاخوری خصوصی است. هو جینگ غذاهای کانتونی را در کنار منوی وگان ارائه می دهد. Janu Lounge & Garden Terrace چای بعد از ظهر و تنقلات سرو می کند. و Janu Bar کوکتل هایی با الهام از چندین منطقه توکیو ارائه می دهد.

Janu Tokyo همچنین رویدادها و تجربیات خود را با مشارکت صنعتگران و موسسات محلی به نمایش خواهد گذاشت.

مقالات مرتبط

سوئیت های جدید در هانوی

Six Senses Kyoto به استقبال مهمانان در آوریل 2024 می رود

Anam Cam Ranh در ویتنام ویلاهای ماه عسل را راه اندازی می کند

املاک COMO Shambhala بالی تجربیات سلامتی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *