دسته‌بندی نشده

خانه شو سوگی بان از خلوتگاه الهام بخش برای سال 2024 رونمایی کرد

شو سوگی بان خانه شراکت خود را با لیدیا فنت، رهبر کسب و کار، حراجدار و نویسنده کتاب های «قدرتمندترین زن در اتاق تو هستی» و «اطمینان خودت را ادعا کن» اعلام کرده است. استراحتگاه سلامتی مقصد و آبگرم در همپتونز میزبان اولین اقامتگاه الهام بخش Fenet خواهد بود.

“اطمینان خود را ادعا کنید” اولین مورد از مجموعه ای از خلوت های جدید است که توسط Shou Sugi Ban House در طول سال 2024 میزبانی می شود.

Fenet گفت: “من خلوت “اطمینان خود را ادعا کنید” را به عنوان یک گردهمایی صمیمی و الهام بخش طراحی کردم تا به شرکت کنندگان کمک کنم تا اعتماد به نفس خود را از درون ایجاد کنند و ابزارهایی را که برای شروع سال جدید با نیت و اطمینان لازم دارند به آنها ارائه کنم.” “امیدوارم که مهمانان با یک چشم انداز روشن از اهداف خود و یک نقشه راه برای چگونگی دستیابی به آنها، نیرومند و آماده پرش به سال 2024 باشند.”

این اعتکاف چهار روزه ترکیبی از گفتگوهای صمیمی و کارگاه های تعاملی خواهد بود، از یک بازی حراجی شبکه ای سریع، یک کارگاه ساخت برند شخصی، و یک کلاس استاد سخنرانی عمومی، و همچنین جلساتی در مورد مذاکرات، پذیرش انتقال، افزایش مهارت های خود و جلسات انفرادی با Fenet. زمان مساوی برای درمان‌های آبگرم، جلسات هنرهای درمانی، آب درمانی عمومی، کلاس‌های حرکتی و غذاهای گیاهی Shou Sugi Ban House در نظر گرفته می‌شود.

این برنامه فراگیر از 18 تا 21 ژانویه 2024 اجرا خواهد شد و شامل موارد زیر خواهد بود:

  • یازده کارگاه طراحی و رهبری شده توسط لیدیا فنت که شما را به سمت ادعای اعتماد درونی و نوشتن نقشه راه خود برای سال 2024 راهنمایی می کند.
  • یک جلسه تک به تک با Fenet برای بیان شفاهی اهداف خود برای سال نو، فضای بیشتری در چشم انداز درونی خود پیدا کنید تا اهداف خود را آشکار کنید و با اعتماد به نفس وارد فصل جدیدی از زندگی خود شوید.
  • نسخه ای شخصی از آخرین کتاب Fenet، “Claim Your Confidence”
  • اقامت در یکی از 13 استودیو خصوصی مهمان برای یک تا دو نفر، با تخت کینگ یا کوئین، وان آب خیساندن، شومینه گازی، امکانات ارگانیک ژاپنی، دمنوش‌های گیاهی خاص و حمام فصلی شبانه.
  • یک برنامه آشپزی همه جانبه که با ناهار در روز ورود تا صبحانه در روز عزیمت شروع می شود
  • اعتبار 750 دلاری برای یک اسپا روزانه یا درمان هنرهای درمانی به انتخاب شما در اسپا در خانه شو سوگی بان
  • دسترسی روزانه به سوئیت آب درمانی و حرارتی مشترک با سه استخر شنای روباز متضاد، سونای مادون قرمز گرم، سونای خشک، اتاق بخار اکالیپتوس، دوش تجربه و فواره یخ
  • فعالیت های سلامتی روزانه، از جمله حرکت صبحگاهی (هاتا، یوگای جریان وینیاسا) و حرکت عصرانه (مدیتیشن صدا، یوگا و تنفس)
  • استفاده آزاد از غرفه حرکتی هیبریدی داخلی و خارجی با بخاری های مادون قرمز و طیف وسیعی از تجهیزات تمرین تناسب اندام شخصی
  • دسترسی به تمام امکانات موجود در محل در زمان آزاد خود از جمله سالن اصلی انبار با شومینه گازی، کتابخانه مطالعه و فروشگاه خرده فروشی انتخاب شده. آشپزخانه نمایشی با ارائه وعده‌های غذایی روزانه و گزینه‌های F&B. سالن مدیتیشن برای کلاس های حرکتی روزانه; و دایره آتش در فضای باز
  • حمل و نقل رایگان ورود و خروج در خانه تسلا، در شعاع پنج مایلی از ملک، و پارکینگ رایگان در محل و استفاده از شارژرهای برقی برای وسایل نقلیه شخصی

کسانی که تا 22 نوامبر یا 20 دسامبر رزرو کنند از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

مقالات مرتبط

Lake House در Canandaigua اولین تجربه هواپیمای دریایی را از نیویورک ارائه می کند

استراحتگاه های منحصر به فرد یوگا در ایتالیا توسط استراحتگاه ها و اقامتگاه های اسپا آدلر

استراحتگاه سلامتی Carillon Miami Sleep Retreat را راه اندازی کرد

قطع ارتباط در Origins Lodge کاستاریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *