تورها

راهنمای سفر به جزیره ترینیداد، ترینیداد و توباگو در دریای کارائیب

روزی که به جزیره ترینیداد در دریای کارائیب رسیدم، همراه با ظاهراً تمام ساکنان جزیره، به مسابقه کریکت در کوئینز پارک اووال در پایتخت، بندر اسپانیا رفتیم. شوالیه سواران ترینیداد در حال بازی آمازون جنگجویان گویونا بودند.

مسابقه کریکت Trinidad’s Knight Riders vs Guyuna’s Amazon Warriers در Oval

این اولین مسابقه کریکت من بود و هرگونه پیش فرضی در مورد هر چیز ساده ای به سرعت حذف شد. فضای مهمانی با موسیقی سوکا، آکروبات‌ها و رقصنده‌ها پر شده بود، و در هر 6 یا ویکت، جمعیت به رقص و رقص سر می‌کشیدند.

در همین حال، گلوله های روز استقلال همه جا بود. یک مستعمره سابق اسپانیا به موجب کریستف کلمب سپس در سال 1797 به بریتانیایی ها واگذار شد و سرانجام این کشور در سال 1962 به استقلال رسید و هر سپتامبر با ذوق و شوق جشن گرفت.

شادی در هوا موج می زد و یکی از افراد محلی با لحنی جذاب به من گفت: “مردم اینجا رک و راست هستند و منظورشان را می گویند – اینجا کشور PC نیست و هیچ کس توهین نمی کند – ما می خندیم.”

حس شوخ طبعی ریشه‌ای در این جامعه چند فرهنگی وجود دارد، ترکیبی از میراث آفریقایی، هندی، خاورمیانه، چینی و اروپایی. همه چیز مانند موسیقی سوکای آنها شاداب است – کالیپسو را در نظر بگیرید اما با روح بیشتر با ترکیبی از ریتم های آفریقایی و هند شرقی با کمی رگی و لاتین.

و موسیقی ارکسترال جذاب Steel Pan. مشهورترین ارکستر، 80 نفری Shell Invaders است که تقریباً 100 سال پیش تأسیس شد. در فوریه به آنجا بروید و صدای آنها را در کارناوال سالانه ترینیداد خواهید شنید.

ترینیداد جزیره خودش است و در عین حال یک کشور با توباگو حدود 30 کیلومتر دورتر است. بسیاری در جستجوی شن و ماسه بهشتی و دریای توباگو از ترینیداد عبور می کنند. ترینیداد کوهستانی و سرسبز است و چیزهای زیادی برای ارائه به کاوشگرانی دارد که از «آهک کردن»، پاتوق کردن – و/یا کاوش در دره های آن خوشحال هستند.

گردش در اطراف پایتخت، بندر اسپانیا، ترینیداد

خانه های شیرینی زنجبیلی

San Juan, Trinidad عکس توسط کنریک باکش بر پاشیدن

بندر اسپانیا، با ساختمان‌های کم‌مرتبه با رنگ پاستلی، به‌ویژه در اطراف سان‌خوان، با برخی ارتفاعات در امتداد ساحل پوشیده شده است. شیک‌ترین منطقه در کوئینز پارک وست است که خانه‌های زیبای شیرینی زنجفیلی اوایل قرن بیستم در آنجا بازسازی شده است.

تعداد زیادی از آن‌ها وجود دارد، اما دیدنی‌هایی که باید ببینید، هفت باشکوه در اطراف ساوانا در پارک کوئینز هستند. روبروی آن پارک عمومی وسیع کوئینز پارک ساوانا قرار دارد که زمانی بخشی از مزرعه شکر و اکنون محل برگزاری کارناوال سالانه است و در نزدیکی آن کلیسای جامع تثلیث مقدس با طراحی گوتیک و باغ وحش امپراتور و باغ گیاه شناسی سلطنتی قرار دارد.

بازار مرکزی

برای نگاهی اجمالی به زندگی محلی، از بازار مرکزی در بزرگراه بتهام بازدید کردم. میوه و سبزیجات، فلفل، انواع مواد غذایی و همچنین بخش ماهی موجود است. پر جنب و جوش، رنگارنگ، و پر جنب و جوش با خوراکی های محلی و شیرینی های هندی از تولیدکنندگان و کشاورزان از سراسر ترینیداد.

خانه آنگوستورا

آنگوستوراهمچنین در پایتخت خانه آنگوستورا است که در حدود سال 1830 در شهر آنگوستورا ونزوئلا (سیوداد بولیوار کنونی) توسط یوهان گوتلیب بنجامین سیگرت برای اهداف پزشکی تأسیس شد – بله واقعاً. او می خواست اشتها و سلامت گوارشی سربازان را بهبود بخشد.

این شرکت کارخانه تقطیر خود را در اواسط قرن نوزدهم در بندر اسپین راه اندازی کرد و تا به امروز دستور العمل آن برای تلخی آنگوستورا مخفیانه باقی مانده است. این شرکت همچنین بزرگترین تولید کننده رام است. با این حال، گشت و گذار در کارخانه تقطیر و موزه آن راهی جالب برای گذراندن یک بعد از ظهر است. اوه و مجموعه پروانه های عجیب و غریب و مجموعه هنری آنها را بررسی کنید.

از Maraval تا La Vigie Paramin Lookout

من عاشق یک منظره خوب هستم و ترینیداد با آنها پر برکت است. La Vigie در Paramin احتمالاً مشهورترین است. ما مسیر 940 متری/3084 فوتی خود را از ماراوال، حومه بندر اسپانیا، به روستای پارامین صعود کردیم. این در یکی از مرتفع‌ترین نقاط ناحیه غربی رشته کوه‌های شمالی است و رانندگی از طریق دره درختان نخل، بر فراز جاده ساحلی شمالی و با شیب‌های بسیار زیاد انجام می‌شود. مشکل است، حتی در یک جیپ مقاوم اما مناظر در راه فوق العاده است. و چند غذا در راه است.

در دو طرف، روستاهای کوهستانی گسترده و زمین های حاصلخیز وجود دارد که در آن صنعت کلبه رشد کرده است.

توقف کردیم تا مواد نگهدارنده M&M را که توسط خواهران مارلین گونزالس و مارسیا پیر اداره می‌شود، تهیه کنیم. آووکادو، خاکشیر و فلفل در زمینی که خانه آنها را احاطه کرده است رشد می کنند. آنها سس های فلفل خانگی، فاج نارگیل، کورما، آب ترشک ابزاری حتی بستنی خانگی تولید می کنند.

در ادامه، از کلیسای گوادالوپ، یک کلیسای کاتولیک رومی گذشتیم. آنها زمین را دینامیت کردند و از سنگ برای ساختن آن استفاده کردند. روی یک پیچ، عکس بزرگی از فرانسیس فلیکس، که به دلیل قدیمی‌ترین ساکن ترینیداد و توباگو شهرت دارد، قرار دارد. او در سال 2017 در سن 111 سالگی درگذشت و این یادبود اوست.

سفر با قایق کف صاف نانان از طریق باتلاق کارونی

در سال 1962، زمانی که ترینیداد و توباگو به یک کشور مستقل تبدیل شد، اسکارلت ایبیس به عنوان پرنده ملی ترینیداد انتخاب شد. بهترین مکان برای دیدن این پرندگان قرمز با شکوه و همچنین 180 گونه دیگر از جمله فلامینگو صورتی در مرداب کارونی است. در 40 مایل مربع حرا و باتلاق، 40 گونه ماهی، چندین گونه مار، خرچنگ و راکون خرچنگ خوار وجود دارد.

تورهای پناهگاه پرندگان کارونی نانان، یک تجارت خانوادگی که تقریباً 100 سال است ادامه دارد، تجربه خوبی را در یک قایق کف صاف ارائه می دهد و به مارهای خواب و حیوانات دیگر اشاره می کند.

شام در حالی سرو می شود که در میان جنگل های حرا شناور می شوید و در نهایت به جزیره ای می رسیم که پرندگان منطقه در آنجا جمع می شوند.

سواحل

دسترسی به دو ساحل خوب از پایتخت از طریق سانتا کروز یا سان خوان به جاده ساحلی شمالی آسان است. من در آب های گرم خلیج لاس کوواس با پرچم آبی آرام حمام کردم.

در راه پایین از یک فروشنده محلی یک نارگیل خریدم که مفصلی از لبش آویزان بود. آب نارگیل خنک می‌شد در حالی که من به دریای کارائیب نگاه می‌کردم و هیپنوتیزم می‌کردم و امواجی که روی شن‌های نرم می‌چرخیدند.

وقتی درد گرسنگی شروع شد، به سمت ساحل پر جنب و جوش Maracas در همان حوالی حرکت کردیم، جایی که در رستوران کلبه چوبی ریچارد، از منوی Bake and Shark لذت بردیم. این یک غذای سنتی فست فود ترینیدادی است، برخی می گویند غذاهای خیابانی کلاسیک، که در آن غذا روی نان تخت سرخ شده سرو می شود.

این یک مکان محبوب است و میزبان تور ما تانو هاروود، مالک تورهای جزیره، موفق شد برای دریافت سفارشات ما از صف های طولانی عبور کند. من برای یک پای ترینی آلو یک شیرینی پر از پوره سیب زمینی چاشنی شده و سپس سرخ شده. دیگران به دنبال میگو یا کوسه رفتند.

کروز به غارها و جزایر Gasparee

از چاگواراماس، در غرب بندر اسپانیا، تا جزیره زیبای گاسپار گرانده فقط 10 دقیقه با قایق فاصله دارد. یک پیاده‌روی 30 دقیقه‌ای به غارهای آهکی زیبای غارهای Gasparee منتهی می‌شود که برای دیدن استالاگمیت‌ها و استالاکتیت‌ها و روشنایی روز که از استخر آب شور در غار آبی در پایین می‌تابد، ارزش دیدن دارند. این بسیار جوی است و به گفته Leann Kirton، راهنمای تور ما، این سایت برای مراسم عروسی نیز بوده است.

بهتر است با یک راهنما به یک تور سازماندهی شده بروید تا به جانوران و گیاهان باشکوه اشاره کنید و بعداً به سفر با قایق در اطراف جزایر ادامه دهید. با یک قایق تندرو به نام «زندگی خوب است» یکی از کانال‌های دریایی در بوکا دل دراگون را گشتیم – از آنجا می‌توانیم ونزوئلا را ببینیم – در خلیج اسکاتلند و خلیج شنی توقف کردیم، جایی که لاک‌پشت‌هایی را دیدیم که سرشان را بالای آب می‌پریدند و یک پرنده آنهینگا. روی صخره ها. در قایق از ما ناهار و کوکتل رم پذیرایی شد و فرصتی داشتیم در دریای گرم کارائیب غوطه ور شویم.

فایل حقایق

اقامت کردن: هتل هیلتون ترینیداد و مرکز کنفرانس در بندر اسپانیا

تورها: تماس با Island Experiences (ایمیل محافظت شده)

پرواز: BA پروازهای مکرری به ترینیداد دارند. Skyscanner معاملات دارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *