تورها

راهنمای سفر – میشیگان بیشتر از موتاون وجود دارد

من همیشه یکی از طرفداران بزرگ موتاون بوده ام. مال ماروین گی بود من آن را از طریق انگور شنیدم که واقعاً مرا درگیر خود کرد. بری گوردی، موسس این کمپانی، اسطوره موسیقی، در دیترویت به دنیا آمد و قبل از تبدیل شدن به یک ترانه‌سرا حرفه‌ای برای شرکت خودروسازی فورد کار می‌کرد.

دیترویت هیتسویل © B.Watts

هیتسویل ایالات متحده آمریکا خانه ساده ای است که بری در سال 1959 خرید و به اولین استودیوی ضبط خود تبدیل شد که در طبقه بالا با خانواده خود زندگی می کرد. در اینجا بازدیدها همچنان ادامه داشتند. اکنون این سایت موزه موتاون و مکانی زیارتی برای علاقه مندان در سراسر جهان است.

در حالی که منتظر تور از پیش رزرو شده خود بودیم، به یکی دیگر از طرفداران موتاون – که با عینک آفتابی و کفش های پاشنه دار رترو چشم گربه ای خود بسیار باحال به نظر می رسید – گفتم: “من مخصوصاً از بریتانیا پرواز کرده ام تا این را ببینم.”

او با تکان دادن سر توضیح داد: “من از لس آنجلس به اینجا پرواز کردم.” او فهمید. ما هر دو هزاران مایل پرتاب کرده بودیم تا کمی جادوی روحی را جذب کنیم.

دریاچه میشیگان

دریاچه میشیگان

میشیگان دو شبه جزیره مجزا است که بیش از 10000 سال پیش توسط یخچال های طبیعی در حال پسرفت تشکیل شده اند. پایین و بزرگ‌ترین شکل آن مانند یک دستکش دست چپ است که دیترویت در زیر انگشت شست قرار دارد.

این ایالت که توسط دریاچه های میشیگان، هادسون، سوپریور و ایری ساخته شده است، طولانی ترین خط ساحلی آب شیرین ایالات متحده را دارد. می‌خواستم تپه‌های شنی، تاکستان‌ها و باغ‌های گیلاس را قبل از بازگشت به موتور سیتی ببینم.

ساگاتاک

Saugatuck نام بومیان آمریکا برای دهانه رودخانه است و تنها سه ساعت رانندگی به سمت غرب از دیترویت، جامعه زیبا در مصب رودخانه Kalamazoo قرار دارد. فضای خلاقانه Saugatuck که به عنوان یک بندر چوبی تأسیس شده است، از اواخر قرن نوزدهم هنرمندان را به خود جذب کرده است.

تخت‌خواب‌ها و صبحانه‌های جذابی وجود دارد که توسط خانواده اداره می‌شود و منطقه کوچک مرکز شهر مملو از بوتیک‌های کوچک و گالری‌های هنری عجیب و غریب است. هنرمند محلی جیم نولتی تصاویری از موم زنبور عسل و رزین می‌سازد و شیشه‌های سبز حیاط خلوت جف بلاندفورد از شن‌های خط ساحلی میشیگان ساخته شده است.

در واتر استریت سوار قایق پارویی Star Of Saugatuck برای یک سفر دریایی 90 دقیقه‌ای شدم و از کنار شهر ارواح مدفون از سال 1875 عبور کردم. در پناه سواحل رودخانه، امواج متلاطم دریاچه میشیگان را دیدیم، اما جسارت نکردیم. از 17هفتم در قرن اخیر، ملوانان ادعا کرده اند که در مثلث میشیگان افسانه ای شاهد نورهای عجیب، مه های خزنده و حتی بشقاب پرنده ها بوده اند.

پایان کامل روز تماشای غروب خورشید از ساحل بیضی بود.

هلند

هلند در میشیگان توسط مهاجرانی که از نیو آمستردام (نیویورک کنونی) خارج شده بودند مستقر شدند. من هرگز به خرید یک جفت پاپوش چوبی در آمریکا فکر نکرده ام، اما هلند دوست دارد میراث هلندی خود را جشن بگیرد.

گندم به روش سنتی توسط آسیاب بادی De Zwaan در Windmill Island Gardens به آرد تبدیل می شود و نانوایی های صنعتگر را تامین می کند. این پارک همچنین دارای یک ارگ خیابانی قدیمی و اسب های فریزی است که در مزارع چرا می کنند.

مدیر مت هلموس به من توصیه کرد: «پلاک ها بهتر است از چوب صنوبر ساخته شوند، زیرا تا پا نرم می شوند. آخرین جفت من 25 سال دوام آورد. چشمگیر.

ماه مه دوست داشتنی ترین ماه برای بازدید است زیرا نمایش پر جنب و جوش لاله ها در آنجا وجود دارد. سالانه 400000 پیاز گل لاله از هلند برای نمایشگاه بهاره هلند سفارش داده می شود. اگر در زمستان به جای آن بروید، یک سیستم هوشمند ذوب برف با آب گرم در زیر سنگ‌فرش‌ها وجود دارد تا یخ در پیاده‌روها حفظ شود.

گرند رپیدز

گراند ریور گراند راپیدز زمانی پرجنب‌وجوش با رپیدز بود (همانطور که انتظار می‌رفت!) اما بخش‌های متلاطم آن مدت‌هاست که ناپدید شده‌اند و با مجموعه‌ای از سدها آرام شده‌اند. اکنون ساکنان مایل به بازگرداندن آب سفید هستند و یک پروژه سازگار با محیط زیست در حال انجام است.

میراث فردریک مایجر عاشق هنر یک باغ گیاه شناسی است که مملو از خلاقیت های دراماتیک است. میلیاردر میشیگانی در ابتدا یک ابرفروشگاه جدید در محل پارک مجسمه و باغ فردریک مایجر برنامه ریزی کرد، اما در عوض او و همسرش لنا یک واحه 158 هکتاری را تکمیل کردند. با پای پیاده کاوش کنید یا سوار تراموا شوید تا مجسمه‌ها را تحسین کنید، از جمله مرد دروغگوی نگران کننده شان هنری و عنکبوت لوئیز بورژوای غمگین.

در یک تور با راهنما در شرکت آبجوسازی بنیانگذاران، همه چیز را در مورد مالت، رازک و امید در مواجهه با ورشکستگی یاد گرفتم. کارخانه با رونق آبجوی صنایع دستی نجات یافت و اکنون در تمام طول شب بطری می‌شود. محصولات جانبی هدر نمی روند – مخمر مصرف شده به بیسکویت سگ تبدیل می شود.

من عاشق یک آبجو ترش هستم و در اتاق شیر بنیانگذاران، انتخاب بین زعفران روبائوس (تمشک) و گورخر سبز (هندوانه) سخت بود.

تراورس سیتی

تراورس سیتی بالا © Traverse City Tourism

تراورس سیتی بالا © Traverse City Tourism

بیشتر در شمال، وارد کشور باغ گیلاس و شهر تراورس شدم که لقب پایتخت گیلاس جهان را داشت. اولین باغ های میوه تجاری در سال 1893 کاشته شد و انواع تارت شکوفا شد.

در جشنواره ملی گیلاس یک هفته ای در ژوئن/ژوئیه، رژه ها، کنسرت ها، آتش بازی ها و تاج گذاری ملکه گیلاس برگزار می شود. به فروشگاه Cherry Republic بروید و گیلاس های با روکش شکلات تلخ یا سالسا گیلاس داغ تهیه کنید.

تراورس سیتی زمانی یک قلمرو فرانسوی بود و La Grande Traverse به معنای “گذرگاه طولانی” است. آب و هوای کوچک برای درختان انگور عالی است، بنابراین من یک لیوان شراب کابرنه فرانک و یک تکه پای گیلاس را توصیه می کنم – نه لزوماً با هم.

تپه های خرس خرس شهر تراورس © B.Watts

تپه های خرس خرس شهر تراورس © B.Watts

Sleeping Bear Dunes National Lakeshore پارکی به طول 35 مایل در خط ساحلی شرقی دریاچه میشیگان با زیبایی طبیعی فوق العاده است. تپه های شنی عظیمی در ارتفاع 460 فوتی (140 متری) بالای دریاچه قرار دارند و این مکان مقدس در فرهنگ بومیان آمریکاست. افسانه تشکیل تپه های خرس مادر، داستانی تلخ از بیداری ابدی است.

نقاشی های دیواری هنرمند مکزیکی دیگو ریورا در موسسه هنر دیترویت زندگی در شرکت خودروسازی فورد را در دهه 1930 نشان می دهد و هنری فورد از پیشگامان خودرو بود.

او ساخت مدل T را در کارخانه خیابان فورد پیکت آغاز کرد و این ساختمان اکنون یک موزه غیرانتفاعی است. نمایشگاه های چند برند شامل یک خودروی دیترویت الکتریک 1916 است که در بین رانندگان زن بسیار محبوب است.

در کارخانه کامیون دیربورن، یک گشت و گذار در کارخانه فورد روژ داشته باشید تا درباره داستان فورد بیشتر بدانید و ببینید چگونه کارگران خط مونتاژ امروزی توسط روبات ها کمک می کنند.

یک شاتل به موزه نوآوری آمریکایی هنری فورد با مجموعه‌ای فوق‌العاده از وسایل نقلیه و نمایشگاه‌های تاریخی وجود دارد. لینکلن کانتیننتال که جان اف کندی در سال 1963 در آن ترور شد، به نمایش گذاشته شده است و من توانستم در همان اتوبوسی که او اعتراض خود را به نمایش گذاشت، روی صندلی رزا پارکس بنشینم.

دیترویت تایگرز بیسبال

بیسبال دیترویت تایگرز © B.Watts

ورزشگاه کامریکا پارک محل توپ تیم لیگ برتر بیسبال دیترویت تایگرز است و ورزش‌ها در دیترویت بزرگ هستند. قبل از پرواز به خانه باید یک بازی را می دیدم. تایگرز با شیکاگو کابز بازی می کرد و بله، تیم میزبان پیروز شد.

فایل واقعیت

پرواز: دلتا ویرجین آتلانتیک روزانه دو پرواز مستقیم از لندن به دیترویت دارد.

Skyscanner معاملات دارد

خوردن و نوشیدن: در Saugatuck، ماهی تن سرخ شده را در ساحل BARge امتحان کنید و موسیقی زنده را در Borrowed Time پیدا کنید. به سراغ ساندویچ مرغ سرخ شده در شرکت آبجوسازی نیوهلند بروید، کیک خرچنگ در آن بازار گرند رپیدز مرکز شهر، و ماهی قزل آلا در Bistro Bella Vita. شرکت Grand Traverse Pie بهشت ​​شیرینی‌پزی است و Artisan در شهر تراورس یک غذای عالی است.

شراب‌های میشیگان را در تاکستان‌های Modales در Fennville، نزدیک Saugatuck، یا در Black Star Farms، Traverse City بچشید.

مجمع اتحادیه دیترویت دارای دکورهای کلاسیک سرگرم کننده و برگر غیرممکن بدون گوشت خوشمزه است. پیتزا شیلدز غذای مخصوص پوسته غلیظ شهر را سرو می کند.

اقامت کردن: لذت بخش هتل آپارتمان روست در منطقه تاریخی داون تاون دیترویت، در برج کتاب سال 1926 که به زیبایی بازسازی شده است، اقامتی شبیه به خانه را ارائه می دهد. مسافرخانه استعماری جادسون هیث در ساگاتاک در دهه 1830 یک ایستگاه اتوبوس بود. اکنون خانه میراث چوبی سفید بازسازی‌شده یک B&B با هشت اتاق خواب است. Courtyard Holland Downtown یک استخر سرپوشیده دارد و Grand Traverse Resort & Spa از گلف بازان استقبال می کند. Amway Grand Plaza Hotel Grand Rapids دارای یک بال تاریخی با لوسترهای اصلی است.

اطلاعات بیشتر: www.michigan.org. خدمات مسافرتی آمریکای شمالی (NATS) دارای تورهای میشیگان خودران است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *