دسته‌بندی نشده

ریتز کارلتون، دالاس تغییر شکل می دهد

ریتز کارلتون، دالاس یک بازسازی چند میلیون دلاری توسط شرکت طراحی مستقر در تگزاس Rottet Studio انجام شده است. این پروژه شامل تمام 218 اتاق مهمان و سوئیت، لابی، فضاهای عمومی و راهروها و همچنین سالن باشگاه Ritz-Carlton بود.

بازسازی کامل 218 اتاق مهمان و سوئیت، که هر کدام چشم اندازی از خط افق شهر را ارائه می دهند، سرودی از هنر دکو در معماری ساختمان، همراه با اهمیت تاریخی صنعت گاوداری تگزاس ارائه می دهد. پیشرفت‌ها شامل قطعات سفارشی مانند میز تحریر و صندلی و همچنین حمام‌ها و قسمت‌های روشویی به‌روز می‌شود.

آبگرم 12000 فوت مربعی توسط شرکت طراحی ForrestPerkins مستقر در دالاس تغییر شکل داده است. بازسازی اسپا ریتز کارلتون شامل ارتقاء سالن اسپا و آرایش مو، سالن های استراحت مردانه و زنانه، سالن غذاخوری اسپا جدید و پیکربندی مجدد اتاق های درمان موجود با افزودن دو اتاق جدید بود.

نکته: در جشن بازسازی، Ritz-Carlton، دالاس یک بسته “مقصد دالاس” با زمان محدود ارائه می دهد. مهمانان می‌توانند یکی از اتاق‌های لوکس هتل را با چشم‌انداز شهر رزرو کنند و از صبحانه دو نفره در اتاق یا Fearing’s استفاده کنند. یک تسهیلات خوش آمدید؛ 20 درصد تخفیف در خدمات اسپا; و دو بلیط برای تور چرخ دستی JFK.

مهمانان علاوه بر این می‌توانند در رستوران ریتز-کارلتون، سه رستوران دالاس، از غذاهای آشپزی لذت ببرند: رستوران Fearing، که توسط سرآشپز مشهور دین ترس اداره می‌شود. The Rattlesnake Bar; و نوار استخر.

خوب است بدانید: Ritz-Carlton، دالاس همه چیز را از اثاثیه سفارشی و گل‌ها گرفته تا عطرهای سفارشی ارائه می‌دهد که به طور انحصاری در خانه کریگلر، یک برند عطرسازی و عطرسازی، در دسترس است.

مقالات مرتبط

هتل مارک بسته شکرگزاری 2023 را اعلام کرد

باشگاه Flagler در بریکرز پالم بیچ Reno را اعلام کرد

Raffles First Raffles Hotel & Residences را در آمریکای شمالی افتتاح کرد

Big Sur’s Post Ranch Inn راه اندازی ماه عسل، بسته های Babymoon

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *