دسته‌بندی نشده

رم ، “شهر ابدی” | مشاور سفر لوکس

همانطور که دنیا پس از بیش از یک سال در خانه قدم برمی دارد ، مسافران فداکار مشتاق این هستند که لذتهای اولین – یا دهمین – سفر خود را به رم پس بگیرند ، جایی که چشم انداز همه چیز است. پس از 2774 سال ، “شهر ابدی” یاد گرفته است که آشفتگی را از بین ببرد و هرگز محیط خاص خود را از دست ندهد.

اخیراً ، ما از بازگشایی دو هتل Grand Dame مورد علاقه خود ، که برای مهمان آماده هستند ، استقبال کردیم: هاسلر روما و تازه بازسازی شده Sofitel Rome Villa Borghese. چه راهی بهتر برای لذت بردن از شکوه و عظمت شهر از سقف این دو ویژگی ارتفاع زیاد؟

هاسلر روما ، یکی از اعضای هتل های پیشرو جهان ، تقریباً یک قرن و نیم است که در پله های اسپانیا نگاه می کند. روبرتو ویرت با موهای نقره ای ، عضو دو خانواده هتل اروپایی ، تنها مالک و جنرال موتورز است. در طول 40 سال گذشته ، او توانسته است کارهای به روز ، محافظت از میراث با احترام ترین هتل رم و استقبال از آدری ، اینگرید و پرنسس دی ، و بسیاری دیگر را به دست آورد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

منظره ای از تراس آبگرم Amorvero در Hassler Roma

با 87 اتاق و سوئیت ، بازسازی یک کار پیوسته در Hassler است. معروف ترین مجموعه 610 ، مجموعه ریاست جمهوری سان پیترو است. تخته های چوبی گرم مورد علاقه آدری هپبورن بود که در طول فیلمبرداری “تعطیلات رومی” و بارها بعد از آن در آنجا ماند. یک حمام عظیم با نور ، تراس پانوراما ، نیمه حمام و اتاق ناهار خوری و نشیمن پر شده است. این سوئیت طبقه ششم را می توان به یک اتاق دونفره Grand Deluxe متصل کرد.

نویسنده Ken Follett ، مردی که وقف تاریخ است ، در مجموعه Penthouse Villa Medici اقامت داشته است. این سوئیت دارای یک وان حمام کامل و نیمه ، یک اتاق خواب ، اتاق ناهار خوری و نشیمن و تراس وسیع (1300 فوت مربع) مشرف به شهر است.

اتاق 405 یک دونفره Grand Deluxe است. مانند اکثر اتاق های اینجا ، کمد لباس راحتی و حمام بزرگی با وان و دوش جداگانه است. نمایی از مراحل اسپانیایی وجود دارد. مانند بسیاری از اتاق ها و سوئیت های کوچک ، آینه های تزئینی بسیاری در اتاق 405 وجود دارد که نور جادویی شهر را منعکس می کند.

سوئیت ریاست جمهوری Hassler Roma San Pietro ، در اینجا ، دارای تخته های چوبی ، میز تحریر قرن هجدهم ، ویترینی با آثار بدیع رومی و همچنین امکانات مدرن است.

اتاق 403 تنها گوشه جونیور سوئیت است که دارای سه پنجره بزرگ مشرف به روما و یک فضای نشیمن بزرگ است. توجه: حدود 80 درصد اتاق ها با دستگاه های قهوه ساز شده اند. برای سایرین ، ماشین آلات در صورت درخواست در دسترس هستند. این یک چیز برق / ساختمان قدیمی است. البته سرویس اتاق 24 ساعته است.

حتی کسانی که در هتل مهمان نیستند ممکن است آرزوی یک وعده غذایی را در Imagó داشته باشند ، جایی که چشم اندازهای روما به اندازه غذا عالی است. روبرتو ویرت یک آشپز بسیار جوان را شانس آورد ، آندره آنتونی ، و نتایج یک ستاره میشلن و پیرو فداکار بوده است. این منو به عنوان “ایتالیایی غیر متعارف” توصیف می شود ، که به عنوان مواد فصلی تازه و فصلی شناخته می شود که از راه های تخیلی استفاده می شود.

فقط در طبقه هفتم تراسی اختصاصی برای مهمانان در نظر گرفته شده است که نوشیدنی ها و وعده های غذایی سبک را سرو می کند. در طبقه پایین ، بارگاه صمیمی Hassler Bar ، Hassler Bistrot و Palm Court که پر از نور است وجود دارد. بخاطر داشته باشید که ایماگو یکشنبه ها و دوشنبه ها تعطیل است ، در حالی که سایر مراکز هفت روز باز هستند.

اتاق 403 ، در زیر ، تنها گوشه Junior Suite است که دارای سه پنجره بزرگ مشرف به رم است.

برای کسانی که مایل به استفاده از اسپا یا سالن زیبایی هستند ، بهتر است قبل از ورود این مورد را بررسی کنند. بسته به شرایط ، قرار ملاقات های محدودی در دسترس است. به hotelhasslerroma.com بروید و روی زیبایی و سلامتی کلیک کنید. برای درخواست ها یا برنامه های خاص ، با Chiara Zaccaria (c.zaccari) تماس بگیرید[email protected]؛ 011-393-929-586-965) ، مدیر ارشد فروش هاسلر.

تراس پشت بام روباز در Sofitel Rome Villa Borghese یک مکان مورد علاقه در شهر برای لذت بردن از aperitivo است در حالی که تماشای سارها را در آسمان صورتی و غروب آفتاب می بینید. این منظره شامل ویلا مدیچی جنگلی ، به علاوه پشت بام های کاشی کاری شده ، گنبدها و بناهای تاریخی شهر است. شام (و صبحانه) داخل رستوران Settimo با جداره شیشه ای است که غذاهای رومی و بین المللی دارد. سرآشپز اجرایی Giuseppe D’Alessio است.

این هتل ، در قلب محله La Dolce Vita دهه 60 ، درست قبل از همه گیری کاملاً بازسازی شده و بسیار سبک تر و راحت تر از زمانی است که ما یک دهه قبل از آن بازدید کرده بودیم. GM ادواردو گیونتولی می گوید جو ترکیبی از حساسیت های رومی و فرانسوی است. سوفیتل 71 اتاق و هفت سوئیت دارد. در یک مسیر و پله های اسپانیا و ویا کاندوتی در یک جهت و سفارت آمریکا و ویا ونتو در جهت دیگر قرار دارد.

رستوران پشت بام Settimo در Sofitel Rome Villa Borghese منظره ای پانوراما از شهر را ارائه می دهد.

اتاق 509 ما را به یاد ساختمان فلاترون در نیویورک انداخت – در لبه انتهای ملک است و دارای سه پنجره از کف تا سقف است که یکی از آنها خصوصیات کامل همسایگان شهر را فراهم می کند. حمام دارای دوش دو نفره است.

در طبقه بالا ، سوئیت 609 پنجره ها را تکرار می کند و یک بالکن کوچک ژولیت اضافه می کند. یک اتاق نشیمن بزرگ جداگانه ، 1.5 حمام ، و دوش حمام در حمام اصلی وجود دارد. امکان افزودن اتاق دو تخته 611 و / یا 608 و بستن مجتمع وجود دارد. رئیس جمهور آرژانتین این امکان را برای اقامت در Sofitel مناسب دانست.

مجموعه 703 کوچکتر از 609 است ، اما یک تراس بزرگ ارائه می دهد. حمام یک و نیم ، دوش حمام وجود دارد و حمام مهمان یک بالکن کوچک دارد. روکش های پنجره بزرگ همانند بسیاری از اتاق ها با کنترل از راه دور کار می کنند.

اتاق 509 در Sofitel Rome Villa Borghese در لبه انتهای ملک واقع شده است و دارای سه پنجره از کف تا سقف است.

مانوئلا رامپادو ([email protected]) مدیر فروش و بازاریابی در Sofitel است. روابط مهمان توسط ماریا ترزا سوستو مدیریت می شود ([email protected])

هتل سوم ما ، گلم، یک Grand Dame نیست ، اما بخشی از مجموعه هتل های در حال ظهور متعلق به گروه AG است. تابستان امسال ، این شرکت اولین هتل پنج ستاره خود را در فلورانس افتتاح می کند. گروه رم در حال حاضر از 11 ملک چهار ستاره تشکیل شده است (The Glam ما را به یاد برخی از هتلهای Aloft که دیده ایم ، منهای “امکانات” است. یک صنعت مهمان نوازی در رم ، ماریا کیارا پیکاردی ([email protected]) مدیر فروش ، بازاریابی و روابط عمومی است. برای کلیه خواص AG با او تماس بگیرید. والریو Acerbo ([email protected]) در The Glam پذیرایی می کند.

آنچه مهم است این است که The Glam در Rione Monti ، منطقه ای التقاطی (بعضی از آنها هیپستر) هستند که مورد توجه بازدیدکنندگان و افراد محلی است که از زندگی شبانه ، تراکتورسازی و دسترسی آسان به کلسیوم ، تالار گفتگو ، تپه Palatine و ایستگاه Termini لذت می برند. (توجه: ریون به معنای محله است).

هتل Glam in Rione Monti یک هتل 54 اتاقه است. در اینجا سالن هتل نشان داده شده است.

هتل 54 اتاقه در میانه راه Via Nazionale قرار دارد که بین Piazza Venezia و Piazza della Repubblica امتداد دارد و در مقابل Palazzo delle Esposizione قرار دارد. Glam دارای یک تراس بزرگ و بام در پشت بام برای وعده های غذایی و کوکتل – Terrazza Monti است. (غذاخوری داخل سالن نیز وجود دارد.) جکوزی و سولاریوم نیز در پشت بام قرار دارند. فقط یک لابی کوچک در طبقه همکف وجود دارد ، بنابراین مهمانان تشویق می شوند از امکانات پشت بام لذت ببرند.

دکوراسیون دلپذیر نیست ، اما با خطوط مدرن و تمیز و بدون دکمه های زباله ای که روی میزهای رو به رو پر شده است به خوبی انجام شده است. اتاق های خانواده بزرگ است. اتاق 401 همراه با دو تخت دونفره و یک مبل تخت خواب دار بود. حمام به روز و جادار بود. ما درمورد خانواده های جوان یا حتی گروهی از مسافران فاصله سال داشتیم که ممکن است به همان سطح تجملاتی که والدینشان از آن لذت می برند ، نیاز نداشته باشند. ما همچنین اتاق 405 ، یک اتاق کلاسیک دونفره و اتاق دونفره برتر 407 را دیدیم.

تراس بزرگ و پشت بام Glam پذیرای وعده های غذایی و کوکتل است.

خط پایین: ما فکر می کنیم AG با گروه چهار ستاره خود هدف خوبی گرفته است و ما مشتاق دیدن پنج ستاره لوکس جدید هستیم. ما گزارش خواهیم داد

والریو از The Glam ما را در برخی از نقاط مورد علاقه خود در Monti پر کرد. برای ماهی ، او Rinaldi Al Quirinale را دوست دارد. برای پیتزا La Strega در Via Andrea Argoli وجود دارد. و Ristorante La Cabana همه چیز را دارد. Ai Tre Scalini در Via Panisperna 251 یک کارخانه شراب سازی باستانی است و نزدیک سالن Blackmarket است که غذا ، نوشیدنی ، موسیقی و عتیقه را در Via de Ciancaleoni 31 ترکیب می کند.

دور شدن از مونتی یک حسن دیگر است ریستورانته، آرماندو ال پانتئون ، بیرون از میدان پانتئون. این منو شامل بسیاری از غذاهای مورد علاقه رومی ، از جمله برخی از گزینه های قدیمی و بی نظیر برای غذاخوری پرماجرا است.

یک سوئیت خانوادگی در Glam

در اول ژوئیه ، شرکت های هواپیمایی از پروازهای بدون COVID صرف نظر کردند و مسافران از ایالات متحده به اروپا ممکن است دوباره مانند قبل از همه گیری سفر کنند. برای جزئیات بیشتر به سفارت ایالات متحده یا وب سایت های هواپیمایی مراجعه کنید. آنچه ما به طور قطعی می دانیم این است که رم منتظر است استرس های سال گذشته را تسکین دهد و به همه ما کمک کند تا به شرایط طبیعی طبیعی برگردیم.

مقالات مرتبط

کاخ San Domenico در Taormina به عنوان یک هتل چهارفصل بازگشایی می شود

ساوانای سرخ متخصص ویلای ایتالیایی در خانه خارج از کشور خریداری می کند

گوهر پنهان در ساحل آدریاتیک پولیا

کنراد به ساحل جنوبی ساردینیا ، اولین مارک در ایتالیا می رود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *