دسته‌بندی نشده

سامرست در خلیج گریس از تجربیات جدید خود پرده برداری می کند

سامرست در خلیج گریس مجموعه‌ای از اتفاقات جدید را برای فصل آینده اعلام کرده است، از جمله نوسازی اتاق و بسته‌هایی که برای والدین و گروه‌ها ارائه می‌شود.

این ملک دستخوش ارتقاءهای هیجان انگیزی شده است، از جمله بازسازی کامل اتاق و نصب تجهیزات آشپزخانه. نمای بیرونی ملک و قسمت های مشترک از جمله لابی استراحتگاه نیز تازه شده است. بسیاری از 53 اقامتگاه مجلل دستخوش ارتقاء یا بازسازی کامل شده اند.

برای تعطیلات دوست دختر، The Somerset on Grace Bay بسته‌ای را با نام «Girls Retreat on Grace Bay» تنظیم کرده است. میهمانان می توانند در ملک بنشینند و در عین حال از یک تجربه آبگرم خصوصی لذت ببرند، در دریای آزاد با کاتاماران قایقرانی کنند و از کلاس آشپزی با یک سرآشپز خصوصی لذت ببرند. گروه ها همچنین می توانند خاطرات خود را با عکاسی در ساحل ثبت کنند.

(سامرست در خلیج گریس)

سامرست در خلیج گریس «بسته‌های بقای والدین» را معرفی کرده است که شامل کتاب‌های نویسندگان محلی، کتاب‌های رنگ‌آمیزی، مداد رنگی، اسباب‌بازی‌های حمام، کرم‌های ضد آفتاب، محصولات مراقبت پس از آفتاب، اسباب‌بازی‌های ساحلی و تنقلات قابل حمل سالم برای کودکان و بزرگسالان است. وقتی روز به پایان می رسد، کودکان می توانند با یک دستگاه صدای سفید و چراغ شب استراحت کنند، در حالی که والدین با نمک های معطر حمام و یک بطری شراب در حالی که به امواج آرامش بخش دریای کارائیب گوش می دهند، استراحت می کنند.

با بسته “گرم کردن زمستان”، مهمانان در صورت اقامت حداقل سه شب یا بیشتر از 15 درصد تخفیف، از جمله صبحانه رایگان روزانه برخوردار می شوند. این پیشنهاد برای رزرو تا 1 آوریل 2024، برای سفرهای بین 4 ژانویه تا 6 آوریل 2024 معتبر است.

سامرست در خلیج گریس دارای 53 اقامتگاه لوکس است. مهمانان می‌توانند از میان املاک ساحلی، استخرها، ویلاهای با منظره اقیانوس یا خانه‌های بزرگ شهری اطراف چمن‌های کروکت انتخاب کنند. فعالیت‌ها شامل سفر به غارها، یوگا صبحگاهی، قایقرانی، ورزش‌های آبی و غیره است. مهمانان کوچک‌تر می‌توانند به کلوپ رایگان Caicos Kids بروید.

مقالات مرتبط

New One&Only Resort در سال 2027 در آنتیگوا افتتاح می شود

استراحتگاه پیتر جزیره پس از تحول شش ساله بازگشایی می شود

آمانیارا پس از تعطیلی فصلی بازگشایی می شود و از Reno رونمایی می کند

Gyp Sea Saint Barth از خانه های ساحلی برای فصل زمستان پرده برداری می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *