دسته‌بندی نشده

کاسا ولاس از تجربه سلامتی “سال نو، جدید شما” رونمایی کرد

شمع های خانگیهتل و کلوپ اقیانوسی مخصوص بزرگسالان در پورتو والارتا، تجربه «سال نو، جدید شما» را با درمان‌های آبگرم نامحدود، اقامت در سوئیت ریاست جمهوری، تاکو تراپی و موارد دیگر ارائه می‌کند. برای گروه‌های کوچک تا هشت نفر، تجربه «سال نو، نیو یو» همچنین شامل دسترسی به آب درمانی هتل، مراسم برکت شمن در باغ مراقبه هتل، کلاس یوگا خصوصی، و تمام غذاها و نوشیدنی‌های ممتاز در هتل است.

مهمانان می توانند از اقامت در سوئیت پرزیدنت با مساحت 5564 فوت مربع لذت ببرند. دارای چهار اتاق خواب، سه حمام، یک تراس با استخر خصوصی، و قسمت های بزرگ نشیمن و غذاخوری است.

بوتیک آبجا اسپای هتل بیش از 60 درمان جامع را برای تجربه “سال نو، جدید شما” ارائه می دهد. درمان‌ها از گیاهان تازه و مواد موجود در باغ گیاه‌شناسی ملک استفاده می‌کنند. مدار هیدروترمال کاسا ولاس با یک اتاق بخار با رایحه اکالیپتوس که با کروموتراپی تقویت شده است، شروع می شود، و سپس دوش فشار، سونا و جکوزی.

میهمانانی که از این بسته استفاده می‌کنند، از نعمت شامان در باغ مراقبه هتل نیز برخوردار خواهند شد. مراسم معنوی برای هماهنگی و جوانسازی بدن، ذهن و روح طراحی شده است. به‌علاوه، کلاس‌های یوگا روزانه فرصتی برای یافتن تعادل فراهم می‌کنند، در حالی که یک مهمان‌نوازی شگفت‌انگیز VIP، طعم مهمان‌نوازی محلی را ارائه می‌دهد. یکی دیگر از نکات برجسته پیشنهادات فراگیر، تجربه چشیدن تاکو تراپی است. این تاکوها با کنار گذاشتن تورتیلاهای سنتی، دارای پوشش کاهو هستند که از خواص بهبود خواب و آرامش بخش ترکیب کاهو، لاکتوکاریوم، استفاده می کند.

تجربه «سال نو، جدید شما» شامل تمام فعالیت‌های ذکر شده در بالا، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت و اقامت در سوئیت ریاست جمهوری برای حداکثر هشت نفر است. مسافرانی که سه شب را با نرخ شامل اسپا رزرو می کنند، شب چهارم را رایگان دریافت می کنند. در کاسا ولاس، اقامتگاه‌های لوکس، غذاهای لذیذ، مشروبات الکلی و شراب ممتاز، استفاده از امکانات مرکز تناسب اندام، وای‌فای، مالیات و انعام در نرخ شب گنجانده شده است.

مقالات مرتبط

Paradero Todos Santos، مکزیک، Residences را در سال 2024 راه اندازی می کند

Velas Resorts از “تجربه عروسی Mojiganga” جدید رونمایی کرد

Four Seasons Punta Mita از املاک جدید Cliffside رونمایی کرد

Six Senses Xala به سواحل اقیانوس آرام مکزیک می آید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *