دسته‌بندی نشده

گلنیگلز تجربه خوش آمدگویی جدید از کودکان را معرفی می کند

راه اندازی این زمستان، گلنیگلز در حال معرفی یک “تجربه استقبال از کودکان” کاملاً جدید است. پس از ورود، کودکان اکنون راهنمای ماجراجویی Gleneagles خود را برای کاوش در املاک 850 هکتاری دریافت خواهند کرد. آنها همچنین هدایای غافلگیرکننده در اتاق و فرصتی برای جمع آوری کالاهای فعالیت Gleneagles دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، یک برنامه ماجراجویی فصلی برای کودکان در طول هر یک از تعطیلات مدرسه برگزار می شود تا کودکان را برای “زمان سبز به جای تماشای صفحه نمایش” هیجان زده کند.

این ماجراجویی که توسط تیم متخصصان فعالیت و ماجراجویی Gleneagles طراحی شده است، پس از ورود شروع می شود، جایی که مهمانان جوان با “راهنمای ماجراجویی” خود، یک نوع پاسپورت مورد استقبال قرار می گیرند، جایی که باز کردن سرنخ ها آنها را به مقصدهایی در سراسر املاک هدایت می کند تا تمبرها را جمع آوری کنند. اکتشافات خود را در طول اقامت خود شرح دهند. اگر تمام تمبرها جمع آوری شده باشد، هر کودک این فرصت را خواهد داشت که پس از چک کردن، یک نشان تکمیل یا پین دریافت کند.

برای کودکان سه تا هفت ساله، «راهنمای ماجراجوی کوچک گلن» و کیت شکار حشرات، بوم شناسان جوان را تشویق می کند، در حالی که برای کودکان هشت تا دوازده ساله، «راهنمای ماجراجویان لانه» به همراه قطب نما و ساعت آفتابی گلنیگلز این هنر را آموزش می دهد. از جهت گیری موثر در کنار هم قرار دادن راهنماها و هدایای خود برای کشف شگفتی های املاک. هر دو “راهنماهای ماجراجویی” را می توان در اوقات فراغت و به هر ترتیبی بدون محدودیت تکمیل کرد و به والدین و کودک کوچکشان انعطاف کاملی می بخشد.

(گلنیگلز)

در طول اقامت، کودکان فرصت‌های زیادی برای کسب تجربه عملی و تبدیل شدن به ماجراجویان جوان خواهند داشت – از تمرین مهارت‌های گره‌زنی و یادگیری نکات لانه‌سازی در زمان شام گرفته تا آزمایش دانش کل خانواده از حیات وحش با یک مسابقه سرگرم‌کننده خانوادگی. فضاهای اختصاصی مانند The Den برای بچه‌های بزرگتر فضایی با پازل‌های غول‌پیکر فراهم می‌کند، در حالی که گلن کوچک یک مهدکوهی با نظارت کامل است که خانه‌های درختی سرپوشیده و واگن قطار سریع‌السیر گلنیگلز در انتظار آن هستند. در اتاق هر جوان ماجراجو، حوله های گلدوزی شده، بچه های کوچک را برای یک خواب راحت آماده می کند.

در زمان تعطیلات مدرسه فوریه، برنامه ماجراجویی کودکان طیف وسیعی از فعالیت‌های روستایی را برای کودکان در تمام سنین در طول هفته ارائه می‌کند – از زیپلینگ در The Trail Yard تا Glen Stables Experience که در آن آنها می‌توانند با پونی‌های شتلند املاک ملاقات کنند. و الا به کودکانی که در برنامه ماجراجویی رزرو می‌شوند، یک کوله‌پشتی Adventurer با مارک گلنیگلز هدیه داده می‌شود که حاوی یک بطری آب قابل استفاده مجدد و جعبه میان‌وعده است که می‌توان آن را با تنقلات سالم در بوفه صبحانه پر کرد و برای روزهای مفرح آینده آماده است. برای کودکان برنامه ماجراجویی که به تجربه برخی از فعالیت‌های 50 و 50 نفری دیگر در این املاک-از سگ‌های تفنگدار و فرت‌ها گرفته تا درخت‌نوردی و تیراندازی با کمان- ادامه می‌دهند، می‌توانند انتظار دریافت نشان یا پچ ویژه‌ای را داشته باشند که نشان‌دهنده مشارکت خود در هر یک باشد. فعالیت.

این هتل همچنین منوی کودکان را در The Birnam ارائه می‌کند، رستورانی که دارای گزینه‌هایی مانند استیک کبابی و فیله ماهی سالمون است. بسته‌های فعالیت و پازل در سرتاسر رستوران‌های هتل موجود است، در حالی که رستوران مجلل گلنیگلز، The Strathearn، یک چرخ دستی شیرینی دارد.

مقالات مرتبط

Gleneagles “Winter Escape & Adventure Pass” را راه اندازی کرد

خانه دابتون در اسکاتلند رونمایی شد

فقط برگشت: هتل گلنیگلز اسکاتلند

شکوه اسکاتلندی در ادینبورگ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *