سفر لوکس

لانگهام ، بوستون پس از بازسازی 200 میلیون دلار در اواخر ژوئن بازگشایی می شود

پس از بیش از دو سال تعطیلی و 200 میلیون دلار سرمایه گذاری ، لانگهام ، بوستون قرار است در پایان ماه ژوئن مجدداً باز شود. این بازسازی شامل اتاق های مهمان و فضاهای عمومی کاملاً جدید و یک مجموعه هنری تصحیح شده باورنکردنی است (شامل 59 قطعه سفارش داده شده در مجموعه کلی آن که شامل 268 اثر است). این هتل همچنین یک Club Lounge جدید و یک بار و رستوران جدید به نمایش خواهد گذاشت.

دایر براون معمار ثبت این پروژه است و با ریچموند اینترنشنال همکاری کرده است ، که طراحی داخلی را که منعکس کننده تاریخچه لانگهام بوستون است ، برجسته می کند و عناصر معماری ساختمان را برجسته می کند ، بانک سابق فدرال رزرو بوستون. (ریچموند اینترنشنال همچنین تیم پشتیبان فضای داخلی لانگهام ، لندن و لانگهام ، شیکاگو بود.) با تکان دادن در مورد تاریخچه ساختمان ، لامپ های لابی ساخته شده با استفاده از شیشه های بانکر سبز و صفحات میز سنگ مرمر که جلوه هایی از آنها را در بانک قدیمی نشان می دهد ، ساخته اند. حتی لوسترهای اصلی بانک نیز برداشته ، تمیز و دوباره نصب شدند.

وقتی میهمانان وارد می شوند ، یک لابی جدید که با رنگ های جواهر تزئین شده است ، با یک شومینه ، صندلی های کافی و اتاق دربان “با طراحی بالا” و میز تحویل پذیرایی می شود. یک کلاب استراحت جدید در طبقه هشتم فضای خصوصی را برای مهمانانی که دسترسی به باشگاه را برای ملاقات ، غذا خوردن و معاشرت خریداری کرده اند فراهم می کند. همچنین چندین وعده غذایی و نوشیدنی در طول روز خواهد داشت.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان شما در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

لانگهام ، بوستون همچنین دارای اتاقها و سوئیت های کاملاً طراحی شده جدید ، با حمام های مرمری کاملاً جدید و تزئیناتی با الهام از نیوانگلند است. نکته: هتل Loft Suites دارای پنجره های دو طبقه برجسته برنجی است که برجسته اتاق های خواب و خواب در دو سطح است و از روزهای هتل به عنوان بانک فدرال رزرو بوستون باقی مانده است. The President’s Suite یک پنت هاوس است که یک اتاق خواب سلطنتی ، کف چوب سخت ، یک اتاق نشیمن ، همراه با یک کودک پیانوی بزرگ ، انبار و آشپزخانه و یک اتاق غذاخوری “سخاوتمندانه” ارائه می دهد که هشت نفر را در خود جای داده است.

در مورد F&B ، بانک فدرال “نوار مقصد” جدید هتل خواهد بود که یادآور سالن کوکتل اختصاصی مربوط به دوره 1920 است. همچنین دارای تراس در فضای باز خواهد بود. یک کانسپت جداگانه از رستوران ، Grana ، با همکاری Gorgeous Group مستقر در لندن (مسئول Wigmore در لانگهام ، لندن) ایجاد شده است که اقلام امضا مانند چینی برشته شده در خانه ، همراه با بشقاب های قابل اشتراک ، غذاهای دریایی و غذاهای محلی را ارائه می دهد. گرانا در سالن بزرگ سابق بانک واقع شده و توسط سرآشپز اجرایی استفان بوکوف هدایت می شود. قبل از پیوستن به تیم لانگهام ، سرآشپز بوکوف 16 سال را با Four Season گذراند و در بوستون کار خود را آغاز کرد و استعدادهای خود را در سراسر ایالات متحده غربی و کانادا به دست آورد.

در مورد آن مجموعه هنری: به عنوان یک بنای تاریخی برجسته در بوستون ، لانگهام تلاش ویژه ای را در این منطقه انجام داد و با همکاری انجمن کاپلی (قدیمی ترین جامعه غیرانتفاعی عضو هنرمند در کشور) برای تهیه 126 قطعه از جمله سفارش آثار هنرمندان تحسین شده بوستون. هدف این است که ملک به عنوان یک مجموعه دائمی خصوصی ، نماینده شهر عمل کند.

میهمانان می توانند مجسمه ای سفارش داده شده در رستوران لابی (گرانا) ، یک سر شناور فلزی سه بعدی از سکه لیدی آزادی داشته باشند ، در حالی که دبرا کیرس مأموریت دارد هشت پرتره از روسای جمهور سابق بانک مرکزی فدرال بوستون را به سبک استعماری نقاشی کند پرتره نیوانگلند. هنرمند مجسمه سازی Richard Erdman مسئول مجسمه سازی برنز Belladonna است که در تراس بیرونی رستوران هتل پیدا شده است.

یک مرکز تناسب اندام 24 ساعته به همراه استخر سرپوشیده و عرشه استخر شیشه ای در دسترس همه مهمانان خواهد بود. پس از افتتاح رسمی ، The Langham همچنین سالن Ballroom Wilson را دوباره معرفی می کند. از دیگر فضاهای جلسات و رویدادها می توان به اتاق فرماندار ، یک اتاق هیئت مدیره با میز چوب ماهون ، فرش چهارخانه و تزئین شده با مجموعه ای از نقشه های منطقه تاریخی که از کتابخانه عمومی بوستون تهیه شده است ، و همچنین سالن مجلسی جدید لینکلن ، که می تواند 200 نفر را در خود جای دهد. میهمانان ، و نور طبیعی را از طریق یک نورگیر کنار لوسترها دارند.

مقالات مرتبط

گزارش مشاور: هتل چهارفصل یک خیابان دالتون ، بوستون

بازگشایی Tanglewood برای سال 2021 ؛ BSO برای اجرای 9 جولای – 16 آگوست

Just Back: مسافرخانه چاتم بارز

استفان لزر ، مدیر عامل شرکت هتل های لانگهام: بخش لوکس دوباره برمی گردد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *