دسته‌بندی نشده

مجموعه Oetker فروش ، بازاریابی و ارتباطات جدید SVP را نام می برد

مجموعه ایتکر اعلام کرده است که سیمون نگرز از 7 سپتامبر سال 2020 به عنوان معاون ارشد فروش ، بازاریابی و ارتباطات به تیم رهبری اجرایی آن ملحق خواهد شد. در نقش جدید خود ، نگرز بر استراتژی جهانی مجموعه Oetker مجموعه نمونه کارها از هتل ها و املاک شاهکار نظارت خواهد کرد. او در دفتر شرکت پاریس مستقر خواهد شد.

Neggers بیش از 15 سال تجربه در ارتباطات هتل های لوکس و بازاریابی مارک تجاری دارد ، اخیراً به عنوان معاون جهانی ارتباطات و بازاریابی نمونه کارها برای گروه مارک های لوکس در Marriott International ، مستقر در نیویورک فعالیت می کند. او در سال 2016 به این نقش منصوب شد تا به شکل گیری چشم انداز استراتژیک ، موقعیت یابی ، روایت ، بازاریابی و ارتباطات گروه ترکیبی کمک کند. علاوه بر این ، او استراتژی جهانی روابط عمومی را برای مارک های هتل های لوکس گروه ، از جمله هتل های Ritz-Carlton ، St. Regis ، W Hotels ، EDITION ، Luxury Collection و Bvlgari هدایت کرد.

در سال 2012 ، نگر برای عضویت در هتل ها و استراحتگاه های Starwood در نیویورک استخدام شد ، و در آنجا به عنوان مدیر ارتباطات جهانی St. Regis ، W Hotels و The Luxury Collection رسید. وی از سال 2008 تا 2012 مدیر روابط عمومی گروه گروه هتل میبورن ، شرکت مادر کلاریج ، کانات و برکلی در لندن بود. او کار خود را در روابط عمومی در هتل ها و استراحتگاه های Starwood در نیویورک آغاز کرد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

نمونه کارهای مجموعه Oetker Collection شامل Le Bristol Paris ، Brenners Park-Hotel & Spa در بادن-بادن ، H dutel du Cap-Eden-Roc در آنتیب ، Château Saint-Martin & Spa در Vence ، The Lanesborough London ، L’Apogée Courchevel ، Eden Rock – St Barths ، جزیره Jumby Bay در آنتیگوا ، Palácio Tangará در سائو پائولو و بیش از 150 ویلا و املاک خصوصی در سراسر جهان.

مقالات مرتبط

مجموعه ایتکر مدیر ارشد اجرایی جدید را معرفی می کند

نایب السلطنه Los Cabos دو نفر را به تیم فروش منصوب می کند

One & Only Palmilla مدیر جدید فروش و بازاریابی را منصوب می کند

Rosewood Le Guanahani St. Barth مدیر فروش را اضافه می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *