دسته‌بندی نشده

معرفی: ویو آگادیر، مراکش

نمای آگادیرجدیدترین محصول اضافه شده به برند View، درهای خود را در مراکش باز کرده است. این هتل در ساحل اقیانوس اطلس واقع شده است و دسترسی مستقیم به ساحل دارد.

میهمانان با یک آیین سنتی چای پذیرایی می‌شوند و پس از آن با امکانات هتل آشنا می‌شوند – مرکز تناسب اندام و تناسب اندام، Amaya Spa با مساحت بیش از 16000 فوت مربع. طیف وسیعی از سالن های F&B؛ فعالیت های ورزشی و گزینه های گشت و گذار؛ دسترسی به ساحل خصوصی هتل؛ و مقدمه ای بر طیف متنوعی از کارگاه ها، از جمله کلاس های یوگا، سفالگری، نقاشی و مدیتیشن.

View Agadir دارای 272 اتاق از جمله 59 سوئیت است. مناظر از بالکن‌ها و تراس‌های خصوصی از مناظر کنار استخر و باغی با حاشیه نخل گرفته تا خط ساحلی و اقیانوس متفاوت است. خوب است بدانید: خدمات پیشخدمت شخصی 24 ساعته در دسترس است.

حال و هوای خنکی در کنار استخر در انتظار مهمانان است، جایی که آنها می توانند از کوکتل های خاص یا یک ناهار آرام لذت ببرند.
(نمای آگادیر)

ملک جدید خانه چهار رستوران است: Le V مجموعه ای از ایستگاه های صبحانه را ارائه می دهد، جایی که مهمانان می توانند در کارگاه های روزانه از جمله برنامه های آشپزی زنده شرکت کنند. Le Sensya، با سرآشپز ستاره میشلن، فرانچسکو فرانزه، غذاهای ایتالیایی سرو می کند. آشپزخانه میما غذاهای نئو مراکشی را ارائه می دهد. و Moroccan Kitchen غذاهای تلفیقی ارائه می دهد. مهمانان علاوه بر این می توانند از مراسم چای مراکشی در Chay Lounge لذت ببرند. مهمانان در بار استخر Le Dielli، یک دی‌جی ساکن در حال نواختن موسیقی electro-lounge را خواهند دید، در حالی که Cedar Bar میزبان موسیقی زنده و سرگرمی تا آخر شب است. اواخر امسال، بار بودا نیز سایتی را در این ملک افتتاح خواهد کرد.

این هتل خرید و همکاری با صنعتگران محلی، تعاونی ها و مشاغلی را که نسبت به محیط زیست مسئولیت پذیر و اخلاقی هستند، در اولویت قرار می دهد.

این برند همچنین فناوری پیشرفته ای را برای جلسات تجاری، کنفرانس ها و رویدادها ارائه می دهد.

مقالات مرتبط

اقامتگاه جنگلی و فراتر از فیندا آفریقای جنوبی پس از رنو بازگشایی می شود

Lemala Camps & Lodges لژ جدیدی را در تانزانیا اعلام کرد

هتل های کوچک برای اولین برند Anantara در آفریقا

Four Seasons to Open Resort در زنگبار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *