دسته‌بندی نشده

سوئیت های جدید در هانوی | مشاور سفرهای لوکس

برای شگفت زده شدن آماده اید؟ در یک نمایش خیره کننده از ظرافت و نوآوری، نماد هتل سوفیتل لجند متروپل در هانوی به تازگی شش سوئیت جدید را به بال تاریخی خود معرفی کرده است که به طور یکپارچه با میراث قدیمی خود ادغام می شود. تازه واردان که در کنار سوئیت‌های مشهور چارلی چاپلین، سامرست موام و گراهام گرین قرار دارند، قول می‌دهند که بازدیدکنندگان را مانند اسلاف افسانه‌ای خود مجذوب خود کنند.

در سوئیت های جدید، تاریخ با نوآوری روبرو می شود. ما از دیدگاه متهورانه معماران قدردانی کردیم که در عین ادای احترام به گذشته با لمس هایی مانند پنکه های سقفی چرخان، جدید را پذیرفته است. امکانات رفاهی پیشرفته فراوان است، از سوکت های USB با قرارگیری مناسب تا پدهای کنترل تهویه مطبوع با تعداد بسیار زیاد. به علاوه، هر مجموعه دارای یک روتر شخصی برای ارائه وای فای سریع و بدون وقفه است. متروپول سوئیت‌های ۷۴۲ فوت مربعی با چشم‌انداز باغ یا شهر، دارای یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب اصلی هستند. بین آنها یک سالن/مطالعه با فضای ذخیره سازی و آویز و یک میز وجود دارد. این منطقه دنج می تواند به عنوان یک “منطقه حائل” مفید برای خانواده هایی که از کاناپه تخت در اتاق نشیمن برای خواب کودکان استفاده می کنند عمل کند.

اگر سوالات VIP دارید، مخاطبین شما آنتونی اسولکا هستند ([email protected])، مدیر فروش منطقه ای، و دستیار او، ون لی ([email protected]; +84-90-602-3636).

این رونمایی همزمان با راه اندازی مجدد بزرگ رستوران Spice Garden و تعریف مجدد سفر آشپزی بود. این رستوران با پذیرایی از غذاخوری‌های دقیقه‌ای، مواد اولیه محلی و محیطی تازه را به نمایش می‌گذارد. و در مورد غذا، مهمانانی که در هر یک از سوئیت‌های متروپل اقامت می‌کنند، به سالن اختصاصی کلاب متروپل با غذاهای لذیذ و کوکتل رایگان، و همچنین خدمات بی‌نظیر تیمی متشکل از 28 پیشخدمت اختصاصی دسترسی دارند.

مقالات مرتبط

فقط برگشت: آنام موی نی، ویتنام

Anam Cam Ranh در ویتنام ویلاهای ماه عسل را راه اندازی می کند

The Vietage by Anantara از سفر راه آهن لوکس جدید خود رونمایی می کند

ماریوت سبد محصولات لوکس را در ویتنام گسترش می دهد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *